Kεφάλαιο 13

491 42 5
                                    

                                                                                Ελένα

Είναι αργά το απόγευμα και έχουμε περάσει όλη μας την μέρα μαζί μέσα στο ρετιρέ του. Τώρα καθόμαστε στο μεγάλο λευκό καναπέ του που βρίσκεται στο κέντρο του καθιστικού και βλέπουμε μια ταινία δράσης στην μεγάλη ιντσών οθόνη του. Μάλλον το σωστό είναι πως εγώ βλέπω την ταινία την τελευταία μία ώρα καθώς ο Μάσιμο είναι απορροφημένος σε κάτι έγγραφα που του έφερε νωρίτερα ένας από τους άνδρες ασφαλείας του.

Το πρόσωπο του είναι σκυθρωπό όσο μελετά τα χαρτιά του. Κάθε λίγο και λιγάκι σημειώνει κάτι στο μπλοκ που έχει δίπλα του και ύστερα ξαναπέφτει στην μελέτη τους. Δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως είναι ένας πανέμορφος άνδρας. Είναι μελαχρινός με σπαστά μακριά μαλλιά που φτάνουν μέχρι στο σβέρκο του. Τα γένια του είναι λίγων ημερών αξύριστα και του προσδίδουν μια άγρια αρρενωπή ομορφιά. Τα μανίκια της μπλούζας του είναι σηκωμένα και έτσι μπορώ να δω τα τατουάζ του. Βάζω στοίχημα πως θα έχει κι άλλα και στο υπόλοιπο σώμα του. Ξαφνικά νιώθω μια έξαψη να τα εξερευνήσω. Γλύφω τα χείλια μου καθώς τον κοιτάζω και τον φαντάζομαι γυμνό και εγώ να γλύφω ένα προς ένα. Μετακινούμε λίγο στην θέση μου καθώς αφήνω την φαντασία μου να οργιάζει και με νιώθω την θηλυκότητα μου υγρή. Σηκώνει το βλέμμα του και με κοιτάζει. Του χαμογελώ. Μένει να με κοιτά για λίγο χωρίς να πει κάτι και στην συνέχεια συνεχίζει την μελέτη του.

Είμαι καταδικασμένη σκέφτομαι από μέσα του. Μετά το πρωινό μας θέλω να με πάρει ξανά στα χέρια του και να με κάνει να τελειώσω. Πρώτη φορά μου έκανε κάποιος στοματικό και πραγματικά ένιωσα πως χάνω τον κόσμο μου. Τώρα τον θέλω ακόμα πιο πολύ. Θέλω να νιώσω τον ερωτικό του χάδι. Φαντάζομαι πως θα είναι όταν θα με κάνει κανονικά δικιά του και αναστατώνομε. Η έλλειψη ερωτικής εμπειρίας πρέπει να είχε αρνητικές συνέπειες στο κορμί μου για να με κάνει να θέλω να με πηδήξει ένας ξένος που με έχει σπιτώσει με το έτσι θέλω στο ρετιρέ του.

«Όλα καλά θησαυρέ μου;» με ρωτά ανυποψίαστος για τις σκοτεινές μου σκέψης που κάνω για εκείνον.

«Ναι» του απαντώ καθώς νιώθω το στόμα μου ξερό από δίψα.

«Φαίνεσαι αναστατωμένη» παρατηρεί.

«Είναι από την ταινία. Έχει πολλούς σκοτωμούς» προσπαθώ να δικαιολογηθώ γιατί αν του πω τι πραγματικά μου συμβαίνει τότε την έχω πραγματικά άσχημα.

Ερωτική ΕπιθυμίαWhere stories live. Discover now