Κεφάλαιο 9

533 49 8
                                    


                                                                         Μάσιμο

Νομίζω ότι οι μύες στο κορμί μου θα εκραγούν για χιλιοστή φορά μέσα στην διάρκεια του τελευταίου μήνα. Πίσω μου η κοπέλα με κοιτά με γουρλωμένα μάτια έτσι όπως φωνάζω, κι είμαι σίγουρος ότι αναρωτιέται αν μπορώ να σκοτώσω... Και όντως! Πραγματικά θέλω να σκοτώσω. Τώρα που είμαι μαζί της έσκασε το γαμημένο το τηλέφωνο; Όλη η προσοχή της στραμμένη επάνω μου. Ο Ντόιλ είναι νεκρός αν τον πιάσω ποτέ στα χέρια μου. Το καθίκι τώρα βρήκε να εμφανιστεί και να προκαλέσει το πανδαιμόνιο του; Λες και το κάνει επίτηδες κάθε φορά που είμαι μαζί της, κάτι κάνει και με αναγκάζει να την αφήσω πίσω. Μα απόψε κανένας καριόλης δεν θα με κρατήσει μακριά από τον θησαυρό μου.

Τερματίζω την κλήση κι επιστρέφω κοντά της.

«Όλα καλά;» με ρωτά γεμάτη αγωνία.

«Τίποτα που δεν μπορεί να ρυθμιστεί Tesoro» της απαντώ ενώ καβαλάω ξανά την μηχανή μου, βάζω οργισμένος μπροστά και ξεχύνομαι ξανά στην λεωφόρο. Ευτυχώς δεν είμαι μακριά από το σπίτι μου.

Λίγα τετράγωνα πιο κάτω έχοντας φτάσει στο προορισμό μου, πατάω τον διακόπτη που έχω στα κλειδιά μου περασμένο κι αυτόματα ανοίγει η πύλη της εισόδου μου. Οι άντρες της ασφαλείας μου μόλις με βλέπουν, σηκώνονται και με χαιρετούν με σεβασμό. Ακολουθώ την υπόγεια διαδρομή κάτω από το κτήριο και μπαίνω στο υπόγειο γκαράζ. Παρκάρω την μηχανή μου δίπλα στην λιμουζίνα μου. Ο οδηγός κάθετε λίγα μέτρα πιο κάτω με ένα άντρα της ασφαλείας μου. Μόλις με βλέπει τρέχει προς το μέρος μου. Του κάνω νόημα να σταματήσει. Εκείνος υπακούει αμέσως και κοκκαλώνει στην θέση του.

Κατεβαίνω από την μηχανή και βοηθάω την Ελένα να κατέβει. Στέκομαι μπροστά της, με τρυφερότητα της βγάζω το κράνος και το αφήνω πάνω στην σέλα ενώ δεν μπορώ να ξεκολλήσω το βλέμμα από το αθώο δικό της, από το πανέμορφο κουκλίστικο πρόσωπο που ονειρευόμουν κάθε δευτερόλεπτο της μέρας ή της νύχτας.

«Που βρισκόμαστε;» ρωτά και κοιτάει γύρω της φοβισμένη, με αλαφιασμένο ύφος κοιτάει τους άντρες που είναι μαζεμένοι στην είσοδο.

«Στο σπίτι μου» απαντώ ενώ της προσφέρω το χέρι μου.

Το πιάνει και με ακολουθεί για άλλη μια φορά χωρίς καμία αντίσταση. Προχωράω στο χώρο όπου είναι το εσωτερικό ασανσέρ που οδηγεί στα διαμερίσματα. Πατάω το κουμπί και περιμένω μαζί της μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες. Μόλις ανοίγουν, την σπρώχνω απαλά από την μέση και την οδηγώ στο εσωτερικό του, σκανάρω την ειδική κάρτα που έχω στην τσέπη μου στο μηχάνημα που είναι μπροστά μου πατάω το κουμπί του ρετιρέ όπου είναι ο προσωπικός μου χώρο, και δεν μου ξεφεύγει ότι παρακολουθεί έκθαμβη όλες μου τις κινήσεις.

Ερωτική ΕπιθυμίαWhere stories live. Discover now