24

208 13 80
                                    

"Ayağını kırmayı nasıl başarabildin Jisung?"

"Valla köyden geliyirdim arabenle birden karşıma merdiven çıkti önümi kesti dedi aşağı inmiceksin ben dedim inecem o dedi inmiceksin ben mecbur kaldım inmedim bir daha dedim inecem o dedi inemezsin ben dedim inecem o dedi sen düşecen ben düşmüşem."

Hyunjin ensesine vurup konuştu.

"Aptal ya bir de dalga geçiyor."

"Sence nasıl kırmış olabilirim sayın gerizekalı? Düştüm işte."

"Düğünün ağzına sıçtın ya Nayeon nasıl korktu gördün değil mi?"

"Gördüm ya ayağımın acısını unuttum kıza bakarken. Felix hiç korkmadı lan."

"E alışmış senin deliliklerine. Korkmaz tabi. Neyse gel hadi meraktan kudurdu herkes. Alçıyı 6-8 haftaya çıkarırız paso yatın Han bey."

"Sağolun doktor sırık."

Hyunjin arkadaşının arkasına geçerek tekerlekli sandalyesini ittiriyordu. Bahçede oturan arkadaşlarının yanına gitmişlerdi.

Ve günün sonlarına gelirken ekibimiz sahilde gün batımını izliyor beraber keyif yapıyorlardı.

Sanki dizi finali olacakmış kameraya el sallayacaklarmış gibiydi.

Seungmin çalan telefonunu giydiği rahat siyah eşofmanın cebinden çıkardı ve arayana baktı.

Minho Seungmin'e dikkat kesilmiş kimin aradığını söylemesini bekliyordu .

"Yabancı numara."

Minho kaşlarını çatıp kızına dönmüş Seungmin'se kimseyi rahatsız etmemek için iskelenin ucuna gelmişti.

Telefonu açıp kulağına yerleştirmiş eski tahtada yazan Mazi ve Umut yazısına gülümsemişti.

"Efendim?"

"Kim Seungmin ile mi konuşuyorum?"

"Buyrun benim."

"Busan karakoluna gelmeniz gerekiyor."

"Sebebini öğrenebilir miyim?"

"Aileniz ile alakalı

Telefonu kapatıp Minho'ya söylemiş Bada'yı Felix'e bırakarak arabaya binmişlerdi.

"Yeonjun bir bok mu yedi?"

"Abim olsa onun adını söylerler aileniz ile alakalı dedi."

Hızlıca Busan karakoluna varmışlar arabadan inip içeri girmişlerdi.

Seungmin yanında polis memuru ve tanımadığı yaşlı bir kadınla beraber abisini görünce koşmuş ve abisine sarılmıştı.

Yaşlı kadın sanki bu anı beklemiş gibi hıçkırıklarla ağlamaya başlamıştı.

Seungmin abisinden uzaklaşıp onu kontrol etmiş sonra da yaşlı kadına ve polis memuruna dönmüştü.

"Sorun nedir memur bey?"

Minho ise cebinde olan kağıt peçetelerden birini yaşlı kadına vermişti.

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin