29

233 18 14
                                    

Daisy gidecekken Thor onu durdurdu, fırtına devam ederken bağırmaya başladı.

"Neler oluyor?"
"Daisy evren değiştirdiği ve o evrenin kaderini değiştirdiği için istilaya sebep oldu. Bunu düzeltmemiz gerekiyor."
"Oraya ben isteyerek gitmedim!"

Daisy yüksek sesle konuşunca Strange ikiliye bakıp konuşmasına devam etti.

"Beni takip edin."

Strange portalın içinden geçince Thor ve Daisy'de onu takip edip portaldan geçti, etrafa bakınırlarken kelepçeyle yaklaşan kişileri gördüler. Thor baltasını sıkıca tutarken Daisy kılıcını kendine doğru çekip pozisyon aldı, onların bu hareketini gören Strange konuşmaya başladı.

"Onlar sizin için değil, beni takip edin."

Hızlı adımlarla önden ilerlen Strange'i takip ettiler, büyük salona girdiklerinde büyük tahtlarda oturan kişilere göz gezdirdiler. Tanımadıkları bir sürü kişi vardı, onlarla birlikte tanıdıkları kişilerde vardı bakışlarını hala gezdirirken içlerinden biri konuşmaya başladı.

"İstilaya sebep olan kişi geldiğine göre başlayabiliriz."

Daisy kaşlarını çatarken bakışlarını konuşan kişiye çevirdi, daha önce görmediği kişiyle Thor konuşmaya başladı.

"Sende kimsin?"
"Thor!"

İkili duyduğu sesle bakışlarını gelen kişiye çevirdiler, Daisy gördüğü kişiyle kaşlarını daha çok çatarken kadın hızla Thor'a sarıldı.

"Jane, o senin Thor'un değil."

Thor ne olduğunu idrak edene kadar sinirlenmiş olan Daisy hızla üzerlerine yürümeye başladı.

"Uzaklaş ondan."

Elinde oluşturduğu kılıcını Jane'nin boynuna doğru tutarken Jane bir kaç adım geriye gidip konuşmaya başladı.

"Kılıcını üzerimden çek yoksa olacaklardan sorumlu olmam."
"Bana meydan mı okuyorsun?"

Daisy dişlerinin arasından sinirle konuşurken Jane eline çağırdığı mjolnir ile Daisy'e doğru hamle yapacakken kadın çekici eliyle tuttu.
Tanımadıkları biri birbirlerine meydan okuyan kadınlara doğru ilerleyecekken Thor hızla onun önüne geçti.

"Karımın yaptığına karışmayı aklının ucundan bile geçirme."
"Buraya sizi barbarlık yapın diye getirmedik."

Thor alayla güldü kendinden kısa olan adama doğru baktı, göz temasını arttırmak için biraz eğildi.

"Sen, bana ve karıma barbar mı dedin?"

Thor'un gözleri maviye dönerken tekrar konuştu.

"Tanrılara barbar demek ne demekmiş göstereyim sana."
"Eddie, Jane! Yeter bu kadar!"

Duydukları sesle Jane ve Eddie denen adam geriye çekilmişti, tekerlekli sandalyeyle kendilerine yaklaşan adama baktılar.

"Charles..."

Jane suçlu ses tonuyla konuşunca adam Thor'un önünde durdu.

"Thor Odinson."
"Ve sende kimsin?"

Yaşlı adam bakışlarını Daisy ve Thor'un üzerinde gezdirdikten sonra konuşmaya başladı.

"Ban Charles Xavier, bir mutantım."
"O da ne be?"

Thor sinirle konuşurken Daisy bir kaç adımla Thor'un yanında durdu.

"Neler olduğunu açıklamanız gerekiyor."
"Lütfen sakin olun, benimle gelirseniz her şeyi anlatacağım."

İlerlemeye başladıklarında odadan çıkıp başka bir büyük kapıdan geçip farklı bir odaya geçtiler, burası daha aydınlıktı ve içerisi doluydu. Etrafa göz gezdirdiklerinde yine herkesin burada olduğunu gördüler, Charles konuşmaya başladı.

"Burada istilayı önlemek için toplandık."

Açılan kare portalla içinden orta yaşlı bir adam çıkmıştı, yavaşça Daisy'e doğru ilerlerken konuşmaya başladı.

"Ben Reed Richards."

Diğerleride yanlarına geldiklerinde içlerinden biri konuşmaya başladı.

"Ben Carol Danvers."

Daisy'nin bakışları hızla kadına doğru döndü, kendi tanıdığı Carol'un aynısıydı. İçeriye giren kişilerle Thor ve Daisy gruptan ayrılıp  silahlarını ellerine aldılar, Thor baltasını sıkıca tutarken konuşmaya başladı.

"Bir adım daha atıp Daisy'e yaklaşırsan..."

Mavi gözlerini adamın üzerinde gezdirdikten sonra konuşmasına devam etti.

"Seni öldürürüm."

Damon bir adım geride dururken Daisy bakışlarını Hela'dan çekmemişti, öldürme isteği gittikçe artıyordu ve kendini tutmayacak gibi hissediyordu.

"Sakin olun, sizin evreninizde nasıl biri olduğumu bilmiyorum ama şu an size düşman değilim."
"Evet, bunu senden daha öncede duymuştuk."

Konuşan Damon'a cevap veren Thor biraz uzağındaki Daisy'i tutup kendi yanına doğru çekti, Hela'nın kaşları havalanırken konuşmaya başladı.

"Bize güvenebilirsin Thor."
"Güveneceğimiz son kişi bile değilsiniz."

Daisy sinirle konuşurken Thor yavaşça onu kolundan tutmuştu, Daisy'nin bakışları Hela'nın arkasındaki kadına doğru döndüğünde kendilerine fırlatılan kalkanla Thor'u kenara çekmişti. Kalkan aralarından geçip duvara çarptıktan sonra tekrar kadının eline gelmişti, kısa süre içinde kadının sesini duydular.

"Ben Kaptan Carter."

Thor'un da bakışları kadına dönerken kadın konuşmasına devam etti.

"Sessiz olun ve size anlatılacakları dinleyin."
"Kimseden emir almadığımı söylemeli miyim?"

Daisy alayla konuşarak Thor'a bakınca Thor güldü, ikiside buradan gitmek için ellerinden geleni yapıyorlardı.

"Daisy'i biliyordum ama senin bu kadar kaba olduğunu bilmiyordum Thor."

Thor konuşan kişiye bakışlarını çevirdikten sonra omuzlarını silkip konuşmaya başladı.

"Karıma benzemekten onur duyarım."

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin