16. Bölüm

2.1K 128 15
                                    


Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın

Sosyal medyada fotoğraflarım mı geziyordu? Hangi fotoğraflarım? Yüzümü şekilden şekle soktuğum fotoğraflarım mı? 

''Enes, sana dün gece ne dediğimi hatırlıyorsun değil mi? Utanacağım bir şey yaptıydıysam da bu benim sorunum, sen neden utanıyorsun benim adıma? Sevgilin varken bana aşık olduğunu belli etme!'' Derken sesim alaylıydı. Bana aşık değildi, hiçbir zaman aşık olmamıştı. Bende ona aşık olmamıştım, heves olduğunu biliyordum her zaman.

''Sana aşık değilim! Ahu, gir bak okulun sayfasına ben böyle bir kıza aşık mı olurum?'' Derken iğrenir gibi çıktı sesi. 

Göz devirerek telefonumu cebimden çıkardım. Okulun sosyal medya hesabını takip etsem de sessize almıştım. Uğraşasım yoktu. Son paylaşılan fotoğrafa tıkladım. Benim fotoğraflarım vardı.

İlk fotoğrafta bir çocukla öpüşüyordum ki bu çocuk Enes'ti. Tarihi de gösteriliyordu. İkinci fotoğrafta Berkay'la kol kola yürüyorduk, bu birkaç hafta öncesine ait olmasına rağmen sanki Enes'le öpüştüğümüz gün çekilmiş gibi tarih verilmişti. Üçüncü fotoğrafta ise sarhoş bir şekilde biriyle dans ediyordum. Çocuk, Eyüp'tü. Onunla tanıştığımızda, Enes ile yeni ayrılmıştık. Aynı gün şekilmiş gibi gösterilmişti yine.

Dördüncü fotoğrafta ise bir kısmında Serkan beni okula bırakırken çekilmişti. Öbür kısmında Berke'nin yanağımdan öperken ki fotoğrafım vardı. Sevdiğim tatlıyı almıştı o gün. Bunlar farklı gün olsa da yaş farkı olan ilişkiler(!) yaşadığımı gösteriyordu onlara göre.

Altında ise saçma sapan şeyler yazıyordu. 

'Enes'in eski sevgilisi olan Ahu Yılmaz'ın bazı fotoğraflarını size sunuyorum. Geçen sene Enes ile ayrıldıklarında hakkında çıkan dedikodular olmuştu, eğer hatırlamıyorsanız özet geçeyim. Ahu'nun onu aldattığı ve bunu normal bir şeymiş gibi ona söylediğini öğrenmiştik.  Enes, üstü kapalı bir şekilde bu iddiaları doğrulamıştı. İnanmayanlar ise bu fotoğraflara bakarak Ahu'nun aldattığını görebilir. Bu fotoğraflar aynı günler içerisinde çekilmiş ve o sırada Enes ile ilişkisi vardı!

Diğer iki fotoğraf ise bu birkaç hafta içerisinde çekilmiş. Ahu daha on yedi yaşında fakat kendisinden büyük sevgili(leri) var. Her gün son model bir araba ile okula bırakılması elbette dikkat çekmişti, kim dikkat etmez ki? Son fotoğrafın diğer kısmında ise yine yaşça büyük birinin yanağından öpüyor. Fotoğrafa dikkatli bakınca bir villada olduklarını anlayabiliyoruz, Ahu'nun üstünde ise pek düzgün şeyler yok gibi. Ne dersiniz? Az sonra paylaşacağım fotoğrafların devamı ile sanırım Ahu'nun bir başka kişiliği olduğunu düşünebiliriz. Masum bir melek sandığımız kız aslında bir...'

Bunu yazan her kimse senarist olmalıydı! Ben bile Enes'i aldattığıma ve yaşça büyük sevgilerim olduğuna inanmıştım neredeyse. Ayrıca Berke ile olan fotoğraf benim telefonumda vardı sadece. Semra Hanım ile havuza inmiştik, üzerimde bikinim vardı. Berke ile kavga etmiştik, özür için pasta almıştı. Berkay'da fotoğraf çekmişti.

Kaşlarımı çatarak öbür gönderiye tıkladım. Ve asıl bomba bunlardı. Enes ile sevgiliyken attığım bazı fotoğraflar. Ayrıldıktan sonra sildiğini söylemişti ama.

''Utanacağın bir şey yapmış gibisin? Ne dersin Ahu?'' Dedi Enes gülerek. ''Bak bu sefer gülen de kimmiş?'' Dediğinde gülümsedim, içten gülümsedim.

''Bu fotoğrafların yalan olduğunu ben biliyor muyum? Evet. Aldatılan olduğumu ben biliyor muyum? Yine evet.''

''Ben gerçekleri biliyorum, bana gülen insanlara gülmeyi seviyorum. Çok aptallar, ne yazık onlara. Ne yazık ki sende onlardan birisin ve ben seninle sevgili oldum!'' Dedim ve yüzümü buruşturdum. ''Bende aptalmışım aslında, bana da yazık.''

Enes'in hafiften suratı bozuldu. Benden böyle bir atak beklemiyordu, aldattığı bilinmesin diye yapmadığı kalmamıştı. Geçen sene uydurduğu şeylere karşı atak yapmamı beklemişti böylece üstüme daha da gelebilecekti ama istediğini vermemiştim. Gülmüştüm ve bazı insanlar bu yüzden inanmamıştı. ''Yine umursamayarak üste çıkmaya çalışıyorsun ama bu sefer kanıtlarım var. Kim inanır bu sefer sana.'' Dedi bağırarak. Dikkatlerin hepsi üstümüzdeydi artık.

''Kardeşimle kol kola gezdiğim fotoğraflarım mı kanıt? Yoksa abimin yanağını öptüğüm fotoğraf mı kanıt? Ha yoksa arkadaşımla eğlenceli bir gün geçirip senin aldatmanı umursamadığım fotoğraf mı?'' Dedim bağırarak. Bir yandan gülüyordum. ''Doğru sen beni aldatmadın! Sadece hataydı!'' Derken daha da bağırdım.

''Bunun sebebi de telefonlarını hasta olduğum- özür dilerim rol yaptığım için açamadığım zaman yanında eski sevgilinin olmasıydı.'' Daha da bağırdım. İnsanlar kaşlarını çatmıştı, ben ise gülüyordum, az kaldı kahkaha atacaktım. 

Enes ağzını açacaktı ki Ceyda'nın kolundan tutup okuldan çıktım. Bir yandan Berke'yi arıyordum, Eyüp'ün yanına gidecektik. 

''Ne var Ahu?'' Dedi gergince. ''Gel beni al.'' Dedim anında. Dün evden çıkmadan sinirlendirmişti beni, gecede eve gelmemişti. ''Oldu, başka isteğin var mı?''

''Bir yere gitmemiz gerekiyor birde.'' Dediğimde sesini inceltip taklidimi yaptı. ''Neden öyle bir şey yapayım ayrıca okulda olman gerekiyor? Babam beni çiğ çiğ doğrar okulu ekmene neden olursam!''

''Bence baban havuzun fayansının nasıl kırıldığını da öğrenmek isteyecektir Berke abiciğim.'' Dediğimde bana küfretmeye başlamıştı. O sırada arkadan ince bir kadın sesi duyuldu. ''Berke, neden küfrediyorsun sabah sabah? Gelip yatsana yanıma.'' 

Duyduğum cümle ile güldüm. ''Baban bence ödev için çıkıp bir kızın evinde olduğunu da öğrenmek ister.'' Dedim. ''Allah belanı versin Ahu, bana verdi bir ay önce. Sana da versin. Konum at geliyorum!'' Dedi Berke. Yüzüne kapatıp konum attım.

O fotoğraf çekildikten ve Semra Hanım da evden çıktıktan sonra Berke'nin fikri doğrultusunda en üst kattan havuza çeşitli şeyler fırlatmıştık. En son attığımız ağırlıklar havuzun kenarına çarpmış ve kırılmasına sebep olmuştu. Tabii bu fikirlerin hepsi Berke'nin aklından çıktığı için suçlusu da o oluyordu.

On beş dakika kadar sonra Berke gelmişti. Onu beklerken Ceyda ile konuşmuştum, daha doğrusu onun olmadığına inandırmaya çalışmıştı beni. O olmadığını biliyordum zaten ama, o benden çok stres olmuştu bu konuda. 

Garip olabilir ama gerçekten umursamamıştım. Yalan olduğunu biliyordum ve yalan olduğunu ortaya çıkaracaktım. O zamana kadar bunu umursayacak bir ailemde yoktu. Başını yere eğdirmeyeceğim bir ailem. Tamam yeni kavuştuğum ailem ile aramız iyiydi ama kimse bilmiyordu ve konuya çok dahil olmalarına gerek olmayacaktı.

Berke'nin arabasına bindiğimiz gibi telefonum çalmıştı. 

Benden küçük olan ama büyük davranan velet arıyor...

''Efendim Berkay? Bu kadar kısa sürede beni özlemenin açıklaması nedir? İlgi çekiciyim biliyorum ama, kardeşimsin.'' Dediğimde bir süre ses gelmedi.

''Ahu, o fotoğraflar ne? O fotoğrafın günü yanlış ve benimle gezdikten sonra babam bırakmıştı ya o gördü mü onu diye sordum ama o da bilmiyor. Hem öbür gönderidekileri nereden bulmuşlar?'' Dedi uykulu uykulu.

''Bilmiyorum, anlayacağım birazdan.'' Dedim. ''Tamam, haber ver. Babam da merak ediyor. Ayrıca Serkan abimi de ara sanırım sinirliydi.'' Dedi birazdan uyuyacakmış gibi çıkan sesiyle.

''Tamam-'' Derken cümleyi anladım. ''Serkan'a ve Yağız Beye mi haber verdin? Hani şu saçma sapan iddialar yazan gönderileri mi söyledin onlara?'' 

''Evet, ne olacak ki?'' Derken esnemişti. ''Berkay!'' Dedim sızlanarak. ''Uyan ve konuşmamızı süzgeçten geçir.'' Yüzüne kapattım.

Benden küçük olan ama büyük davranan velet: Şey 

Benden küçük olan ama büyük davranan velet: Özür dilerim ya ben

*Benden küçük olan ama büyük davranan velet engellendi, engeli açmak için dokununuz*


Yorumlarınızı bekliyorum, oy vermeyi unutmayın!

En sevdiğiniz karakter kim? Sahne? Ayrıca Enes fotoğraflara nasıl ulaştı sizce?


AhududuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin