Ελένα
Αφού είμαι ασφαλής μέσα στο εσωτερικό του σπιτιού μου και με την πόρτα μου διπλά κλειδωμένη όπως με διέταξε ο Μάσιμο στο μυαλό μου επαναλαμβάνετε η σκηνή όπου έζησα πριν λίγα λεπτά στο δρόμο μαζί του. Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη, μια λογική εξήγηση από την αποψινή μας συνάντηση.
Άλλωστε είναι του χαρακτήρα μου να υπεραναλύω τα πράγματα εκ των υστέρων και να σκέφτομαι καλύτερους τρόπους διαχείρισης τους. Όμως όσο και να το παλεύω και να το αναλύω καταλήγω σε ένα και μόνο συμπέρασμα. Ο εγκέφαλος μου βγαίνει εκτός λειτουργίας κι υπακούει μόνο στις εντολές του όταν είμαι κοντά του. Πραγματικά δεν έχω άλλη λογική εξήγηση να δώσω στο ότι μου συμβαίνει. Έτσι καταλήγω κι επίσημα πως με τον Μάσιμο δίπλα μου παθαίνω black out.
Κάθε λογικός άνθρωπος που θα βρισκόταν στην θέση μου θα έπρεπε να φοβάται γνωρίζοντας ότι τον παρακολουθούν. Όμως εγώ για ένα ανεξήγητο λόγο δεν φοβάμαι. Κανονικά θα έπρεπε να μείνω εκεί μαζί του και να απαιτήσω να μάθω περισσότερα πράγματα. Όμως δεν το τόλμησα από δειλία. Ξέρω πως ήταν αφελές εκ μέρους μου εξαρχής να μπω μέσα στο πανάκριβο αμάξι του και να τον αφήσω να με οδηγήσει σπίτι μου. Το γεγονός ότι ήξερα μόνο το όνομα του και πως είναι επικίνδυνα όμορφος δεν έπρεπε να με κάνει να τον εμπιστευτώ.
Μα τι χαζή που είμαι σκέφτομαι ξαφνικά και τρέχω στην κρεβατοκάμαρα μου, παίρνω το λάπτοπ μου από το κρεβάτι. Επιστρέφω στο σαλόνι όπου το αφήνω πάνω στο τραπεζάκι και το ενεργοποιώ. Όση ώρα κάνει να φορτώσει δαγκώνω τα πετσάκια από τον αντίχειρα μου. Μια κακία συνήθεια που με πιάνει μόνο όταν έχω αγωνία. Μόλις ο φορητός υπολογιστής μου είναι έτοιμος, ανοίγω την αναζήτηση και πληκτρολογώ το όνομα του.
Μόλις η σελίδα φορτώσει και βγάζει όλα τα αποτελέσματα μένω με το στόμα ανοικτό. Ο Μάσιμο είναι γιος του διαβόητου άρχοντα του εγκλήματος της πόλης, του Βιτάλε Τζια Νίνη. Σύμφωνα με τις έρευνες, ο Βιτάλε είναι ο επικεφαλής της ιταλικής μαφίας εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, πράγμα που σημαίνει ότι ο Μάσιμο είναι ο πρίγκιπας της μαφίας που πρόκειται να κληρονομήσει τον θρόνο του πατέρα του. Είναι μοναχοπαίδι, επομένως είναι ο μόνος κληρονόμος της εγκληματικής αυτοκρατορίας του. Η είδηση αυτή με συγκλονίζει.
Αυτό εξηγεί τώρα την αύρα του σκότους και της δύναμης που φαίνεται να τον περιβάλλει. Η καρδιά μου χτυπά σαν τρελή. Πώς στο διάολο κατάφερα και συγκέντρωσα πάνω μου την προσοχή του πρίγκιπα της μαφίας;
KAMU SEDANG MEMBACA
Ερωτική Επιθυμία
RomansaΈνας Θυελλώδης Έρωτας Μια απαγορευμένη αγάπη Ο Μάσιμο Τζιο Νίνη, είναι ένας επικίνδυνος γοητευτικός άνδρας που έχει μάθει να ζ...