Επίλογος
Δύο χρόνια αργότερα
Μάσιμο
Ποιος θα το περίμενε πως ένας γάμος και ο ερχομός του παιδιού μας ήταν αρκετά για να ηρεμήσουν τον Ντόιλ. Τώρα ο πεθερός μου που αναγνώρισε και επίσημα την Ελένα και της έδωσε το όνομα του αποφάσισε να χαλαρώσει και να μονιάσει μαζί μας για να κερδίσει την αγάπη της κόρης του και να μην διώξει μακριά του από χαζομάρα. Αν και καταβάθος είμαι απόλυτα σίγουρος πως έχει ακόμα βλέψεις να με σκοτώσει. Ποτέ δεν το ξεπέρασε πως η Ελένα διάλεξε εμένα και μπήκε στην οικογένεια μου. Έγινε γυναίκα μου και έφερε στον κόσμο το παιδί μας. Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν είμαστε μαζί του θα προσέχω διπλά και ας λέει η γυναίκα μου πως το ξεπέρασε και πως η έχθρα μας ανήκει στο παρελθόν. Όσο και να θέλω να την πιστέψω δεν χάνω και τίποτα να κρατώ και μια πισινή όπως λέει ο λαός.
Μπορεί ο ερχομός του Λορέντζο να μαλάκωσε την σκληρή και παγωμένη του καρδία όμως αυτό δεν του δίνει το προνόμιο να με κάνει να νιώθω ασφαλής μαζί του. Αφού ακόμα και στις συναντήσεις μας δεν ξεχνάει να μου υπενθυμίσει ότι ζω και αναπνέω χάρη στην κόρη του. Η οποία δεν φοβήθηκα λεπτό και δέχτηκε από την πρώτη στιγμή να τον συναντήσει μόνη της για να τον γνωρίσει καλύτερα και να αναπληρώσει τα χρόνια που έχεσε μακριά του. Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο στην αρχή δυσανασχέτησα με την απόφασή της να πάει μόνη της όμως τελικά κατάφερε να με πείσει χρησιμοποιώντας τα γυναικεία της κόλπα που της δίδαξα εγώ και νιώθω πολύ υπερήφανος.
Άλλωστε ήθελα και εγώ ο ίδιος να τον γνωρίσει καλύτερα. Να τον κάνει να της ανοιχτεί και να την εμπιστευτεί. Μπορεί να μην ήταν ο πατέρα της χρονιάς αλλά παραδόξως μπορώ να πω πως κάνει τρομερές προσπάθειες βελτίωσης και του το αναγνωρίζω. Μπορεί να μην ήταν δίπλα της στην αρχή καθώς δεν ήξερε την ύπαρξη της όμως τώρα προσπαθεί να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο με τον καλύτερο τρόπο.
Όσο για την μεταξύ σχέση μας μπορώ να πως κάνουμε μεγάλη πρόοδο όσο περνάει ο καιρός. Οι εχθροπραξίες έχουν σταματήσει μεταξύ των φατριών μας. Κάτι είναι και αυτό. Όσο για τον τρόπο όπου χειριζόμαστε τις δουλείες μας. Εδώ ακόμα το δουλεύουμε καθώς προσπαθούμε ο καθένας μας να μείνει στα δικά του όρια. Αν και η Ελένα προσπαθεί με τον τρόπο της να μας κάνει να συνεργαστούμε. Δεν θα νιώσω καμία έκπληξη έτσι και τα καταφέρει στο μέλλον. Η γυναίκα μου είναι διαόλου κάλτσα και τετραπέρατη. Ότι βάζει στο μικρό της μυαλουδάκι το καταφέρνει. Ο Ιρλανδός την ετοιμάζει από τώρα για διάδοχο του μαθαίνοντας της σιγά σιγά τα μυστικά της δουλείας του. Είμαι σίγουρος πως στο μέλλον θα συναντήσω πολλές εκπλήξεις με εκείνη πάντα στο πλευρό μου.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτική Επιθυμία
RomanceΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...