Kεφάλαιο 7

478 47 9
                                    

                                                                        Μάσιμο

Τα έχω χαμένα. Όταν έφτασα σπίτι μου κι άνοιξα στο τάμπλετ το πρόγραμμα παρακολούθησης για να δω τι κάνει εκείνη δεν φανταζόμουνα πως θα αντίκριζα μια τέτοια σκηνή με την Ελένα. Έκατσα στο γραφείο μου και παρακολουθούσα εκστασιασμένος την γυναίκα που ποθώ τόσες μέρες να αυτοϊκανοποιείται πάνω στο κρεβάτι της.

Ερεθίστηκα όσο ποτέ. Πίστεψα ότι το κορμό μου θα εκραγεί. Μη μπορώντας να αντέξω άλλο την πίεση που ασκούσε το παντελόνι μου στον ανδρισμό μου, κατέβασα το φερμουάρ και τον ελευθέρωσα. Το χέρι μου πήγε αυτόματα πάνω του. Άρχισα να τον τρίβω και να φαντάζομαι πως το έκανε εκείνη για εμένα. Όσο την έβλεπα να σπαράζει πάνω στο κρεβάτι τόσο επιτάχυνα τον ρυθμό μου. Όταν μάλιστα την άκουσα να φωνάζει το όνομα μου και να τελειώνει αμέσως έφτασα σε οργασμό κι εγώ μαζί της.

«Γαμώτο» φώναξα μόλις είδα τα χάλια που είχα προκαλέσει στα ρούχα μου και στο κάθισμα μου.

Σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα στο μπάνιο να πλυθώ. Πέταξα στο πάτωμα τα ρούχα και χώθηκα στο ντους. Όταν τελείωσα τύλιξα μια πετσέτα γύρω από την μέση μου, πήγα στο δωμάτιο μου και φόρεσα το κάτω μέρος μιας μαύρης φόρμας. Ύστερα επέστρεψα ξυπόλητος ξανά στο γραφείο μου, έβαλα ένα ποτό και κάθισα ξανά στην θέση μου.

Η Ελένα έμοιαζε να κοιτά το ταβάνι περίεργα. Χαμογελούσε. Τι στο καλό της συνέβαινε; Χωρίς να χάσω χρόνο γύρισα λίγα λεπτά το βίντεο από την αρχή και είδα ξανά την σκηνή με καθαρό κεφάλι.

Η Ελένα μόλις είχε ξυπνήσει ιδρωμένη κι ανήσυχη. Ήταν φανερό πως κάτι την απασχολούσε. Την έβλεπα που στριφογύριζε πάνω στο κρεβάτι της νευρική χωρίς να μπορεί να κοιμηθεί ξανά. Εγκατέλειψε την προσπάθεια, πέταξε τα σκεπάσματα της κάτω στο πάτωμα κι να άρχισε να χαϊδεύεται έχοντας τα μάτια της κλειστά. Σαν να ονειρεύεται. Το θέαμα ήταν ερεθιστικό. Έβλεπα τον τρόπο που έπαιζε με το κορμί της, με τα υπέροχα στήθη της και ένιωσα τον ανδρισμό του να σκληραίνει και πάλι. Τον αγνόησα και προσπάθησα να συγκεντρωθώ στο βίντεο που παρακολουθούσα για να βρω την εξήγηση που έψαχνα. Την ώρα μάλιστα της κορύφωσης της που φώναξε το όνομα του ένιωσα ένα λιγωτικό πετάρισμα στο στέρνο ενώ ο ανδρισμός μου κόντευε να εκραγεί.

Μα όταν παρατήρησα την έκπληξη στο πρόσωπο της, έμεινα άναυδος. Έδειχνε σοκαρισμένη με αυτό που μόλις της είχε συμβεί. Δεν μπορεί σκέφτηκα. Αποκλείεται είπα από μέσα μου. Όμως όσες φορές και να έπαιξα την σκηνή το αποτέλεσμα ήταν πάντα ίδιο ξανά και ξανά. Αυτός ήταν ο πρώτος της οργασμός. Που σήμαινε μόνο ένα πράγμα. Η κοπέλα ήταν παρθένα.

Ερωτική ΕπιθυμίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora