8

869 61 24
                                    

"Bu sefer ben bir şey yapmadım, beni buraya Odin gönderdi. Her şeyden haberi olan o, size saldıracaklarını biliyordu."

Daisy sakin kalmaya çalıştı, Loki'yi seviyordu ama ona asla güvenmiyordu, güvenilecek biri olduğunuda düşünmüyordu.

"Bu konuyu sonra konuşalım, olur mu?"

Tony araya girerek gergin havayı dağıtmaya çalışmıştı, Daisy bakışlarını ona çevirdikten sonra etrafına bakındı, herkes olayı anlamaya çalışıyordu.

"Bence kafa dağıtmak için dışarıya çıkalım."

Tony fikrini ortaya atınca Steve ne gerek olduğuna dair söylenmiş Bucky, Natasha ve Crescent güzel bir fikir olduğunu söylemişti.

"O zaman herkes hazırlanmaya başlasın."

Tony ellerini havaya kaldırarak konuşunca Daisy ne yapacağını bilememişti, Natasha koridora giderken Crescent bakışlarını Daisy'e çevirmişti.

"Benimle gel."

Daisy bakışlarını ona çevirdi ve onu takip etmeye başladı. Koridorun sonundaki odaya geldiklerinde kapıyı çalmadan içeriye girdiler, içerideki Natasha tüm dolabı yatağa dökmüş kıyafetlere bakıyordu.

"Ne giyeceksin?"

Crescent konuşunca Natasha bilmediğini belirten bir ses çıkarıp kıyafetlere bakmaya devam ederken Daisy etrafta göz gezdirdi, siyah yoğunluktaydı ama kırmızıda vardı odada.

"Daisy'e hangisini versek?"

Natasha kendi kendine konuşunca bakışlarını ona çevirdi, normal bir elbise istiyordu. Natasha kenarda duran siyah mini elbiseyi eline aldı ve Daisy'e uzattı.

"Bu sana güzel olur."

Daisy elbiseyi aldı ve odadaki banyoya ilerledi, üzerindeki dün gece Natasha'nın verdiği şortu ve tişörtü çıkarıp kenara koydu, yavaşça verdiği elbiseyi üzerine giydi. Elbisenin eteklerinden tutup aşağıya çekti ve düzeltti. Aynada kendine baktı, aşırı kısaydı elbise ama hoşuna gitmişti, sol bacağında küçük bir yırtmacı vardı ve yırtmadı üç tane zincirle birleştirmişlerdi. Elbisenin ince askılarınıda düzelttikten sonra yavaşça banyodan çıktı. Natasha ve Crescent'in bakışları ona dönünce Natasha gülümsedi.

"Çok güzel bir tercih yapmışım."

Daisy, Natasha'nın kendini övmesine güldü, Crescent elindeki mavi elbiseyle banyoya girince Daisy kenardaki koltuğa oturdu ve Natasha'yı izlemeye başladı, Natasha eline aldığı topuklu ayakkabıları Daisy'e uzatınca ayakkabıları aldı ve giydi, uzun ipleri bileğine doladı ve bağladı. Crescent'de banyodan çıkınca ikisininde bakışları ona dönmüştü.

"Olmuş mu?"

Crescent konuşunca Daisy onu hızla süzmüştü, yanındaki diğer büyücünün göz rengiyle aynı tonlarda bir elbiseydi.

"Çok güzel olmuş."

Daisy odaya geldiğinden beri ilk defa konuşunca Crescent gülümsedi ve teşekkür etti, Natasha'da güzel olduğunu söyleyince Crescent takı bakmaya başlamıştı, Natasha'da elindeki siyah elbiseyi hızla üzerine giyip aynada kendine baktı, güzel olduğuna kanaat getirince Crescent'e takı bulmak için yardım etmeye başladı. Crescent elindeki çok uzun olmayan zincirli kolyeyi Daisy'e uzattı, Daisy yavaşça kolyeyi aldı ve saçlarıyla uzun bir savaş verdikten sonra kolyeyi takmıştı. Herkes takı ve çanta işini halledince makyaj yapmaya gelmişti sıra, Daisy istemediğini söylesede kendini makyaj sandalyesinde bulmuştu.

Natasha gözlerine, yanaklarına ve dudağına bilmediği bir şeyler sürmüştü, Crescent ise saçını düzleştirdiğini söylemişti, Daisy saçının zaten düz olduğunu söylesede Crescent saçına hacim verdiğini öne sürerek Daisy'e itiraz için çok bir fırsat bırakmamıştı. Daisy'nin makyajını bitirdiklerinde Daisy aynada kendiyle bakışırken Natasha ve Crescent kendi makyajlarını bitirmişti. Daisy kendini beğenmişti, gözünün üstüne siyah bir şeyler sürmüşlerdi ve dudağına kırmızı bir boya sürmüşlerdi. Hazır olduklarını düşününce odadan çıktılar, salonda kimseyi göremeyince Crescent konuştu.

"Jarvis, herkes nerede?"
"Aşağıda sizi bekliyorlar Mr. Wilson."

Jarvis'e teşekkür ettiler ve asansöre binip aşağıya indiler. Hızla kuleden çıkıp kulenin bahçesinde onu bekleyen kişilere ilerlediler, Daisy şimdiden sıkılmış arkalarından yavaş yavaş ilerliyordu. Crescent hızla Strange'in yanına geçince Strange onun ne kadar güzel olduğuyla alakalı bir şeyler söylüyordu. Natasha ise Steve'in yanına geçmişti, Daisy derin nefes alıp yavaşça Thor'un olduğu tarafa doğru ilerledi, aralarında bir kaç adım olacak şekilde mesafe bırakmıştı.

Thor hızla bir kaç adım ilerisinde duran kıza baktı, etrafı inceliyordu. Bakışlarını üstünde gezdirdi, elbisesi vücudunu tamamen sarmış ve vücut hatlarını ortaya çıkarmıştı, Thor yavaşça yutkundu. Vücudu... Fazla ortadaydı?

Yaslandığı yerden ayrıldı ve Daisy ile aralarındaki mesafeyi iki adımda kapattı Daisy küçümseyici bakışlarını ona çevirince Thor güldü, her zaman böyle bakmak zor olmuyor muydu? Yavaşça elini kızın beline attı, Daisy kendini geriye çekecekken Thor ondan önce davranıp kendine çekmişti. Bedenleri birbirine çarpışırken Thor nefes alamadığını, kendini kıza kaptırdığını hisseti o an.

Yavaşça kafasını kızın saçlarına yaklaştırıp kokusunu içine çekti, bunu neden yaptığını bilmiyordu, sadece içindeki ses bunu yapmasını söylemişti. Thor kafasını biraz geriye çekince kız kafasını kaldırıp ona baktı, ne yapmaya çalışıyordu? Thor kızın siyah gözlerinin içine baktı, yavaşça kulağına doğru konuşmaya başlayınca Daisy tüm vücudunun titrediğini hissetmişti.

"Çok güzel olmuşsun."

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin