Bölüm değil de dertleşebilir miyiz?

1K 48 53
                                    


Merhaba, bölümün birazını yazdım ama buraya içimde birikenleri anlatmaya geldim. Konuşarak anlatamıyorum kendimi, ya da insanlar anlamam istemiyor beni. Mutlu gözüküyorum ama kırgınım kendime, arkadaşıma. Okuyup dertleşmek isterseniz çok sevinirim :)

İk buçuk ay önce en yakın arkadaşımla küstük. Kardeş dediğim çocukla. Hem de aptalca bir sebepten. Benim gönlümü alsın istedim, kırılmıştım çünkü. Onu beklerken küs olduğu biriyle buluştum diye kırılmış.

Ya ben, ben kırılmadım mı? Neden konuşmak yerine kaçtı sorunlarımızdan? Ben uzaklaştığım gibi uzaklaştı benden, ben sadece gönlümü alsın istemiştim. Aradan bir ay geçince iki sayfalık bir yazı gönderdim, umursamadı.

Sonra evine gittim, gelmedi yanıma. Uyuyormuş ve ben bunu arkadaşımızdan öğrendim. Arkadaşı yazdı, o yazım hakkında mesaj yazmış ama engellediğim için gelmemiş mesaj bana. Ben ınstagramdan çıkarmamıştım onu yazsın diye. Ben her konuşmamızda, herhangi bir iletişimimizde ona açık kapı bıraktım ya. Aradı, yanlışlıkla dedi. Ben sustum, konuşsun diye. Evine gittim, evinin önünden geçip durdum belki karşılaşırız umuduyla. Arkadaşımıza anlattım içimi, o anlatırsa belki konuşur benimle diye oysa o bana anlatmadı yine. Mental olarak çöküyorum yavaşça.

Ağlaya ağlaya öbür arkadaşımıza içimi döktüğüm kaçıncı sefer bu? Ben neden her seferinde, bu noktaya dönüyorum. Bu boktan duruma düşüyorum, her şeye ağlıyorum ya. O gidince umutlarım da gitti, umutlarım söndü, aşka olan sevgim bitti. Ben hislerini neden senden öğrenemiyorum, ben sana anlatırken içimde biriken her şeyi hem de. Herkes arkadaşlığımıza toksik diyor, oysa aşamıyorum yine de. Bir yabancı bile içimi bilirken o anlayamıyor, anlayamayacakta hiçbir zaman.

Az önce o bıçağı sadece elime aldım, kendime hakim oldum ama bir yıl sonra aştım derken bunu yapmak bile nefret ettirdi kendimden. Ne zaman bitecek bu acı, ben ne zaman unutacağım seni? Yoluma bakacağım, geceler bana zehir olmayacak?

Yine de sabah uyanınca gülümseyeceğim ya, tüm günümü de harcamaya değmez.

Size oldu mu hiç böyle? Kardeş dediğiniz biriyle küsmüşsünüzdür illa ki? Dertleşebilir miyiz burada?

AhududuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin