Seungmin ve Minho uçakta o kadar istifra etmişlerdi ki sağlık görevlileri ikisini de uyutmak zorunda kalmışlardı.
Minho'nun akrofobisi yani yükseklik korkusu vardı. Seungmin'se Minho her öğürdüğünde midesi ağzına geldiği için o da istifra ediyordu.
Bitkin düştükleri için de Seungmin sağlık görevlilerinden Minho'yu uyutmalarını istemişti.
Fakat Minho uyumasına rağmen durmayan Seungmin'in midesi yüzünden Seungmin kendinin de uyutulmasını istemişti.
9saatlik uçuşun 5saati uyumuşlardı.
İlk uyanan Minho olmuş kalkmış elini yüzünü yıkayıp geri yerine oturmuştu.
Mışıl mışıl uyuyan sevdiğini izlerken hostes yanına gelmiş iniş yapacakları için kemerini takmasını istemişti.
Seungmin'in kemeri zaten takılıydı. Minho da kemerini takmıştı.
İniş oldukça sakin olmuş Minho'nun midesi bulanmamıştı.
Minho Seungmin'i uyandırmış kat kat giyinip uçaktan inmişlerdi.
"Şimdi nasıl bulacağız onları?" Dedi Seungmin canı sıkkın bir şekilde.
Minho ise kapalı olan telefonunu açmıştı. Telefon numarası sayesinde yerin bulan Beomgyu Minho'ya konum atmıştı.
"Buldu!" Diye heyecanla konuştu Minho. Seungmin Chan'ı arayıp duruyordu ama büyük olan ısrarla reddediyordu.
"Ne buldu? Kim buldu?"
"Beomgyu buldu! Jeongin'in konumunu buldu! Bak işte buradalar."
Seungmin Minho'nun telefonunu eline alıp konuma baktı. Ardından sevinçle Minho'ya sarıldı.
"Minho! Hadi gidelim! Bulalım artık şunları."
Bu sırada çoktan magazine haber çıkmıştı.
Kim Seungmin ve Lee Minho şimdide beraber hava alanında görüldü! İki ünlü ismin arasında bir şeyler mi dönüyor? Beraber Rusya'ya giden çiftin iniş yaptığını da öğrendik.
* 5 fotoğraf *Kim Seungmin'i en son ne zaman bu kadar sinirli gördük?! Bütün çalışanlarını azarlayan Kim Seungmin neden bu kadar sinirli?!
*7 fotoğraf *Evde ise durumlar biraz karışıktı. Bada ve Changbin sürekli atışıyordu.
"Changbin! Bada 6 yaşında bir çocuk biliyorsun değil mi?"
Sinirli adam kafasını salladı ve eşine bakmaya devam etti.
"Çocukla çocuk oluyorsun hayatım. Alt tarafı kısa dedi sana."
"Hyunjin!"
"Tamam bir şey demedim benim sırığım." Deyip eğildi ve eşinin alnına bir öpücük kondurdu.
Changbin ise Hyunjin'i karnından gıdıklayıp kendinden uzaklaştırdı. Seungmin'ler gittiğinden beri Bada için uğraşıyordu.
Minik kız eğlensin diye animatör bile bulmuştu. Ama Bada sadece karnı ağrıyana kadar gülmüş ve dalga geçmişti.
E patron bebek kötümü giymiş bir adamın dans etmesi komik gelmişti miniğe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...