7

621 41 104
                                    

"Ne? Changbin geldi ve sana babanı seçmeni çok yoksa annene zarar vereceğini mi söyledi?" Chan duyduklarına inanamıyordu. Kucağında ki miniği tehtid mi etmişti o Changbin bozuntusu?

Bada tostunu yerken Chan dalmış düşünüyordu. Bu sırada Changbin koşarak geldi ve Seungmin'in uyandığını söyledi onlara.

Chan kucağındaki minikle hızlıca kalktı yoğun bakıma koştu.

Changbin Bada'nın yanına gidip ağlamasının sebebini sordu.

"Niye ağlıyorsun küçük bir yerin mi acıyor?"

"Sana ne be git başımdan zilli!" Bada kesinlikle anne ve babasının çocuğuydu.

Chan onları izledi. Changbin'le konuşacaktı. Küçücük çocuğu tehtid etmek neymiş gösterecekti ona.

Bada Chan amcasının kucağından indi ve Hyunjin amcasının elini tuttu. Hyunjin'le beraber içeri girdiler ve Minho ile Seungmin'in bakışmasını böldüler.

"Kızım.." Seungmin'in kızı olmadan yaşayamayacağını bir daha görmüş olduk böylece.

Kabus gibi hastane ortamını betimlemenin lüzumu yok derim ve bir kaç gün sonrasına Seungmin'in evine gidelim.

Şimdi çoğunluk Seungmin'in evindeydi. Yine birliktelerdi.

Chan, Hyunjin, Jisung, Felix, jeongin ve Minho kısaca Changbin hariç herkes buradaydı. Onun işiyle alakalı bir sıkıntı çıkmıştı o yüzden bir kaç saate geleceğim diyerek gitmişti. Hyunjin'in gözleri onu arıyordu. Ondan destek alıyordu açık açık.

Kardeşini kaybetmek üzereydi ve o herife olan sevgisi onu ayakta tutuyordu.

Seungmin ise.. Seungmin kızıyla ve eşiyle beraber mışıl mışıl uyuyordu. Huzurlu bir uyku çekmeyeli baya olmuştu onun için.

Chan ise.. Chan sinirden patlıyordu. Yedirmiyordu. Böylesine leş bir şeyi Changbin'e yedirmiyordu. Chan Minho'nun da bu işte olduğunu bilmiyordu. Küçük kız babasını yeni bulmuşken ondan uzaklaşmak istememişti bu yüzden de suçu Changbin'e bırakmıştı. Onu sevmiyordu zaten.

Chan benim bir işim var Seungmin uyanmadan dönerim diyerek kalktı ve gidip Minho'yu uyandırdı. Minho huysuzca kalktı ama sinirli hyungunu görünce tıpış tıpış gitti peşinden. Chan arabasının anahtarını ve Minho'yu alıp evden çıktı.

Arabasına binip Changbin'i aradı eski liseye gelmesini söyledi.

Changbin sinirli hyungunun sesini duyduğu gibi gerilmişti. Minho zaten üç buçuk atıyordu.

"Nereye gidiyoruz hyung?"

"Ölmeye."

"Bölge olarak nereye gidiyoruz?"

"Cehenneme." Minho'nun kapağı düşmüştü çoktan. Bada söylemiş olmalı demişti içinden.

Chan fazla hızlı bir şekilde eski liseye geldi. Changbin zaten gelmişti yakındı buraya. Chan inip Changbin'e tiksinerek baktı.

"Kaç paraya sattın lan! Kaç paraya sattın Bada'yı!" Bütün gece Chan'ın sesiyle inliyordu sanki..

"Hapis parası için mi! Kurtarabildin mi bari babanı!? He Seo Changbin!! Kaç paraya sattın lan Bada'yı!!? Lan gömdün zaten be gömdün!! Çocuğu için yaşıyan o çocuğun göz yaşlarına gömdün!!!" Chan avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Changbin ise..

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin