Size biraz Jeongin'in hayatından bahsetmeye karar verdim.
Jeongin küçüklüğünden beri oldukça olgun bir çocuktu.
En basitinden çoğunuz anaokulunun ilk günü annemiz gitmesin diye ağlamadınız mı?
Jeongin ağlamamıştı. Hatta kapıda annesine "Sen gidebilirsin boşuna bekleme."demişti. Sınıfının tek ağlamayan çocuğuydu o.
Ve de yaşça küçüktü tüm sınıfından. Ailesi sırf ondan kurtulmak için erken vermişlerdi Jeongin'i okula.
Bütün okul hayatı felaket geçmişti onun. Sanırsın JoJo partlarında yaşıyordu. Her yıl başka bir bela buluyordu onu.
İlkokul zamanı Jeongin'in annesi sınıf annesiydi ve sürekli okulda duruyordu. Her gün Jeongin'le okula geliyordu Jeongin'le beraber çıkıyordu. Bayan Yang ev hanımıydı zaten sürekli okulla uğraşıyordu.
Ama sınıf ve veliler Jeongin hakkında olumlu düşünmüyordu. Herkes onun torpilli olduğunu düşünüyordu. Erken başlamış olmasına rağmen sınıfın en iyisiydi çünkü.
Hatta bayan Yang o kadar çok okulda öğrencilerle ilgileniyordu ki Jeongin annesine anne diyemiyordu.
Herkes ona bayan Yang derken o nasıl anne diyebilirdi? Doğru gelmiyordu miniğe.
Jeongin'in madalyaları vardı bir sürü. Çok başarılıydı ve çekemeyeni de çoktu.
Bayan Yang Jeongin'in teneffüse çıktığı zamanlar sınıfın yakınında dururdu. Teneffüs bittiği gibi içeri girer şımarık çocukların yaptığı şeyleri temizlerdi.
Jeongin'in çöpe atılmış eşyalarını alır ıslak mendil veya peçeteyle silerdi. Sırasına yazılan ağza alınmayacak yazıları da siler sınıftan çıkardı.
Jeongin defalarca annesini bunu yaparken görmüştü. Arkasında annesi olduğunu biliyordu. Görüyordu.
Jeongin'in öğretmeni de hep imalı konuşurdu. Belki de haklıydı. Jeongin sınıfın miniği olmasına rağmen herkesi çekip çevirirdi. Onu başkan seçmezlerdi ama o başkanlık yapardı. Oyunları o düzenler rolleri o dağıtırdı.
Öğretmen hep " Bazıları en küçük olmasına rağmen herkesi parmağında oynatıyor." Derdi. Jeongin kimseyi parmağında oynatmıyordu. O liderlik yapıyordu.
Vurdum duymaz derlerdi ona. Düşse de kalmasını bilirdi. Gerçi minik Jeongin vurdum duymaz ne demek bilmiyordu bile.
O yine santranç sınıfında üst sınıflarını yenerdi.
Sonra işler kötüleşmeye başladı.
Bayan Yang pek okula uğrayamaz olmuştu. Yeni bir mağaza açmak üzereydiler ve çalışıyordu.
Bayan Yang'ın okulda olmaması demek ise Jeongin'in çöpten eşyalarını toplaması demekti.
Bazı eşyalarını bulamıyordu bile. Birine söylemeye kalksa da kimse ona inanmıyordu. Torpilliydi değil mi o?
Oysa o eşyaları babası it gibi çalışarak almıştı ona. Jeongin'e o zamanlar babasını gösterseniz tanımazdı. İşkolik adam günde 3işte çalışıyor evin yolunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...