Eveettt.....
Geldik o, kutsal bölüme!!
Başlayalım o zaman?
Derin bir nefes alın. Sonra başlıyoruz!
Bu bölüm, ❗️fazlasıyla❗️bir takım uygunsuz (🔞) sahneler içermektedir. Rahatsız olacaklar diğer bölüme geçebilir.
(Bu bölüm yalnızca smuttur.)
Jungkook'dan
Dudakları boynumdan ayrıldığında ne zaman geldiğimizi anlamadığım odamıza girmiştik.
Taehyung, resmen kalçalarımı avuçları arasında, boynumdaki et parçasınıysa dişleri arasında sıkıştırıp duruyordu.
Ve ben, sadece inliyordum..
Elleri eşofmanın içinden usulca sızmış, baksırımı da es geçerek kalça yanaklarıma ulaşmıştı. Ellerinin yalnızca oyalanmak için orada olduğunu sansam da yanılmıştım.
Çünkü parmakları, deliğimi arıyor gibiydi.
Amacına ulaşan bedenden dudakları hâlâ boynumdayken sadece zafer nidası sesi çıkmıştı.
Yatağımıza ilerlediğinde beni yatağın ucuna oturtmuştu. Elleri tişörtünün eteklerine gittiğinde girdiğim şoktan çıkarak onu durdurmuştum.
"Teyung ben yapmak istiyorum."
Bana üstten, kararmış gözlerle baktığında beni onaylamış ve elleri aşağıya inmişti.
"Peki güzelim."
Sesi fazla otoriter çıkarken, tireyen bacaklarım ile ayağa kalkmış, hızla tişörtünü bedeninden yukarıya sıyırmıştım.
Teni... yumuşacıktı. Bir o kadar da yaz günündeki öğlen güneşi kadar kavurucu..
Bu efer elleeim eşofmanına gittiğinde hızla yatağa itilmiştim. Daha ne olduğunu anlayamazken Taehyung yüzündeki alaycı gülümseme ile sağ bacağını bacak arama yerleştirdiğinde yatağa çıkmış ve üzerime eğilmişti.
Ufak ufak çikolatalar kalan dudakları hızla boynuma oradan ise göğsümün tam da ortasına kapanmış, sertçe öpmüştü beni.
Derken yapmaması için yalvardığı şeyi, beni dinlemeyerek inadına yapmıştı.
Dudakları, göğsümün ucuna yavaşça kapanmıştı.
"T-tey-ahmm!"
Ellerim hızla saçlarını bulduğunda kendime, göğüs ucuma dudaklarını daha da bastırmıştım. Çünkü şu an buna çok ihtiyacım vardı.
Dudakları ve dili ile göğüslerimin uçlarını sömürsün istiyordum.
Zordu... özellikle göğüslerinin ucuna hassasiyeti olan birisi için.
Dili sağ göğsümün ucunu deli gibi emip yalarken, sağ eli ise sol göğüs ucumu işaret ve orta parmağı arasına almış, resmen eziyordu.
Ve ben, sadece altında inliyor, saçlarından onu kendime daha çok bastırıyordum. Ve belki de üzerimde kurduğu baskınlık ile altında eziliyordum.
Dudakları sağ göğsümden ayrıldığında daha fazlasını istermiş gibi dolu gözlerimle gözlerine bakmıştım.
Ve Taehyung, bunu anlamış gibi bu sefer de dudaklarını sol göğüsümün üzerine kapatmıştı hızla.
Sol elinin işaret ve orta parmağı arasındaki birleşim yeri, sağ göğüz ucumu ezip, arasında sıkıştırırken resmen benimle oynuyordu.
Az önce dilinin uğraştığı sağ göğüs ucumdaki parmakları, ıslaklıkla kayıp gidiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
반 자매애 |+18|
FanfictionKim Jungkook, 16'sı bitmek üzere olan bir çocuktur. 16'sının bittiği yaz (yani bu yaz) Kim Ailesi tarafından evlat edinilir. Doğduğundan beri hep bir abisi olmasını isteyen Jungkook, Kim Ailesinin tek çocuğu olan, kendisinin de hyungu olan Taehyung'...