15

546 45 33
                                    

Thor halkalara doğru ilerlerken Daisy arka tarafa geçip kenara oturdu, izlemek istemiyordu. Boş bakışlarla yere bakarken düşünmeye başladı, buradaki kimse bunları hak etmemişti. Evrenin en güçlü kişileri bile olsalar bunları kimse hak etmezdi.

"Hey..."

Bucky'nin sesini duyunca kafasını kaldırıp ona baktı, buraya döndüğünden beri onunla konuşamamışlardı. Bucky yanına oturunca Daisy ona doğru döndü.

"Sen iyi misin?"

Bucky konuşunca Daisy derin nefes aldı, herkes bunu sorduğuna göre gerçekten kötü görünüyor olmalıydı.

"Çok mu kötü görünüyorum?"

Daisy gülümseyerek konuşunca Bucky güldü, biraz öyle görünüyordu.

"Evet, birazcık."

Bucky eliyle birazcığı gösterince Daisy güldü, şu an kendini iyi hissediyordu. En azından kalbi sıkışıyormuş gibi hissetmiyordu.

"Şu an iyiyim."

Bucky yavaşça kafasını sallayınca Daisy onu inceledi, saçları uzamıştı ve sakalları yeni yeni çıkıyordu. Mavi gözlerinden de yorgunluk akıyordu.

"Bence yek yorgun olan ben değilim."

Bucky imayı anlayınca gülümsedi, saçını geriye doğru attı ve kafasını salladı, yorgundu. Hemde fazlasıyla.

"Haklısın."
"Uyuyamıyor musun ?"

Bucky kafasını hayır anlamında sallayınca Daisy derin nefes aldı.

"Ruh taşını aldığımızda bitecek mi?"

Bucky konuşunca Daisy kafasını geriye doğru attı, bu konu hakkında bir fikri yoktu.

"Bilmiyorum ama bitecekmiş gibi durmuyor."

Halkanın ışıklarının söndüğünü görünce Daisy hızla ayağa kalktı, etrafa bakındığında Thor'un demirlerden birine çarpıp düştüğünü gördü, hızla ona doğru koşmaya başladı. Hızla yere eğilip nefes alıp almadığına baktı. Omuzlarından tutup onu kucağına aldı. Uyanmasını söylerken Eitri baltanın sapını bulmaları için bağırıyordu.

"Thor hadi kalk. "

Thor'dan tepki gelmeyince Daisy onu sarstı, şu anın bir şaka olmasını diledi.

"Uyanmak zorundasın, hadi."

Sarsmaya devam ederken Thor'un varlığını güçlü bir şekilde hissetti, bilinci yerindeydi ve baltasını çağırıyordu. Daisy ayağa kalkıp bir kaç adım geri çekilince balta Thor'un eline gelmişti. Etrafa saçılan yıldırımla Daisy gözlerini kıstı, yıldırımlar yok olunca Thor'un elindeki baltaya baktığını gördü. Daisy'de baltayı inceledi, daha önceden hatırladığı stormbreakerın aynısıydı, sap kısmı demirdendi ve uç kısmı baltaya benziyordu. Thor önce Daisy'e sonra takım arkadaşlarına baktı.

"Şimdi taşı almaya gidebiliriz."

Damon gemiyi eve döneceği şekilde ayarladıktan sonra Daisy bakışlarını Thor'a çevirdi.

"Nasıl yapacağını biliyor musun?"

Thor ona doğru döndü, Odin ona sadece inanması gerektiğini söylemişti.

"Babam sadece inanmamı söylemişti."
"Tamam, hazırız."

Thor derin nefes alıp baltasına baktı, yapabileceğine inanıyordu. Başka çaresi yoktu.

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin