Daisy derin nefes alarak gözlerini açtığında hızla doğruldu, derin nefesler alırken elinin tersiyle alnına yapışmış saçlarını itti. Onun uyandığını gören Thor koltuktan kalkıp yanına ilerledi, yavaşça kadının yanına yatağın köşesine oturdu.
"Neden buradasın?"
Daisy karşısındaki adamı tersleyerek konuşurken sırtını yatağın başlığına yasladı, Thor sakince konuşmaya başladı.
"Daisy, ben gerçekten çok üzgünüm."
"Üzgün olman bir şeyi değiştirmiyor."Daisy ayağa kalkacağı sırada Thor onu engelledi.
"Daisy, seninle eskisi gibi olmak istemiyorum."
"Ben istiyorum."Daisy konuştuktan sonra ayağa kalkınca Thor ona pişmanlıkla baktı, kadının içini pişmanlık alsada duruşundan vazgeçmedi.
"Sen saçma sapan şeyler yapmaya devam edersende geri dönüşü olmayacak."
"Daisy sana yemin ederim aramızda bir şey yok, ben seni seviyorum."
"Öyle mi? Neden ben bu sevgiyi son zamanlarda hiç hissedemiyorum?"Thor derin nefes alırken Daisy konuşmaya devam etti.
"O midgartlı ve Gorr'u öldürene kadar bu sevgiyi hissedemeyeceğim."
"Karnındaki bebeğimizle kimseyle savaşamazsın."Thor konuştuktan sonra Daisy onun nereden öğrendiğini soracaktı ki annesinden başka kimsenin bilmediği geldi aklına, sinirle konuşmasına devam etti.
"Ne yapıp yapmayacağımı sana sormayacağım Thor Odinson, benim babam öldürüldü benimde öylece duracağımı düşünmen aptallık!"
Daisy ayağa kalktıktan sonra balkonunun olduğu tarafa doğru ilerlerken Thor'da ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
"Sadece sizi korumaya çalışıyorum!"
Daisy sinirle ona doğru döndü.
"Bizi korumaya çalışıyorsan en başından o midgartlıyı hayatımıza tekrardan sokmayacaktın!"
Daisy hayal kırıklığı ile konuştuktan sonra nefes alabilmek için balkona çıktı, Thor sinirle masayı tekmeledikten sonra koltuğa oturdu. Daisy yavaşça koltuğa otururken derin nefesler aldı, bunları yaşamak istemiyordu, kimse yaşamak istemezdi. Soğuk rüzgar yüzüne çarparken rahatladığını hissetti, duyduğu sesle gözünü açtı. Açılan portalı görünce hızla ayağa kalktı, bakışları balkona çıkan Thor'a dönerken portaldan Hela çıkmıştı. Thor kardeşine doğru ilerleyecekken Daisy onu tuttu, önce Hela'nın neden geldiklerini öğrenmeleri gerekiyordu.
"Ah, dönmeme sevinmeyecek misiniz?"
"Neden geldin?"Thor konuşunca Hela'nın bakışları ona doğru döndü, alayla gülerken konuşmaya başladı.
"Senin için değil."
Bakışları Daisy'e dönerken kadın gülümseyip konuşmaya başladı.
"Bende seni çok özlemiştim."
Bifrost açıldığında Thor yanındaki kadını hızla arkasına aldı, bifrostun içinden çıkan Valkyrie çıkınca etrafına bakındı.
"Burası tahmin ettiğimden dahada karanlıkmış."
Bakışları Thor'a dönerken devam etti.
"Baban beni sana yardım etmem için gönderdi."
"Thor, gidecek miyiz?"Jane onlara doğru ilerlerken konuşunca herkesin bakışları ona doğru döndü, Daisy alayla gülerken Thor derin nefes aldı.
"Jane sana kesin bir şekilde beni beklemeni söylemiştim!"
Thor sesini yükselterek konuşunca Jane onların yanında durdu.
"Endişelendim."
"Kahrolmuşsundur endişeden."Hela alayla konuşunca Daisy kollarını göğsünün altında birleştirip alayla güldü.
"Tabii asıl amacı merak değilse."
"Hela, yeter."Thor konuşunca Daisy ona göz devirip içeriye girdi, Hela'da onu takip edip içeriye girdi. Kadının anlamsız bakışlarına maruz kalınca konuşmaya başladı.
"Odin beni seni korumam için gönderdi."
"Karşılığında ne aldın?"Hela koltuğa otururken yatağın kenarına oturmuş kadın gözleriyle onu takip etti.
"Hiçbir şey."
Hela'nın dediğine kadın güldü, kafasını geriye atarken konuşmaya başladı.
"Başka bir yalan."
Hela kadının dediğine güldü, kadında gülerken Hela konuşmaya başladı.
"Bu sefer yalan değil, canım sıkılıyordu teklifte oldukça cazip geldi. Başınız beladan ayrılmadığı için biraz eğlenirim diye düşündüm."
Thor, Valkyrie ve Jane içeriye girdiğinde adam konuşmaya başladı.
"Biz tanrılar konseyine gidiyoruz, karşımızda tanrı katili gibi bir düşman varken onlarında haberinin olması gerekiyor."
Thor bakışlarını karısına çevirip onun cevap vermesini bekledi, kadın onun beklentilerini boşa çıkarmayıp konuşmaya başladı.
"Hela kardeşine söyler misin, yanındaki midgartlıyla birlikte hell'e gidebilirler."
"Hemen iletiyorum."Hela konuştuktan sonra bakışlarını kardeşine çevrip konuşmaya başladı.
"Yanındaki kişiyle hell'in kapısında sizi karşılayabilirim."
"Kalsın, gidelim Valkyrie."Thor konuştuktan sonra odadan çıktı, Jane hızla peşinden çıkarken Valkyrie oturan kadınlara baktıktan sonra çıktı. Hela arkasına yaslanırken bacak bacak üstüne attı, ellerinide dizinin üzerine koyarken konuşmaya başladı.
"Thor'un haberi var mı?"
Daisy kafasını duvara yaslarken bakışlarını kadına çevirdi.
"Sana kim söyledi?"
"Frigga, annem olur kendisi."
"Evet, haberi var. Benim annem söylemiş."Hela kafasını geriye yaslarken derin nefes aldı.
"Annelerimiz pek sır tutamıyor demekki."
"Evet, sanırım."Bir süre sessizce beklediler, Hela'nın bakışları kadına döndüğünde Daisy'nin zaten kendisine baktığını gördü. Yüzüne gülümseme yerleşirken konuşmaya başladı.
"Sanırım aynı şeyi düşünüyoruz."
Daisy gülümserken kafasını salladı, ikiside ayağa kalktığında kadının üzerinde zırhı belirirken Hela portalı açmıştı, portaldan geçmeden önce Daisy son kez konuştu.
"Hadi işlerine karışalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...