Kroniki Rodowodu Archaniołów

21 3 0
                                    

Historia Niebios
~~~~~~~~~~

Od początku istnienia zaświatów i wszechświata panowali i rządzili nimi zgodnie Pan Życia, Stwórca Istnienia, Bóg wszelkiego Dobra - Lumos; oraz Pani Śmierci, Istota zamykająca cykl życia, Bogini Chaosu i Zła - Hellis.
Bogowie spłodzili i wychowali swoje dzieci, które ochrzcili mianem Archaniołów.
Istoty te z kolei spłodziły ze sobą wzajemnie istoty nieco mniej potężne od nich samych - Aniołów.

W Niebie panował ład i porządek do czasu, gdy Lumos nie stworzył istoty jaką jest Dusza ludzka.
Bogini gdy zobaczyła, że jej małżonek stworzył życie równowarte z jej potomstwem bez jej udziału poczuła się zdradzona, oszukana, osamotniona i niepotrzebna.
Z czasem zaczęła gnębić i prześladować ludzkie dusze.
Stopniowo zniechęcała do nich swoje dzieci i ich potomków.

Część Archaniołów i Aniołów podzielała rację i ból matki. Rodząca się nienawiść zaczęła siać niezgodę między boskim rodzeństwem. Konflikt dzieci wiernych ojcu i matce zaczął udzielać się nic nie świadomym ludziom, którzy stawali dzięki podstępowi bogini po jej stronie.

W końcu napięcie było tak wielkie, że podczas kłótni między Lumosem a Hellis w obronie skatowanej przez nią duszy rozpętała się wojna między istotami niebiańskimi.

Wiele z nich ucierpiało, cierpiąc przez następne wieki... Lumos siłą zmusił żonę do posłuszeństwa i spętał ją oraz wszystkie zbuntowane dzieci.

Stworzył dwa nowe wymiary... Piekło i Czyściec...
Do Otchłani strącił Hellis i wszystkie świadome zdrady dzieci. Tak stworzył demony...
Zaś do Czyśćca zesłał po stworzeniu naczyń w postaci ludzkich ciał wszystkich ludzi, których Hellis zaślepiła swoją nienawiścią...

Tak więc od wieków zaczął toczyć się zaciekły bój o dusze czyśćcowe na Ziemi...
A bogini Hellis nigdy nie przestała pałać nienawiścią do Ludzi i swojego męża. Za każdym razem zbierała nowe siły aby ponowić szturm na Bramy Nieba i Czyściec...

Boska Terminologia
~~~~~~~~~~

Archanioł - skrzydlata istota o potężnych mocach dorównujących potędze bogów - ich rodziców. Zaraz po stworzeniu Piekła i Czyśćca otrzymali specjalne powołania w związku z istnieniem świata śmiertelników. Ich zadaniem jest pomoc i opieka nad zesłanymi duszami oraz wymierzać należną karę. Z wyglądu nieco niżsi od stwórców, blond włose o lekko opalonej karnacji skóry i złotymi tęczówkami. Zza pleców wyrastają im białe, puszyste i duże, bo długością sięgające od głowy do prawie samych stóp, skrzydła. Ich krew ma kolor o odcieniu złota.

Anioł - skrzydlata istota o nieco słabszych mocach w porównaniu do rodziców. Blond włose istoty o opalonej karnacji skóry i złotych tęczówkach. Skrzydła puszyste i białe lecz o połowę krótsze niż u rodziców. Posiada krew o barwie złota.

Śmiertelny Anioł - dziecko Archanioła spłodzone w związku z śmiertelnikiem bądź innym Śmiertelnym Aniołem na Ziemi. Istoty te łączą wizerunki rodziców i posiadają moce Aniołów oraz metafizyczne skrzydła. Są jak Aniołowie ale muszą żyć ludzkim życiem na Ziemi. Są śmiertelni, jednak po śmierci zasiadają w panteonie Aniołów lecz z niższą rangą.
Osobną kwestią są Śmiertelne Anioły zrodzone ze związku dwojga Śmiertelnych Aniołów - mają te same moce i wygląd, jednak nie posiadają skrzydeł.

Nie trzeba rzecz jasna wspominać, że powyższe istoty mają swoich Upadłych odpowiedników - Demony. Istoty, które po upadku przeistoczyły się zmieniając wygląd na poszarzałą i bladą skórę, czerwone tęczówki i czarne jak noc ale nadal puszyste skrzydła, zaś ich krew zmieniła kolor na czarną.

Dziedzictwo ArchaniołaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz