Bada ve Seungmin hastanenin önüne arabayı park etmişlerdi.
Anne kız arabadan indiler ve içeri girdiler.
İkili resepsiyona geldiler ve onlara arkası dönük Jungwon'la ayak üstü sohbet ettiler.
Konuşmanın sonuna doğru Hyunjin'in odasında kestiriyor olduğunu öğrenmişler biraz daha sohbet edip Hyunjin'in yanına çıkmışlardı.
Kapıyı sessizce açıp içeri giren anne kız koltukta üzerine ceketi örtülmüş uyuyan Hyunjin'i görünce gülümsemiş yavaçşa yanına ilerlemişlerdi.
Seungmin arkadaşının yanı başına çöküp önüne gelen saçlarını geriye attı.
Sakin ve yumuşak bir şekilde arkadaşına seslenmeye başladı Seungmin.
"Jinie~ Koltuk tepesinde uyuma seni kaçırmaya geldik."
Bir yandan saçında ki el bir yandan da duyduğu ses ile gözlerini yavaşça açtı büyük olan.
"Minie?" Daha ayılmayan Hyunjin karşısındakinin kim olduğunu çözmeye çalışıyordu.
"Benim jinie Bada'yla seni kaçırmaya geldik kalk hadi."
Hyunjin gerinerek doğruldu ve etrafına baktı. Seungmin'in uzattığı elini tutup ayağa kalktı ve askılıktan çantasını aldı.
"Şimdi gidebiliriz." Dedi uykulu sesiyle.
Arkadaşının bu tatlı haline gülümsedi Seungmin.
Çıkarken de Jay ile karşılaşmış ayak üstü sohbet edip hastaneden ayrılmışlardı.
Arabaya bindiklerinde Seungmin kemerlerini takmalarını beklemiş onlar takınca da evin yakınında ki kafeye sürmüştü.
Bada'ya arabada uyuklayan arkadaşıyla kalmasını söylemiş kafeden bir kaç tatlı bir kaç tuzlu tatlı evdekileri de düşünerek kahve ve Bada içinse milkshake almıştı.
Arabaya gelip poşetleri arka koltuğa yerleştirmiş koltuğuna oturup eve sürmeye devam etmişti.
Eve vardıklarında sağına dönmüş hala uyuklayan arkadaşını uyandırmaya kıyamamıştı. Telefonunu çıkarıp Changbin'i aramıştı.
"Hyungiee~ Hyungların en kaslısı sana bir süprizim var ama yardımın lazım bahçenin önüne gelir misin?"
"Ne çeviriyorsun seungie~? Geliyorum abicim."
Changbin süprizini merak edip askılıktan deri ceketini alıp üzerine giydi. Minho ve Yeonjun'a da "Gelmişler Seungmin çağırdı geliyorum" deyip kapıyı açtı. Arkasından kapatmadı zaten geri geleceklerdi.
Bahçe kapısına ilerledi ve vardığı gibi büyük demir kapıyı açtı. Seungmin arabanın kaputuna yaslanmış gülümserken Changbin kaşlarını çattı ve anlamaya çalıştı.
"Seungie yardım lazım derken arabayı garaja sokmamı mı istiyorsun abicim?" Küçüğünün reşit olduğu gibi ehliyet aldığını ve park etme konusunda da ona taş çıkaracağını bilen Changbin anlam verememişti.
"Evet hyungie. Yardımın lazım."
Changbin gülüp şöför koltuğunun olduğu tarafa gitti ve içeriye bakmadan bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...