14

323 24 67
                                    

Evdeki herkes uyuyordu. Seungmin hariç. Seungmin yıllardır görmediği sevdiğinin kokusunu biraz daha içine çekmek için ona biraz daha sarılmak için uyumuyordu.

Seungmin Minho'nun yine gitmesinden korkuyordu. Bir gece uyumasam bir şey olmaz diye düşünüyordu.

Minho mırıldanmaya başlayınca Seungmin onu dikkatle dinlemeye başladı. Bir şey diyor muydu yoksa rastgele bir şeyler mi söylüyordu anlamaya çalışıyordu.

Seungmin'in gözleri doldu. Minho kabus görüyor olmalıydı. Yardım istiyordu büyük olan.

Seungmin göğsünde yatan Minho'yu sanki hiç sıkı değilmiş gibi daha sıkı sardı saçına öpücükler kondurmaya devam etti.

"Seungmin.. Yardım et.. Nolur.. Bırak bizi yalvarırım... Changbin'e bir şey yapma bana yap... Changbin!"

Minho hıçkırıkları arasında konuşmaya çalışıyordu. Seungmin de ondan farksızdı.

"Şş Minho. Tamam geçti. Geçti. Orada değilsin. Benim yanımdasın Min. Sakin ol bir tanem."

Minho yavaşça gözlerini açtı onu saran küçüğüne baktı.

"Seungmin.."

"Tamam geçti. Benim yanımdasın. Benim evimdesin. Kimse sana bir şey yapamaz. Sakin ol. İstediğin kadar ağlayabilirsin. Kollarım seni sarmak için hep olacak Min."

Minho sırtını yatağın başlığına verdi ve küçük olanı kucağına çekti.

Seungmin Minho'nun kucağına oturup bacaklarını iki yana koydu. Kollarını da büyüğün boynuna sardı.

Aşıklar birbirine bakarken Minho Seungmin'in ensesinden tuttu ve omzuna koymasını sağladı.

"Hava aydınlanacak Seungmin uyumadın değil mi? Hadi uyu benim uykum kaçtı zaten." Dedi sakin bir ses tonuyla. Bir eliyle küçüğün sırtını koşarken diğer eli saçında dans ediyordu.

"Dişiliğin nerde?" Diye sordu son kez Minho.

"Banyoda unuttum."

"Tamam dur alıp geleyim." Diyerek kalkmaya yeltendi büyük olan. Seungmin anında Minho'yu omuzlarından tutup durdurdu.

"Ya boşversene. Gıcık oluyorum zaten şu şeye."

"Ama Minie sonra bütün gün canın yanıyor."

"Ama iğrenç tadı var. Uyuşturuyor ağzımı sinir oluyorum."

"Bebeğim amacı o onun. Ağzını uyuşturuyor ki sen dişlerini sıkma."

"Üf tamam defol." Deyip kendini yana attı Seungmin. Sevmiyordu. Sevmeyecekti.

Minho sevdiğine gülüp bir koşu banyodan yeşil dişiliği alıp geldi.

"Aç ağzını kocaman."

Seungmin oflaya puflaya taktı dişliği. Minho aynı pozisyona geçip küçüğü göğsüne yasladı.

Seungmin anında mayışmıştı zaten. Minho Seungmin'in alına öpücüklerini kondururken kendini uykuya bıraktı.

Minho ise inanmadığı tanrıya şükrediyordu. Tekrar burada olduğu küçüğüne kavuştuğu için. Kızını ve sevdiğini eskisi gibi koruyabilirdi artık.

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin