minho yine sabahın erken saatlerinde kalkmış, aralık tüllerin ardından gözüken güneşin doğuşunu izlerken düşünüyordu.
aklında dönen şey araştırdıkları cinayet ve yapması gereken şeydi.minhyuk ve jeongin'in de olaya dahil olup yardımlarıyla birçok şey bulmuşlardı.
öncelikle cinayet, tek aşamalı değildi. tam kalbine ateşlenen tek bir kurşunla ölmemişti kim sunwoo. kanında da uyuşturucu madde ve siyanür tespit edilmişti.
ne olursa olsun ölecekti ve bunu tek bir kişi yapmamıştı.
adli tıp raporuna jeongin ulaşmıştı. zeki ve teknolojik bir çocuk, abisinin de dediği gibi tam bir "yeni nesil çocuğu." jeongin. hacker olduğunu beraber çalıştıkları ikinci gün öğrenmişti.
beraber çalışmalarının üstünden birkaç gün geçmişti. bir pazar sabahı, düşünceli düşünceli oturuyordu şimdi. gözlerini doğan güneşten çekip camın önündeki masaya götürdü. dün gece eşinin bilgisayarı ve birkaç belgesi ile çalıştığı, yorulunca eşyaları bıraktığı koltuk ve masaya.
sonra aklına dün yaptıkları çalışma ve üstüne düşen görev geldi.
"abi, ben bir şey buldum." dedi jeongin. kucağındaki laptopi abisine çevirdi, yanında oturan adama ekrandan bir şeyler gösterdi.
"kim changmin, kim sunwoo'nun babası. birkaç ay önceki uyuşturucu sevkiyatının teslim edildiği adam. aynı zamanda karabasan'ı tanıyanlardan biri."
ekrana bazı fotoğraflar açıp ayağa kalktı, laptopi orta seypaya bırakıp herkesin görebileceği bir şekilde ayarladı.
"bu," dedi ekrandaki gri saçlı adamı gösterip. "kim changmin. hiçbir suç kaydı yok, geçmişi hakkında tek bir açık bile yok. işi, okuduğu okullar, mesleği, hiçbir şey. hakkındaki çoğu şey gizli tutuluyormuş, ailesine kadar." ardından diğer fotoğrafı açtı. "ta ki kim sunwoo bir evlilik gerçekleştirip kendini açık edene kadar."
minho anlayamıyordu. yine de her ayrıntı için jeongin'i dinlemeye devam etti.
"kim sunwoo, ailesinin şartlarını ve gizliliğini reddederek bir evlilik gerçekleştiriyor. evliliği hem yeraltı dünyasında hem de basın tarafından konuşuluyor."
"basın ne alaka?" diye sordu chan. kaşlarını çatmış, olan biteni tam anlamıyla kavramaya çalışıyordu.
"evlendiği kişi kim younghoon, kim holding'in tek varisi."
kaşlarını kaldırdı minho, evlendiği kişi hakkında da şimdiye kadar hiçbir şey öğrenmedikleri geldi aklına. dikkat etmedikleri bir ayrıntıydı.
"bunları neden anlatıyorsun bize, asıl mesele ne?"
abisinin sorusuyla ekranı değiştirdi ve bir yazılı belge ile iki fotoğraf çıkarttı.
"çünkü kim holding, yer altında uyuşturucu işinin ana merkezi halinde. şu belgelere bakın."
sayfaları tek tek çevirdi, bir çok farklı sevkiyat vardı. "hepsinde aynı imza var." ardından kim holding'in belgelerinden birini çıkarttı ve imzaları karşılaştırdı. birebir aynıydı.
şimdiye kadar konuşmayan hyunjin merakla sordu. "yani bu evliliğin iş gereği olduğu anlamına mı gelir?"
jeongin başını iki yana salladı. "sanmıyorum. kim sunwoo hepsinden sıyrılmaya çalışan kişiydi bence."
minho sessizliğini bozdu, düşüncelerini toparlamak istercesine sıraladı tek tek. "yani kim sunwoo, ailesine ve gizlilik kuralına karşı gelip evleniyor. kim younghoon ile, kim holding'in tek varisi ile. bu şekilde kim changmin'in sır gibi sakladığı şeylerden biri ortaya çıkıyor. bir oğlu var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
limbo ✓
Fanfictionstray kids ff. limbo, minsung. lee minho x han jisung malewife minho 😻✨💗🎉😽🥺💔👎🏻💗🤧🙏🏻😽