2 YIL ÖNCE OKUL KAMPI...
"Sen cidden hoşlanıyorsun bak bu kızdan." Sesli bir nefes vererek arkadaşı Yunus'a döndü Adar.
"Biri duyarsa ikinizi de şu derede boğarım haberiniz olsun." Yunus ve Mert aynı anda gülünce sigarasından bir yudum daha çekti içine Adar.
"Ormanda yürüyoruz diye çok rahatsın da bir hoca yakalarsa boku yersin ona göre. " omuz silkti Adar.
"Siktir etsene."
"Lan Leyla Hoca çağırıyor at şu sigarayı." Sesli bir nefes vererek arkadaşlarına döndü Adar.
"Siz gidin ben gelirim birazdan." Kafasını iki yana sallayarak Adar'a baktı Mert.
"Kaybolma sakın bir yere." Gülerek kafasını salladı Adar.
Ardından sırtını bir ağacın gövdesine yaslayarak sigarasından bir yudum daha çekti fakat tam o anda duyduğu tanıdık sesle birlikte kaşlarını çattı.
"Kaçma gel buraya! Kaçma diyorum ya! Hey!" Kime kaçma diyordu bu kız?
Adar sigarasını yere atıp ayakkabısının altında söndürdükten sonra sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladı.
"Ya adını da bilmiyorum ki...Dur be küçük tilki!" Adar'da durdu bir anda.
İdil...bir tilki ile mi konuşuyordu?
"Kaçma lütfen koşmaktan öleceğim ya..." güldü kendi kendine birden. "senin için o kadar koştum bu arada." Kısa bir an gözlerini kısarak tilkiye baktı.
"Bana zarar vermeyeceğini düşünüyorum küçük tilki. Çünkü seni sevdim ben. Sınıf arkadaşlarım duyarsa muhtemelen benimle alay edebilirler ama çok güzelsin..." gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı Adar.
Neden bu kadar tatlı görünüyordu şuan?
"Hey güzel tilki,bana bak lütfen."
Birden kaşlarını çattı Adar. Bir tilkiye aşık olamazdı herhalde. Aslında olabilirdi. Sonuçta bahsedilen kişi İdil'di.
Elindeki dondurma ile Adar'a çarpınca özür dilemek yerine panikleyerek dondurmayı eline tutuşturup kaçan İdil'di.
Ya da Eylül'ün nerede olduğunu sormak için yanına gelince Eylül Karahan senin kardeşin miydi? Diye saçma bir soru sorup sonra da panikleyip kaçan İdil'di.
Adar'ın deli gibi hoşlandığı İdil'di. Derin bir nefes verdi Adar. Sigarayı bırakmaya karar vermişti şuan.
Tilki sonunda kaçmayı başarınca İdil'de arkasından bağırdı.
"Sevdim seni küçük tilki. Valla bak çok sevdim!" Adar yüzünde salak bir gülümseme ile İdil'i izlerken aralarına giren endişeli öğretmenlerinin sesi yüzünden İdil korkuyla çığlık atınca Adar ile göz göze gelmiş ve tekrar çığlık atarak ufak bir kaos yaratmıştı.
Sonrasında ise öğretmen sözü dinlemeyip ormanda uzaklaştıkları gerekçesiyle ikisine de çöp toplama cezası verilmişti
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GÜL(Düzenlenecek)
Novela Juvenil"Mavi gül." Arkamı dönüp ona baktım. "Ne?" "Benim için ne olduğunu sormuştun ya. Sen benim için mavi gülsün. Buradasın,benimlesin ama aynı zamanda da imkansızsın. benim için imkansızsın." Kalbime bir ağırlık oturduğunda gözlerimi onun kahve gözlerin...