Μάσιμο
«Είσαι σίγουρος Εμιλιάνο;» φωνάζω σοκαρισμένος στον υπεύθυνο ασφαλείας μου.
«Μάλιστα αφεντικό. Εγώ ο ίδιος τσέκαρα την πληροφορία σήμερα το πρωί από το δείγμα του DNA που πήρα από την κοπέλα» μου λέει καθώς με κοιτά έντρομος.
«Ποιος άλλος το ξέρει;» θέλω να μάθω γεμάτος αγωνία.
«Ο πατέρας σας. Οι δικοί του βρήκαν το στοιχείο και με ενημέρωσαν» με πληροφορεί.
«Τους είπες τίποτα;»
«Όχι αφεντικό. Ήθελα πρώτα να σου μιλήσω και να σε αφήσω να το χειριστείς μόνος σου»
«Σε ευχαριστώ. Πήγαινε και αν μάθεις κάτι καινούργιο θέλω να μου το πεις» τον διατάζω.
Κάθομαι στην καρέκλα του γραφείου μου γιατί είμαι έτοιμος να σωριαστώ. Τι ανατροπή ήταν αυτή στην ζωή μου. Ολόκληρο το σώμα μου εξακολουθεί να δονείται από οργή μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις. Δεν το χωράει ο νους μου.
«Δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό ρε γαμώτο» φωνάζω δυνατά και κοπανώ το χέρι μου δυνατά πάνω στο ξύλο.
Οι αρθρώσεις μου πονάνε όμως δεν με νοιάζει. Η αποκάλυψη του νέου με πονά περισσότερο. Τόσο καιρό έψαχνα να βρω μια γαμημένη αδυναμία του Ιρλανδού για τον διαλύσω και τόσο καιρό την είχα δίπλα μου.
Γνώριζα πως ο καταραμένος όλο αυτό το διάστημα δεν είχε γυναίκα ή παιδιά για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω εναντίον του και ξαφνικά μαθαίνω σήμερα πως έχει μια κόρη. Την οποία μάλιστα δεν αναγνώρισε ποτέ καθώς δεν έχει ιδέα για την ύπαρξη της. Η μητέρα της, μια Τερέζα Κάνη λίγες μέρες αφού έμεινε έγκυος εξαφανίστηκε από πρόσωπού γης. Κανείς δεν έμαθε που πήγε και τι έκανε. Οι πληροφορίες λένε πως μόλις την γέννησε αναγκάστηκε να την εγκαταλείψει σε ένα ίδρυμα για να μην μάθει ποτέ κανείς την σχέση της με τον πατέρα της. Ήταν ο μόνος τρόπος που πίστευε πως θα την προστατεύσει.
Οι άνθρωποι του πατέρα μου σκαλίζοντας όλο αυτό το διάστημα το παρελθόν του για να βρουν ένα τρωτό του σημείο την εντόπισαν και την έκαναν να τους αποκαλύψει το μυστικό της. Την πλήρωσαν μάλιστα και αδρά για να μην μιλήσει σε κανένα για αυτό. Όσες φορές και αν το σκέφτομαι ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως η Ελένα είναι κόρη του Ντόιλ, του θανάσιμου εχθρού μου. Όμως μέσα στην ατυχία μου στάθηκα και τυχερός καθώς παίρνοντας την εκείνο το βράδυ από το σπα χωρίς να το γνωρίζει κανείς αφού φρόντισα να σβήσω ότι υλικό υπήρχε στις κάμερες ασφαλείας από το συμβάν εξαφάνισα τα ίχνη της.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτική Επιθυμία
RomanceΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...