Satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen. Tepkilerinizi çok merak ediyorum :)
Benim yaşlarımda bir çocuk, bir başka çocuğu dövüyordu. Döven çocuk Berkay'dı.
Bir dakika, benden küçük olan erkek kardeşim olan Berkay oluyor kendileri. Lan! Bu çocuk barda ne yapıyor?
----------------------------------------------------------
Yanlarında da bir kız vardı ve oldukça güzeldi. Öyle bir ağlıyordu ki sanırsınız biri ölmüş, aslında Berkay çocuğu öldürecekmiş gibi duruyordu da. Tabii o kadar kaslı değildi, umarım bunu biliyordur.
Çocuğun burnuna bir kere daha yumruk attığında bu sefer bir ses geldi. Yüzümü buruşturarak Berke'ye döndüğümde küfrederek Berkay'a yürüyordu. Berkay'ı kolundan tutarak ayağa kaldırıp bağırmaya başladı.
''Abi! Ben öylesine kavga ettim mi hiç? Bu yavşak... kıza gereksiz gereksiz şeyler söyleyince karışmadan mı dursaydım? Sen sanki dururdun ya!'' Dedi kolunu Berke'den kurtarıp çocuğa ilerlerken Berkay'ın önüne geçtim.
''Yok, doğru düzgün kavga da ettirmiyorlar! Söyle Ahu, ne var? Bir yavşağı dövmeyeyim mi?'' Dediğinde omuzlarından ittirdim.
''Şunu doğru dürüst söyle ona göre bakarız!'' Dedim. ''Bildiğin kıza sözlü taciz etti, suçlu ben miyim?'' Dedi geçmeyen siniriyle. Kıza dönüp baktığımda korksa da başını olumlu anlamda sallamıştı. Şimdi yaktım çıranı!
Yavaşça arkamı dönüp çocuğa baktım, ağzı burnu yamulmuştu ama sırıtarak bana bakıyordu. Beni baştan aşağıya süzerken ona doğru birkaç adım attım. Ağzını açıp konuşacakken bacak arasına sert bir tekme attım. Kendine geldiğinde bileğimi tutup engellemek istese de elinin kıskacından kurtulup çenesine bir yumruk attım. Berke kolumdan tutup geri çekince ona zorluk çıkarmadan geriye ilerledim.
''Hem güzelsin hem sert. Az iş yokmuş sende de.'' Derken baştan aşağıya beni yine süzmüştü. ''Lan ablama da mı?'' Diyen Berkay çocuğun yanına gidecekken Berke onu geriye ittirip çocuğu dövmeye başladı.
''Çocuk tüm aileden dayak yedi hala daha susmuyor. Aptallığın bu kadarı!'' Diyen kızlarla sırıttım. ''İki tane genç kızla nasıl konuşacağını bilmiyor, bunu mu bilecek?'' Dedim. Ardından ağlayan kızın yanına ilerledim.
''İçin rahatlayacaksa biraz da sen vur.'' Dediğimde gülümseyerek başını iki yana salladı. ''Bu olaya polis karışır mı?'' Dedi ve devam etti. ''Ailem burada olduğumu bilmiyor, öğrenmeseler daha iyi olur.''
''Reşit misin?'' Dediğimde başını iki yana salladı. ''Yüzüne bakınca olaya polis karışırmış gibi duruyor.''
''Peki ben aradan sıvışsam, ben hiç gelmemişim gibi olsa. Öylesine birini rahatsız etti deseniz.'' Dediğinde başımı salladım. Kimse adını falan bilmiyordu, biz her türlü şikayetçi olacaktık ve kamera kayıtlarından gösterirdik rahatsız ettiğini.
(Karakol, polis olaylarını bilmiyorum. Böyle bir durumda yine ona ulaşmaları falan gerekebilir lakin ben bilmediğimden böyle yazdım. Yanlışım varsa kusura bakmayın. Y.N.)
Kız bardan sıvışınca bende bakışlarımı etrafta gezdirdim. Çınar kaşlarını çatmış bir şekilde çocuğa bakıyordu. Ona baktığımı hissetmiş gibi bakışlarını bana çevirince göz göze geldik. Hafifçe sırıttığını fark etsem de anında bakış açımdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahududu
Chick-LitBen Ahu Yılmaz, pardon Ahu Seveceğin. Garip bir soyadı olduğu konusunda hemfikir olduğumuzu düşünüyorum. Tabii genlerim aldığım dedeciğim de benim gibi manyak olduğundan ailemiz normal karşılıyor. Tek ailem biricik abimken on yedi yaşımda aniden dör...