Ελένα
Τον ακούω που κοιμάται και σηκώνομαι αργά από το κρεβάτι χωρίς να θέλω τον ξυπνήσω. Δείχνει τόσο ήρεμος και όμορφος. Επικίνδυνα όμορφος. Περπατάω αργά στις μύτες των ποδιών μου μέχρι το μπάνιο. Εκεί του ρίχνω μια τελευταία ματιά και μπαίνω μέσα. Κλείνω την πόρτα πίσω μου για να μην κάνω θόρυβο και τον ενοχλήσω. Δεν θέλω να τον ξυπνήσω. Πάω μπροστά από τον ολόσωμο καθρέπτη και βγάζω το διάφανο νεγκλιζέ που είχα επιλέξει νωρίτερα να φορέσω για να τον σαγηνεύσω όταν θα επέστρεφε σπίτι.
Όταν έφυγε και με άφησε στα κρύα του λουτρού θύμωσα μαζί του. Ξέρω πως θα ήταν κάτι σοβαρό αυτό που τον τράβηξε μακριά μου αλλά και πάλι ο εγωισμός μου πληγώθηκε βαριά. Έτσι όταν πήγα στο δωμάτιο μου και έμεινα μόνη ξέσπασα σε κλάματα από την χαζομάρα μου.
Έμεινα για ώρα να κοιτάω τα φώτα της πόλης από το παράθυρο μου. Όταν ηρέμησα πήγα στο μπάνιο και πλύθηκα. Έβαλα πάλι τα αρώματα μου και αποφάσισα να τον διεκδικήσω από μόνη μου. Έτσι διάλεξα ότι τολμηρό είχε το συρτάρι με τα εσώρουχα μου και στην συνέχεια ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Άναψα τα αρωματικά κεριά που ήταν πάνω στο κομοδίνο μου και με την συντροφιά ενός βιβλίου έμεινα να τον περιμένω να γυρίσει. Ούτε που κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος. Όταν μέσα στον ύπνο μου μύριζα την κολόνια του και κατάλαβα πως ήταν κοντά μου δεν μπόρεσα να μην τον καλέσω να έρθει κοντά μου. Η ανταπόκριση του μου έδωσε ελπίδες για αυτό και δεν δίστασα να του ζητήσω να με κάνει δική του. Δεν το μετανιώνω. Ήταν υπέροχος. Τρυφερός και έντονος όσο χρειαζόταν για να με μυήσει στον έρωτα. Χαίρομαι που αυτός ήταν ο πρώτος μου άνδρας και ας τον ξέρω λίγες μέρες μόνο. Μαζί του νιώθω ασφάλεια. Κάτι που είχα μεγάλη ανάγκη στην ζωή μου.
Μπαίνω στο ντουζ και ανοίγω το νερό και το αφήνω να τρέξει επάνω μου. Το κορμί μου ακόμα ανατριχιάσει στην θύμηση του. Αυτός ο άντρας με έκανε γυναίκα. Ήταν τρυφερός μαζί μου. Προσεχτικός. Έβλεπα πόσο υπέφερε που συγκρατούσε τον εαυτό του. Στα χέρια του ήμουν έρμαιο και με έκανε ότι ήθελε. Όταν με ακούμπησε από πίσω ένιωσα να χάνω τον κόσμο. Δεν περίμενα πως ο έρωτας έχει μια τόσο υπέροχη αίσθηση. Ένα ρίγος διαπερνά την σπονδυλική μου στήλη. Οι ρώγες μου καυλώνουν και σκληραίνουν. Τα μπούτια μου σφίγγονται μεταξύ τους καθώς η υγρή μου θηλυκότητα τον αναζητά ξανά και προσδοκά το άγγιγμα του. Κλείνω τα μάτια και βάζω το χέρι μου και την χαϊδεύω. Θέλω να νιώσω ξανά τα χάδια του. Λες και η σκοτεινή μου επιθυμία εισακούστηκε ακούω βήματα. Δεν ανοίγω τα μάτια και χαμογελώ. Ξαφνικά νιώθω το σώμα του να έρχεται πίσω μου και να κολλάει επάνω στο δικό μου. Βγάζει το χέρι μου και το αντικαθιστά με το δικό του καθώς παράλληλα με φιλάει στον ώμο τρυφερά. Το κορμί μου ανατριχιάζει στην επαφή του με το δικό μου.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτική Επιθυμία
RomanceΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...