14

648 43 38
                                    

Thor yutkundu ve Daisy'nin gözlerinin içine baktı, eğer Daisy ciddiyse yıllardır süren savaşa son verebilirlerdi.

"Şaka yapmıyorsun, değil mi?"
"Hayır, ailemiz yüzyıllardır o taşı koruyor. "

Thor hızla ayağa kalktı, taşı hemen gidip almaları gerekiyordu.

"Hemen gidip almamız gerekiyor."
"Thor oraya silahsız gidemeyiz, senin dediğin o silahı yapmamız gerekiyor."

Thor elini Daisy'e uzatınca kız yavaşça elini tuttu ve ayağa kalktı, hızla odadan çıktılar ve mahzene doğdu ilerlemeye başladılar. Mahzenin önüne gelince iki büyük kapıyı tuttular ve tüm güçleriyle çekip kapıyı açtılar. Mahzende biraz ilerlediler Daisy mahzenin ortasında durunca Thor onu izlemeye başladı.

Daisy elinde oluşturduğu siyah büyük baltayla yere vurmaya başladı, siyah taşlar parçalanınca ortada koca bir boşluk oluşmuştu.

"Buraya bakmadığınız belli."

Daisy boşluktan aşağıya baktı sonra kafasını kaldırıp Thor'a döndü.

"Gidelim."

Kenardaki merdivene doğru atladı, hızla merdivenden aşağıya inmeye başladılar. Merdivenin sonuna geldiklerinde uzun koridorda ilerlediler, kısa süre sonra büyük bir odaya girdiklerinde Thor etrafına bakındı. Tüm mahzen doluydu ve bir sürü antik eşyalar vardı.

"Silahlar bu tarafta olmalı."

Daisy konuşunca Thor seri adımlarla onu takip etti, silahların olduğu yere gelince dağıldılar ve büyük bir kalıbı aramaya başladılar.

"Thor bahsettiğin silah tam olarak nasıl bir şey?"
"Bifrost'u açabilecek güçte bir silah, babam evrenin sonu gelmeden önce onu kullanmam gerektiğini söylemişti. "

Daisy önündeki kalıba baktı, Stormbreakerın kalbı kullanılalı yıllar oluyordu ve kullanıldıktan sonra parçalara ayrılmıştı, Daisy neler olduğunu anlamaya çalıştı, stormbreakerı zaten yapmışlardı yıllar önce, şimdi neden ihtiyaçları vardı?

"Baltan nerde Thor?"

Thor'dan bir süre ses gelmemişti, Daisy o an aklını kaybettiğini hissetti. Bir şeyler dönüyordu ve neler olduğuna dair bir fikri yoktu.

"Kırıldı Daisy."

Thor konuşunca Daisy derin nefesler almaya başladı, kırılmadığını biliyordu. Odin onu büyülemişti, kırılması imkansızdı.

"Nasıl?"

Daisy zor çıkan sesiyle konuşup yere oturdu, üzerindeki tişört katlanırken kalçası zemine değmiş ve soğuk vücuduna işlemişti.

"Thanos'la savaşırken, güç taşıyla parçalara ayrıldı."

Daisy sakin kalmaya çalışarak derin nefesler almaya devam etti, ya bazı şeyleri hatırlamıyordu ya da kafayı yiyordu, başka bir seçenek yoktu.

"Buldum."

Daisy konuşunca Thor seri adımlarla onun yanına ilerledi, Daisy'nin yerde oturduğunu görünce hızla yanına eğildi, bir şey mi olmuştu?

"İyi misin?"

Daisy yavaşça kafasını salladı ve önüne düşen saçlarını geriye itti, Thor endişeyle ona bakmaya devam etti, iyi gözükmüyordu.

"İyi gözükmüyorsun Daisy. Biraz dinlenmen gerekiyor."

Seri bir hareketle onu kucağına alınca Daisy kollarını Thor'un boynuna sarıp yüzünü omzuna gömdü.

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin