6

595 43 84
                                    

Bugün cumartesiydi. Minho kızıyla bir şeyler yapmak istiyordu.

Bada seviyorsa resim yapabilirlerdi. Pasta yapabilirlerdi. Oyun oynayabilirlerdi. Ve daha bir sürü şey yapabilirlerdi.

Saat 4e geliyordu. Yavaşça odasının önüne geldi. Kapıyı tıkladı ve kızına seslendi.

"Bada gelebilir miyim?"

Ses yoktu. Minho bir kez daha tıkladı.

"Bada gelebilir miyim?"

Ses yoktu. Uyuyordur diye düşündü Minho. Yavaçşa kapıyı açtı ve içeri girdi. Bada içeride yoktu. Yatağı dağılmıştı bu yüzden Minho tuvalettedir diye düşündü. Odanın içinde ki tuvaletin kapısını çaldı.

"Bada orada mısın?"

Ses yoktu. Minho kızmaya ve endişelenmeye başlıyordu.

"Bada. Orada mısın?"

Ses yoktu. Kapıyı yavaşça açtı Minho. Bada burada değildi.

Minho hızlıca üst kattaki diğer odaları kontrol etti. Hayır yoktu. Aşağı indi ve her yere baktı. Bada evde değildi?

Minho endişeleniyordu. Bada evden mi kaçmıştı? Hızlıca bahçeye çıktı. Bir kaç defa turladı. Bir yandan kızına sesleniyordu.

Bada yoktu..

"Küçücük çocuğa sahip çıkamadım.."

Hızlıca bahçeden çıktı ve kızına seslenmeye devam etti.

Evi ormanlık bir alandaydı.

"Lütfen uzaklaşmamış ol kızım lütfen."

Yaklaşık 2saat olmuştu. Hava kararmak üzereydi ve hava soğumaya çoktan başlamıştı.

"Bada! Neredesin kızım!?"

Minho korkuyordu. Basbaya korkuyordu. Ormanda başına bir şey gelmezdi ama ormandan çıktıysa ne olacağını tahmin edemezdi.

Telefonu çalmaya başladı. Zil sesini duyunca gözleri doldu.

Zil sesi eski eşinin sesiydi. Eskiden Seungmin şarkı söylerken ses kaydı almıştı ve saklamıştı.

"Seungmin'e ne diyeceğim..?"

Artık telefonu açması gerektiğini hatırladı. Jeongin arıyordu.

"Alo."

"Hyung nerdesin? Ben kapıda kaldım anahtarım yok."

"Jeongin.. jeongin Bada kayıp ormanın solundaki ağaç evin oradayım gel lütfen."

"Ne! Hyung hemen geliyorum bekle!"

Bir şey demeden kapattılar.

"Bada! Kızım! Çık ortaya hadi!"

Jeongin'le beraber Minho tam 2 saat daha aradılar Bada'yı.

Minho'nun telefonu yine çaldı. Derin nefes aldı ve kimin aradığına baktı.

Minho Jeongin geldiğinden beri ağlıyordu..

Sesini düzenleyip telefonu açtı.

"Hyung bir şey konuşmalıyız. Seungmin hakkında."

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin