"Sapık! Bırak beni! Chan! Bırak beni dedim sana!" Jeongin boğazını yırtarcasına bağırıyordu.
Şimdi kafanızı daha fazla karıştırmadan anlatayım.
Chan biraz süzme salak olduğu için Seungmin'in özel jetini kaçırıp Jeongin'le Rusya'ya gitmişti. Daha doğrusu küçüğü kaçırmıştı.
"Sus Jeongin."
"Ne sus be!? Bırak beni! Manyak mısın be! Ne istiyorsun benden!"
"Sus Jeongin!"
"Bağırma! Üste çıkmaya çalışma!"
Chan sonunda omzunda ki Jeongin ile dağ evine varmıştı. Yol boyu karda yürümeye çalışmıştı bacakları full karla kaplanmıştı.
Kapıyı açıp içeri girmiş omzunda debelenen Jeongin'i ilk gördüğü koltuğa bırakmıştı.
Küçük olan etrafa hızlıca bakmış ardından tekrar Chan'a dönüp bağırmaya devam etmişti.
"Amacın ne senin?! Bu zamana kadar çektirdiğin yetmedi mi?! Bir de kaçırıp organlarımı mı çalacaksın?! Cevap ver be sığır?!"
Chan sabrının taştığını hissediyordu.
"Sus Jeongin. Konuşacağız."
"Lan! Lan ne konuşacağız manyak!? Benim bundan haberim var mı?! Seninle konuşabileceğim bir şeyim var mı benim sence?! Nereye getirdin bizi bilmiyorum ama başını belaya sokmadan bırak beni?!"
"Çok konuşuyorsun." Deyip kalktı büyük olan.
Jeongin ise ona doğru gelen Chan korkmaya başladı. Bu adamın az dayağını yememişti. Ona karşı yapabileceği tek şey bağırmaktı.
Chan kemerini hızla çıkardı.
"Oha oha çüş!" Deyip kaçmaya çalışan Jeongin'i tuttu ve bacaklarını kemerle bağladı.
"Ya manyak! Çöz şunu!" Deyip çekiştirmeye çalışırken ellerini kaptırdı küçük olan.
Chan bacaklarını iki yana açıp Jeongin'e ağırlığını vererek üstüne oturdu. Küçüğün hareketlerini kısmak için yaptığı hareket etkilenmesini de sağlamıştı.
Jeongin bağırırken Chan kenardan aldığı halatla Jeongin'in ellerini bağladı.
"Jeongin sus dedim. Bir kez daha söylemeyeceğim." Deyip küçüğü daha da kıstırdı büyük olan.
Jeongin'in gözleri dolmuş taştı taşacaktı.
"Sakinleş Jeongin. Ağlayabilirsin bağırma sadece." Deyip küçüğün saçlarını okşamaya başladı.
Jeongin ise ortaya ilk hıçkırığını bıraktı.
Oldukça dolmuştu. Senelerdir kendi hayatının berbat olması yetmiyormuş gibi bir de Chan'la uğraşmıştı.
Chan Jeongin'in üstünden kalkıp küçüğü kucağına çekti.
"Sen sakinleşene kadar bekleyeceğim sonra konuşacağız." Deyip küçüğü göğsüne yatırdı.
Jeongin bir süre ağlamış bu sırada aklında minik bir plan kurmuştu. Ee boşuna tilki demiyorlardı ona.
Sakinleştiğini hissedince kafasını kaldırıp büyüğün gözlerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...