Minho ve Felix yemek hazırlarken bahçeden gelen bağırma sesleriyle panik yapıp dışarı koştular.
Çoğunluk Seungmin'in evindeydi. Changbin Minho Hyunjin Han Felix ve Jeongin. Chan yoktu çünkü o Avustralya'ya gitmişti.
Minho ve Felix önlükleriyle dışarı koşunca Seungmin'i tutan Hyunjin'i karşısında ise Jisung'u tutan Changbin'i gördüler.
"N'oluyor?" Deyip Jeongin'e ilerledi büyük olan.
"Klasik ya alış bunlara. JoJo kavgası yapıyorlar." Dedi küçük olan elindeki çekirdeği çitliyordu. Minho'ya da uzattı.
"Seungmin kabullen artık Jonathan en iyisi!" Diye bağırdı Jisung.
"Ne Jonathan'ı be!? Onun yüzünden 8 sezondur Dio ile uğraşıyorlar bok en iyi!"
"Ya adam vampiri nasıl öldürsün mankafa!?"
"Onu adamın vampir olmasına izin vermeden önce düşünecekti! En iyisi Jotaro! Adam Jonathan'ın yapamadığını yapıp Dio'yu öldürdü!"
"Ergen Jotaro işini düzgün yapsaydı 8. sezona kadar uzamazdı bu iş 3. de biterdi!"
Ciddi ciddi hangi JoJo daha iyi kavgası yapıyorlardı.
"Susun artık! Bada uyanacak!" Diye çemkirdi Jeongin.
Felix bu kavgalara alışık olduğu için mutfağa geri gitti ve yemek yapmaya devam etti.
"Minho hyung Seungmin sizinle biraz konuşabilir miyim? Bada hakkında." Dedi Jeongin.
İkili kaşlarını çatıp başlarını salladılar.
Jeongin ile beraber arka bahçeye geçip oturdular ve Jeongin'e dinlediklerini belirttiler.
"Bilmiyorum farkında mısınız ama Bada bir şeyde zorlanıyor. Henüz bana açmadı içini ama okul konusunda çok isteksiz. Felix'le konuştum ama bir şey fark etmediğini söyledi. Okul ile alakalı bir şey sorunca yüzünü buruşturuyor isteksiz cevaplar veriyor. Okulda bir şeyin onu rahatsız ettiği çok açık. Belki siz konuşursanız size açar içini." Sıkıntıyla söyledi cümlelerini genç psikolog.
Seungmin derin bir nefes alıp sözleri söyledi.
"Farkettim... Ama konuşmaya çalışınca hırçınlaştı. Bada'nın bebekliği çok zordu çok hırçın bir bebekti ben yine onu zorlamak istemediğim için çok eşeleyemedim." Kendini suçlu hissediyordu anne. Kızı bir şeyden rahatsızdı ama o bir şey yapmıyordu.
"Benden bir kere okul kıyafetlerini yıkamamı istemişti. Baya pislenmişlerdi hatta çorabı yırtılmıştı. Neden bu halde olduğunu sorduğumda düştüm çamura bulandım dedi. Ama düşmekle o kadar pislenmez gibime geliyor." Minho Seungmin'in gümrüğe gittiği gün Bada'yı okuldan almıştı ve Bada'nın üstü başı çok kötü durumdaydı. Minho tabiki de endişelenmişti. Sorduğunda da minik olan onu geçiştirmişti.
Dakikalarca konuşmuşlar tartışmışlardı.
En sonunda Bada uyanıp aşağı inmişti. Sohbet muhabbet edilmiş bu sırada Seungmin ortadan kaybolmuştu.
Çatı katına çıkıp büyük terasın kapısını açtı. İçeri girip arkasından kapıyı kapattı ve kapatılmış pencerelere ilerledi.
Sürgülü pencereleri açıp kenara topladı. Derin bir nefes alıp kendisini koltuğa bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...