Sabah Dahyun aramış Seungmin'i şirkete çağırmıştı.
Dahyun ne kadar telefonda söylemek istemese de "Arıza bir kadın geldi Seungmin. Annen olduğunu söylüyor bağırıyor çağırıyor. Ortalığı birbirine kattı kimseyi yanına yaklaştırmıyor seni çağırmamızı söylüyor."
Seungmin ise arkadan duyduğu bağırma sesleriyle kadını tanımış hemen geliyorum diyerek evden apar topar çıkmıştı.
Zaten sabahın körü olduğundan evdeki herkes hem geceden kalma oldukları için hem de bu saatte uyanmadıkları için uyuyorlardı.
İlk gözüne çarpan şeylerle hızlı bir kombin yapmıştı. Bej oldukça rahat bir eşofman altı. Açık renkli ayıcık deseni bulunduran bir kazak ve açık kahve bir mont bugün işini görürdü.
Arabasıyla şirkete vardığı gibi içeri girmiş güvenlik kalabalığını aşarak yüzü buruşmuş yaşlı kadına kendini göstermişti.
"Şirketimde ne yaptığınızı söyler misiniz?!"
Yaşlı kadın kendi gibi iğrenç bir kahkaha atmış söze girmişti.
"Sonunda geldin oğlum."
"Çıkardığınız rezilliğin sebebini söyler misiniz" Dedi Seungmin senelerdir görmediği annesine.
Saygı çerçevesinden çıkmayı planlamıyordu. Zaten kadını az buçuk tanısanız onun tam tersi davranınca delireceğini bilirsiniz.
"Bana borcun var çocuk! Dava açacağım sana!" Deyip genç olanın üzerine yürümeye kalkıştı yaşlı kadın.
Kalkıştı diyorum çünkü güvenlikler Seungmin'i anında geriye almışlardı.
Seungmin ise gerek olmadığını samimi bir şekilde belirterek genç kadınla arasına bir adım mesafe bırakacak şekilde yaklaştı.
"Borcum? Ne borcum varmış size?"
"Lee Seungmin-"
"Kim! Kim Seungmin." Annesinin sözünü bölerek araya girdi otoriter bir sesle Kim. Kim Seungmin her zaman Kim Seungmin'di. Değiştirmeyi düşünmüyordu. Bu hataya bir kere düşmüş bir daha düşmeyi planlamıyordu.
"Her ne boksa!" Diyerek Seungmin'in yakasına yapıştı kadın.
"O kadar iğrençsin ki! Hayatımı mahvettin! Lan gençliğimi bitirdin! Sen benim hayatımı mahvettin!!" Her kelimesinde Seungmin'i biraz daha sarsan kadın son cümlesinden sonra Seungmin'e can acıtır türden bir tokat attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...