16

248 17 35
                                    

Ortamda kahkahalar yükselirken kapı tekrar çaldı.

"Cidden beni çıldırtacaksınız." Deyip kalktı Seungmin.

Yavaşça kapıya yürüyüp açtı ve karşısında yıkıntıdan farksız arkadaşını gördü.

"Jeongin!" Demesine kalmadan büyük olan dengesini kuramadı ve Seungmin'den destek aldı. Arkasında ki Hyunjin'de yardımcı oluyordu elbet.

"Seungmin neden bağırdın?" Diyerek içerden geldi Minho ama kardeşi olsa bu kadar yakın olamayacağı çocuğu bu halde görünce hemen koştu.

Jeongin ise şokta gibiydi. Hıçkırıyor arkadaşlarına bakıyordu.

Minho dayanamayıp Jeongin'i kucakladı ve içeri taşıdı.

Jeongin'i yer açtıkları koltuğa yatırdı ve baş ucuna geçti.

"İn-ah! Ne oldu, ne bu halin?"

Jeongin ise henüz hıçkırıklarını dindirememişti.

Minho küçüğün cevap veremeyecek durumda olduğunu anlayınca koltuğa oturup Jeongin'i göğsüne çekti.

Seungmin ise Bada'yı yukarı yollamıştı. Jeongin ile Bada'nın arasının iyi olduğunu biliyordu ve büyüğünü böyle görmenin onu oldukça üzeceğini için görmeden yukarı çıkarmıştı.

Minho'nun sözleri ve temasıyla yavaş yavaş kendine gelen Jeongin sonunda ağzını kıçkırıkları yerine konuşmak için araladı.

"Chan.." Dedi sadece. Her şeyi bir kelimeyle belli etmişti.

Seungmin direkt olarak anladı ve bütün suçun kendisi olduğunu anladı.

Minho'nun ve Bada'nın ıslarları sonucu hastanenin kendi içinde yaptığı eğlenceli ödül törenine katılmamıştı.

Her sene 2 defa bu tatlı ödül töreni düzenlenir minik rekabetler içinde hastanenin kadrosunda bulunan her kategori için ödül dağıtılırdı.

Bazı doktorlar arasında 1.lik ödülünü almak için yarışmışlığı olmuştu hatta ama Seungmin bunu fark ettiği gibi rekabete giren her doktorla güzelce konuşmuş hatalarını anlamalarını sağlamış ve ödül törenine bir daha katılamayacaklarını belirtmişti.

Yarış yapacağım diye her hangi bir hataları göz ardı edilemezdi. Doktordu onlar!

Seungmin bu ödül işini personellere eğlence ve motivasyon olsun diye düzenliyordu ve şimdiye kadar hiç aksatmamıştı.

Hyunjin'in onu neden gelmedin diye azarlayacağını bilse de kızı ve sevdiğini kıramamıştı.

Jeongin de ödül alacaktı bu törende. Hemde birden fazla alacaktı.

Hem En genç psikolog ödülünü alacaktı hem de En başarılı psikolog ödülünü alacaktı

Bu ödüller ciddi ödüller değildi elbette. Eğlence içindi hepsi ve hastanede yapılan anketlerle seçiliyordu.

Anlaşılan Chan yine Jeongin'i darlamıştı.

Minho Jeongin'in hasta olma ihtimalini yeni aklına getirmiş gibi hızlıca üzerinde ki ıslanmış takım elbiseyi yavaşça çıkarmaya başlamıştı.

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin