Bu bölüm, bir takım uygunsuz (🔞) sahneler içermektedir. Rahatsız olacaklar diğer bölüme geçebilir.Taehyung'dan
Jungkook dudaklarımı ciddi anlamda sömürürken, ben ellerimi beline yerleştirmiş ve bana fark etmeden sürtünmesine izin vermiştim.
Kalçası, kasıklarım üzerinde bir ileri bir geri giderken şimdi ise dairesel hareketlere başlamıştı.
Yemin ederim ki, iyi değildim...
Ensemdeki saçları koparmak istercesine çekiştirirken alt dudağımı ısırması ile kontrolü elime almış ve daha sert öpmeye başlamıştım dudaklarını.
Ve bu sırada ise ellerim, belinde yön veriyordu ona.
Ve bmu, Jungkook'un hemen benden ayrılmasına neden olmuştu.
"T-teyung.. i-ilkimi s-sana a-arabada v-vermek istemiyorum."
Tanrım... ilkini bana vermek isriyordu..
"T-tamam g-güzelim a-ama-"
"T-teyung b-ben iyi d-değilim..!"
Kucağımda durmadan hareketlenmesi, deliğinin iyi olmadığını gösteriyordu.
"G-güz-"
"T-teyung k-kasılıyor!"
Eli kalçasına gittiğinde oradan çekmiştim.
Fakat bu sefer elini penisine atmış ve okşamaya başlamıştı.
"T-teyung bir ş-şey y-yap!"
Ne yapabilirdim ki? Ilkini vermek istemiyordu. Parmaklarımı da kullanamazdım..
"T-teyung!"
Kucağımda tekrar sürtünmeye başladığında onu kalçasından tutarak durdurmuştum.
Fakat bunu istermiş gibi kendisini parmaklarıma itmişti...
"T-teyung.! O-onlar-!"
Parmaklarımı eli ile tutmuş ve deliğine doğru yanaştırmıştı.
Ve bu sırada ise üzerimde sürtünmekten vazgeçmiyordu...
"T-teyung p-parmakların! O-onları i-istiyorum!-"
Eli bileğimi sardığında elimi, donundan içeriye yollamıştı.
Ve siktirsin ki... kalçası avcumu dolduran en güzel şeydi.
Kendisini yine bana ittiğinde bayılmak üzereydim.
Gözlerim yüzüne çıkmıştı ve o, kıpkızarıktı... Terliyordu.
Tanrım.. Jeon Jungkook çok güzeldi.
Şüphesiz en güzel çocuktu ve ben... onu sonuna kadar tüketmek istiyordum.
Ama daha 18 bile olmamıştı ve..
"T-teyung. Ilkim a-arabada o-olmasın. B-beni r-rahatlatır m-mısın? S-sonra b-ben de seni ç-çekerim-! L-lütfen~!"
Elini penisime yerleştirmesi ile derince inlemiş ve elini oradan uzaklaştırmıştım.
Onu, belinden tutarak koltuğa bıraktığımda bana öfke ve hayal kırıklığıyla bakıyordu.
Titreyen ellerim bir türlü durmayan ve koltuğa bile sürtünen alt tarafına inmiş, hızla dizlerine kadar sıyırmıştı ince kumaşı.
Elim, ona dokunmam için yalvaran şeye sarılmıştı sıkıca. Penisine...
Penisine dokunmam ile inleyen Jungkook, ellerimi tutmuştu.
Ellerim üzerindeki ellerini umursamadan çekmeye başlamıştım. Daha fazla beklemeden dudaklarımı araladığımda Jungkook, kendisinden geçmek üzereydi bile...
Az sonra ismimi haykırarak geldiğinde hepsini yutmuş ve kotlukta yorgunca geriye yaslanmıştım.
Gözlerim kapalı durduğum dakikalar sonrasında, pantolonumun üzerinde hissettiğim baskı ile hızla açılmıştı.
Jungkook, tam da üzerine oturmuştu...
"G-güz-"
"T-teyung. S-sıra bende. A-ama bunu s-sana dokunarak y-yapmayacağım."
Ellerini omuzlarıma koyup hızla bana sürtünmeye başlaması ile koca bi siktir çekmiştim.
Amacı, bana sürtünerek rahatlatmaktı...
Jungkook henüz reşit olmadığı için fazla cinsellik yazmadım ama yine de smut isteyenlerimiz olduğu için, bu minik bölümü yeterli gördüm.
Linçlemeden okursanız, linçleyecekseniz de okumazsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
반 자매애 |+18|
FanfictionKim Jungkook, 16'sı bitmek üzere olan bir çocuktur. 16'sının bittiği yaz (yani bu yaz) Kim Ailesi tarafından evlat edinilir. Doğduğundan beri hep bir abisi olmasını isteyen Jungkook, Kim Ailesinin tek çocuğu olan, kendisinin de hyungu olan Taehyung'...