Daisy sinirle Hela'ya doğru ilerlemeye başladı.
"Seni kaç defa öldürmeliyim?"
Bağırırken Odin onu durdurmuştu, Daisy onu durduran Odin'i görmezden gelerek elleri zincirli olan Hela'yı itti. Elindeki kılıcın ucunu onun çenesine dayarken Hela'da kendi kılıcının ucunu onun boğazına dayamıştı.
"Denesene."
Hela konuşunca Daisy onun kılıcını diğer eliyle tuttu, elinin kanamasını görmezden gelerek kılıcı sıkıca tuttu ve itti. Hela zincirli olduğu için çok fazla hamlesi kalmamıştı, Daisy kılıcını hafifçe bastırdı ve alayla güldü.
"Zorlama."
"Yeter bu kadar!"Odin'nin gür sesi yankı yapsada Daisy geri adım atmamıştı.
"Daisy, bırak onu."
"O benim kardeşimi öldürdü."
"Dünyadaki savaşta birlikte savaşacaksınız."Odin konuştuğunda Daisy ve Hela aynı anda Odin'e döndü.
"Hayır."
Yine aynı anda konuştuklarında Odin bir kaç adım atıp onlara yaklaştı.
"İkinizinde bu durumdan çıkarları olacak. Daisy kız kardeşin valhalladan geri dönecek, Hela bu duvarlara yeni bir tanrı ekleyeceksin, Damon Adonison."
"Abimi öldürmeyecek!"Daisy konuşunca Hela ona alayla baktı.
"Sevgili eşin şu an kiminle savaşıyor sanıyorsun."
"Hela doğruyu söylüyor Daisy, Damon ihanet etti. Hela'yla onu yakalayacaksınız."
"Ona güvenmiyorum."Daisy konuşunca Hela ona yüzünü yaklaştırdı.
"Ben seninle birlikte savaşmayı istiyor muyum sence?"
"Mecbursun."Daisy tıslar gibi konuşunca Hela gözlerini kıstı.
"Sende mecbursun."
Daisy sinirle kılıcını indirdikten sonra bir adım geriye gitti. Odin bir kaç adım atıp aralarındaki mesafeyi kapattı.
"Thor tek başına orduyla baş edemez, takım arkadaşlarınında orduya karşı pek bir şansı yok."
"Hemen gitmeliyiz."Daisy konuşunca Hela kollarını bağlayıp Daisy'e baktı.
"Biraz yavaş ol, önce zincirlerimi koparın."
Zincirli ellerini Daisy'e doğru uzatınca Daisy tereddüt dolu bakışlarıyla önce Hela'ya sonrada Odin'e baktı, Odin yavaşça kafasını sallayınca Daisy elindeki kılıçla Hela'nın zincirlerini koparmıştı. Hela gülerek bileklerini ovaladıktan sonra Daisy'e bakıp güldü, yavaşça konuşmaya başladı.
"İşte şimdi adil bir dövüş olacak."
Daisy'nin beklemediği bir anda ona tekme atınca, kız geriye doğru sendelemişti, sağ ayağı tahta çıkan merdivenin boşluğuna gelince geriye doğru düşmüştü, Hela hızla onun üzerine çıkıp kılıcını onun boğazına dayamıştı.
"Sende kardeşin gibi güçsüzsün."
Kılıcı bastırırken Daisy iki eliylede kılıcı tutup itince Hela kendini geriye çekmişti, Daisy ayaklarıyla onu itti ve hızla ayağa kalktı.
"Kardeşimin adını ağzına alma."
Daisy sinirle elindeki kılıcını ona doğru savurdu, Hela yıllardır hapis olmanın verdiği güçsüzlükle geriye doğru sendeledi. Hela'da kılıcını savuracakken Daisy onun eline kılıcıyla vurdu ve hamlesini engelledi, Hela'nın kılıcı yere düşerken bu sefer Daisy onu yere düşürdü ve üzerine çıktı, kılıcını boğazına bastırırken yüzünüde Hela'ya yaklaştırdı, nefesleri birbirine karışırken Daisy sessizce konuştu.
"Bir daha o konuyu açarsan seni tekrar öldürürüm."
"Birbirinizden sinirini aldınız mı?"Odin konuşunca Daisy ayağa kalktı, zırhındaki ve pelerinindeki tozları sildikten sonra elini Hela'ya uzattı. Hela onun elini tutup ayağa kalktı, yavaşça Odin'e doğru döndüler.
"Mührümü kaldır."
Hela konuşunca Odin onun yanına ilerledi, yavaşça elini Hela'nın zırhının bilek kısmına dokundurdu, mühür yok olurken Hela bedenine geri gelen güçle gözlerini kapatmıştı.
"Şu ordunu canlandırda gidelim."
Daisy konuşunca ilerlemeye başladılar, Hela onları ordusunun yattığı yere götürmüştü.
"Neler oluyor?"
Tony üzerindeki canavarları atmak için havalanırken gökyüzü tamamen siyaha bürünmüştü, Steve üzerindeki canavarın kafası olarak düşündüğü yerine kalkanıyla vurmaya başladı.
"Daha çok mu geliyorlar?"
Thor gökyüzünden inerken etrafındaki tüm canavarlar yıldırımlarıyla yok olmuştu. Açılan siyah portalı görünce bir anlık oraya doğru döndü, ölülerin ordusunu görünce ne yapacağını anlayamamıştı, ordunun arkasından da Hela ve Daisy çıkmıştı.
"Daisy'nin kız kardeşi mi var?"
Crescent konuşurken Thor havalandı, Daisy'nin yanına inmeden önce konuştu.
"O benim ablam."
Konuştuktan sonra Daisy'nin yanına inmişti, Daisy bakışlarını ona çevirdi.
"Destek getirdim."
"Seni Asgard'a göndermemin bir sebebi vardı Daisy."Daisy elindeki kılıcını onlara doğru gelen canavarlara doğru savurdu, canavarlar gölgeye dönüşürken Daisy bakışlarını Thor'a çevirdi.
"Bana teşekkür etmelisin."
Thor baltasını savururken Hela'ya hitaben konuşmaya başladı.
"Öldün sanıyordum."
"Ölüm tanrıçasını öldürmek mümkün mü sence?"Daisy konuşunca Hela gülmüştü, Hela ellerinden çıkardığı büyük kılıçları fırlatırken konuşmaya dahil oldu.
"Ben kendi ordumu yönetebiliyorum, sen neden ordunun kontrolünü eline almıyorsun?"
Daisy ve Thor sırt sırta geldiklerinde Thor derin nefesler alırken konuşmaya başladı.
"Evet, şu an orduyu yönetebilirsen büyük bir iyilik yapmış olursun."
"Nasıl yapacağımı bilmiyorum."Daisy konuşunca Hela elindeki kılıçları fırlattıktan sonra ona doğru döndü.
"Gücünü içinde hisset."
Yüzüne doğru atlayan canavarı eliyle tuttuktan sonra kılıçlarını savurmaya devam etmişti.
"Daisy bunu yapabilirsin."
"Ben Damon kadar güçlü değilim."Thor hızla ona doğru döndü ve ellerini onun omzuna koyup konuşmaya devam etti.
"Sen Asgard'ın kraliçesisin, 9 Diyarın koruyucusu ve önünde diz çöktüğü kişisin. Ve her şeyden önemlisi..."
Daisy'nin arkasından gelen canavarları görünce onu arkasına aldı ve baltasını savurdu, tekrar Daisy'e döndükten sonra onu kendine çekip dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu, kendini geri çektiğini gülümseyerek konuşmaya devam etti.
"Benim sevdiğim kadınsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...