Thor duyduğu şeyle Daisy'i arkasına aldı, kimse onu bir yere göndermeyecekti.
"Ne saçmalıyorsunuz?"
Thor sinirle konuşunca Strange onu sakinleştirmek için elini omzuna koyacaktı ki Thor'un bakışlarından dolayı bundan vazgeçti.
"Thor, o bizim Daisy'miz değil."
Strange konuşunca Thor ona doğru hamle yaptı, Tony ve Steve aralarına girmek istese bile Thor onlara müsaade etmemişti. Strange ile dip dine geldiklerinde Thor kalın sesiyle konuştu.
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Thor önce sakin ol, sonra ne olduğunu bize anlatsınlar."
"Dokunma bana."Steve elini omzuna koyunca Thor bakışlarını ona çevirmeden konuşmuştu.
"Steve haklı Thor, biraz sakin olalım onlarda bize düzgün bir açıklama yapsınlar."
"Açıklamayı şu an bekliyorum."Thor bakışlarını Strange'den ayrımadan konuşmuştu. Daisy yavaşça Thor'un elini tutunca yine bakışlarını çekmemişti.
"Bizim tanıdığımız Daisy ölmüştü Thor... Thanos onu öldürmüştü."
Wanda konuşunca Thor bakışlarını ona çevirdi, şu an kutlama yapmaları gerekirken saçma sapan işlerlerle uğraşıyorlardı.
"Benim ona ihtiyacım vardı, bana yol göstermesine ihtiyacım vardı."
Wanda konuşunca Daisy bir adım atıp Thor'un yanında durdu ve dinlemeye devam etti.
"Seninde ona ihtiyacın vardı, sanada yol göstermesine ihtiyacın vardı."
Wanda derin nefes alınca Daisy duyduğu şeyleri sindirmeye çalıştı, Thor'un gerçekten onu sevdiğini düşünmüştü ama o gerçekten evli olduğu adam bile değildi.
"Nasıl oldu bilmiyorum ama güçlerimi kullanarak onu buraya getirdim, her şey düzelene kadarda size söylemek istemedim."
"Bize söylemek istemediğin şeyin ne kadar önemli olduğunun farkında mısın?!"Thor bağırarak konuşunca Wanda bir adım geri gitmişti, Daisy sakin olması için Thor'a doğru döndü ve elini omzuna koyup dikkatinin kendisine dönmesini sağladı.
"Thor... Lütfen sakin ol, Wanda'ya bağırman bir şeyi değiştirmiyor."
"Kafayı yiyeceğim şimdi."Thor sinirle konuşup bir kaç adım geriye gitti. Dolu gözleriyle Daisy'e döndü, sakin kalmaya çalışırken bir yandan konuşmaya başladı.
"Yıllarca bedenin kendi kendini iyileştirsin, seni hissedeyim ve seni bulayım diye bekledim ben. Şimdi karşıma geçmiş başka evrenden olduğunu söylüyorlar, nasıl sakin kalayım?!"
Bağırırken Daisy'nin dibine girdi, kız yavaşça elini Thor'un yanağına koydu, onun gözyaşları kızın eline değiyordu.
"Seni tekrar kaybetmek istemiyorum."
Thor dizlerinin üzerine düşerken kız onu tuttu ve birlikte dizlerinin üzerinde durdular.
"Eğer Daisy giderse... Bizim Daisy'miz geri gelecek Thor. Thanos'un öldürdüğü herkes geri geliyor."
Wanda konuşunca Thor yüzünü Daisy'nin omzundan çekmemişti.
"Ya gelmezse?"
Thor'un sorduğu soru üzerine kimse cevap vermemişti, Daisy yavaşça ellerini Thor'un saçına geçirdi ve sıkıca sarıldı.
"Seni bırakmak istemiyorum."
"Asıl sevdiğin kadına ulaşacaksın Thor."Daisy zorla konuşunca yutkunamadığını hissetti, Thor yüzünü kaldırdı ve kızın yüzüne baktı.
"Ben... Sevdiğim kadın sensin Daisy... Sen aynı onun gibisin, farklı kişiler olduğunuza inanamıyorum."
Thor zorla konuşunca Daisy gülümsedi ve elini yine Thor'un yanağına koydu, Thor kafasını kızın eline bastırınca sıkıca gözlerini kapattı, bunların şaka olmasını istemişti.
"Thor, bana bak."
Daisy konuşunca Thor gözlerini açıp karşısındaki kıza baktı, kızında gözleri dolmuştu.
"Buraya geldiğim andan beri... Kendimi iyi hissetmiyordum, bir şeyler farklıydı bunu anlamıştım ama asıl farklı olan şey sendin."
Thor dikkatle kızı dinlerken gözyaşları akmaya devam ediyordu.
"Benim tanıdığım Thor bana böyle davranmıyordu, bana bu kadar iyi davrandığın için teşekkür ederim."
Thor kızın gözlerinin içine baktı, onu bırakmak istemiyordu.
"Daisy geri dönecek Thor, buna eminim."
Wanda konuşunca Thor kızın gözlerinin içine bakmaya devam etti. Daisy'le alınlarını birbirlerine yasladılar, kısa bir süre gözlerini kapalı tuttular. Daisy yavaşça gözlerini açtığında mavi gözlerin zaten ona baktığını gördü.
"Bana... Benimde sevilebildiğimi hissettirdiğin için teşekkür ederim."
Bu sefer Thor elini kızın yanağına koydu, onu burada tutamazdı, ona haksızlık olurdu.
"Burada kal dersem bencil birisi olurum, değil mi?"
"Thor, bu senin doğal hakkın. Ama Daisy geri gelecek."Strange'in sesini duyduklarında Thor onlara bakmamıştı bile sadece Daisy'nin gözlerine bakmaya devam ediyordu. Daisy yavaşça ondan ayrılınca Thor anlık boşluğa düşmüştü, kız ayağa kalkınca Thor'a elini uzattı, kızın elini tuttu ve ağaya kalktı. Wanda, Strange ve Crescent büyülerini birleştirip portalı açmışlardı.
Daisy portala yaklaşınca Thor'da onunla birlikte ilerledi. Kız portala girecekken Thor onu tuttu ve kendine çekip sıkıca sarıldı, Daisy'de kollarını sıkıca sardı ve bir süre öyle kaldılar. Thor belkide bir daha onu göremeyecekti, Daisy'de böyle sevilmeyecekti.
"Seni çok seviyorum."
Thor sessizce konuşunca Daisy ondan ayrıldı ve bir kaç adım atıp portala yaklaştı, son kez Thor'a döndü ve konuştu.
"Bende seni seviyorum."
Portaldan geçtiği an arkasına dönüp bakmıştı ama portal kapanmıştı, güneş gözünü alınca gözlerini kısıp ellerini güneşi engelleyecek şekilde kaldırdı, etrafına bakınınca avengers kulesinin bahçesinde olduğunu gördü. Tony önüne zırhıyla iniş yapınca bakışlarını ona çevirdi, Tony zırhının içinden çıktı ve şaşkınlıkla kıza yaklaştı.
"Daisy?"
O sırada diğer takım arkadaşlarıda gelmişti ama Thor yoktu. Thor nerede diye düşünürken hızla Tony ve arasına gökyüzünden Thor gelmişti.
"Sende..."
Daisy'i görünce durdu, elindeki stormbreakerı yere düşerken hızla kızla arasındaki mesafeyi kapattı ve ona sarıldı, Daisy bunu garip bulsada yavaşça ellerini ona sardı ve yaklaşık bir hafta önce duyduğu o cümleyi tekrar duydu.
"Seni kaybettim sandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...