Ελένα
Έχουμε φτάσει στις αποθήκες όπου είναι το σημείο συνάντησης και καθόμαστε μέσα στην θωρακισμένη λιμουζίνα και περιμένουμε. Ο Μάσιμο μιλάει στο τηλέφωνο με το πατέρα του ο οποίος έχει παρκάρει ακριβώς δίπλα μας. Δεν μπορώ να τον δω μέσα από τα φιμε τζάμια της όμως ξέρω πως είναι εκεί και μας κοιτά. Τον ακούω να μιλάει ιταλικά μαζί του και προσπαθώ να καταλάβει τι λένε μεταξύ τους. Απ' όσα λέει ούτε τα μισά δεν καταλαβαίνω. Σκόρπιες λέξεις που δεν βγάζουν νόημα.
Κοιτάω το ρολόι στο καρπό μου. Σε δύο λεπτά θα είναι εννιά ακριβώς. Η καρδία μου αρχίζει να χτυπά δυνατά. Νιώθω τον λαιμό μου να στεγνώνει. Προσπαθώ να δημιουργήσω σάλιο μέσα στο στόμα μου για να το καταπιώ. Κοιτάω γύρω μου και βλέπω τους άνδρες του Μάσιμο να έχουν πάρει θέση γύρω μας και να κρατάνε τα όπλα τους στα χέρια. Από την μία νιώθω ασφαλής και από την άλλη τρέμω μην πάρουν τα πράγματα άσχημη τροπή.
Μην σκέφτεσαι έτσι προστάζω τον εαυτό μου. Δεν έχει κανένα νόημα να προκαλώ πανικούς αυτή την ώρα. Ακούω λάστιχα αυτοκινήτου να φρενάρουν απότομα και γυρίζω το κεφάλι μου. Δύο μεγάλα τζιπ έχουν σταματήσει απέναντί μας.
«Ήρθε» ακούω τον Μάσιμο να μου λέει και καθώς τερματίζει την κλήση του. «Είσαι έτοιμη να αντιμετωπίσεις τον πατέρα σου για πρώτη φορά στην ζωή σου;» με ρωτά γεμάτος αγωνία.
«Ναι» του απαντώ με θάρρος.
Με κοιτάει για λίγο και ύστερα δίνει σήμα να κινηθούμε. Η πόρτα μου ανοίγει ταυτόχρονα με την δική του. Κοιτάω τον φρουρό και ύστερα παίρνω δύναμη και βγαίνω. Ο αέρας είναι παγωμένος για Ιούνιο μήνα. Ο Μάσιμο έρχεται αμέσως στο πλάι μου και με πιάνει από την μέση και με οδηγεί μπροστά από το αυτοκίνητο. Ο πατέρας του είναι λίγα μέτρα πιο πίσω από εμάς και κόβει κίνηση με το έμπειρο μάτι του. Μας υποσχέθηκε πως δεν θα ανακατευτεί παρά μόνο αν είναι αναγκαίο και η κατάσταση ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Έτσι αφήνει τον Μάσιμο να χειριστεί όλη την κατάσταση μόνος του με εμένα στο πλευρό του.
Μόλις ανοίγει η πόρτα και βγαίνει ο Ντόιλ μια ανατριχίλα απλώνετε κατά μήκος της ραχοκοκαλιάς μου. Ο τύπος είναι τεράστιος. Ογκώδης και ψηλός. Κατά μήκος του λαιμού του υπάρχει ένα τεράστιο σημάδι. Όταν έψαχνα πληροφορίες για εκείνον είχα ανακαλύψει πως κάποτέ ένας προσπάθησε να του κόψει τον λαιμό όμως δεν τα κατάφερε. Είναι εφτάψυχος.
YOU ARE READING
Ερωτική Επιθυμία
RomanceΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...