Μάσιμο
Είχα δίκιο τελικά. Μια γεύση της δεν είναι αρκετή. Από την στιγμή που γεύτηκα το υπέροχο γλυκό της νέκταρ δεν μπορώ να της αντισταθώ. Δεν ξέρω τι μου έχει κάνει αυτή η γυναίκα. Δίπλα της νιώθω άλλος άντρας. Γίνομαι ένα αρπακτικό θηρίο που το απελευθέρωσε μετά από αιώνες εγκλωβισμένο μέσα στο σώμα μου. Είναι συνέχεια στο μυαλό μου. Στην σκέψη μου. Θέλω να βυθίζομαι συνέχεια μέσα της και να την κάνω να τρέμει από ηδονή.
Περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας στο σπίτι κάνοντας της έρωτα. Την θέλω πολλές φορές. Αφού εκπλήσσομαι και εγώ και ο ίδιος για την αντοχή μου. Κάθε φορά περνάω τουλάχιστον μια ώρα φιλώντας κάθε εκατοστό του υπέροχου σώματός της μέχρι να την κάνω να αναστενάζει και να λιώνει από τα χάδια μου. Θα μπορούσα να περάσω μια ζωή φιλώντας τα γλυκά της χείλη. Αυτή η γυναίκα είναι σαν το ναρκωτικό. Μια δόση δεν μου είναι ποτέ αρκετή για να με κάνει να αντέξω και να βγάλω την μέρα μου.
Είναι εξαντλημένη και έχει αποκοιμηθεί με το κεφάλι της πάνω στο στήθος μου. Είναι σκέτη απόλαυση να την κοιτάς. Χαϊδεύω τα μεταξένια της μαλλιά που μυρίζουν άνοιξη. Δεν μπορώ να μην θαυμάσω τον ανεκτίμητο θησαυρό που έχω στην αγκαλιά μου και κρατάω εδώ και ώρα. Είναι η γυναίκα μου. Ο λόγος που ζω.
Ξαφνικά το μυαλό μου μπαίνει σε σκοτεινά μονοπάτια. Το σαγόνι μου σφίγγετε άθελά μου και το σώμα μου τσιτώνει όταν θυμάμαι ποιανού πραγματικά κόρη είναι. Φοβάμαι να της αποκαλύψω την αλήθεια που μόνο εγώ ξέρω και ο υπεύθυνος ασφαλείας που έκανε την σύνδεση. Δεν ξέρω τι τροπή θα πάρει η ιστορία έτσι και μάθει ότι είναι κόρη του θανάσιμου εχθρού της φατρίας μου. Πως θα αντιδράσει μόλις της αποκαλύψω την πραγματική της ταυτότητα. Αν θα με εγκαταλείψει και θα πάει σε εκείνον. Στο αίμα της. Δεν πρέπει να κάνω τέτοιες σκέψεις. Ποτέ δεν θα με φύγει από κοντά μου. Μου το ορκίστηκε πως είναι δική μου. Άλλωστε δεν φταίει εκείνη για τον βιολογικό της πατέρα. Για το ποιόν του. Δεν τον γνώρισε ποτέ. Δεν έχει κανένα μερίδιο ευθύνης. Αυτή είναι αθώα για αυτό και θα την προστατεύσω ακόμα και από τον πατέρα μου ο οποίος έχει ξαμολήσει τους καλύτερους για την βρουν.
Πιστεύει πως βρίσκοντας την κοπέλα θα έχει ένα δυνατό χαρτί να διαπραγματευτεί με τον Ιρλανδό ο οποίος είμαι σίγουρος πως δεν έχει ιδέα πως υπάρχει εκείνη στον κόσμο. Αφού η μητέρα της φρόντισε να την εξαφανίσει πριν ακόμα γεννηθεί. Επειδή ξέρω τον πατέρα μου και πόσο αδίστακτος μπορεί να γίνει για να πετύχει τον σκοπό του δεν τολμώ να του πω πως την κοπέλα που ψάχνει την έχω εγώ και μάλιστα στο κρεβάτι μου αφού είναι η γυναίκα μου. Δεν θέλω να ρισκάρω την ζωή της θέτοντας την σε κίνδυνο. Έχω και εγώ τα όρια μου και στην Ελένα τραβώ μια κόκκινη γραμμή απλησίαστη για όλους όσους θέλουν να της κάνουν κακό.
YOU ARE READING
Ερωτική Επιθυμία
RomanceΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...