"Evet çünkü benim kızım."
Daisy konuştuktan sonra Thor cadıyı karısının üzerinden atmak için hamle yapacağı sırada Daisy ondan önce davranmış ve elinde oluşturduğu kılıcı cadının kalbine saplamıştı. Cadının elindeki ince uçlu hançer yere düşerken diğer cadının hamle yapacağını gören Thor hızla Daisy'nin üzerine eğildi, sırtına saplanan hançerle Daisy elindeki hançeri Thor'a verdiğinde adam hızla hançeri cadıya fırlattığında aynı anda Daisy'nin annesinin fırlattığı kılıçta cadının kalbine saplanırken Thor'un fırlattığı hançerde alnına saplandığında Daisy endişeyle Thor'un yüzüne bakarken konuşmaya başladı.
"İyi misin?"
Thor kafasını salladıktan sonra yavaşça koltuğa otururken Daisy onun sırtındaki hançeri tutup çektikten sonra hançeri yere attı, titreyen ellerini Thor'un koluna koyarken adam tamamen ona doğru döndü.
"Ben her zaman buradayım."
Kadın yavaşça kafasını sallarken fazla çıkmayan sesiyle konuşmaya başladı.
"Biliyorum."
Alınlarını birbirlerine yaslarlarken Thor yavaşça elini kadının yanağına koyduğunda derin nefesler aldılar, Daisy'nin annesi onların sessizliğini bozdu.
"Benimle birlikte eve gelin Daisy, orada koruma altında olursunuz."
"Buradada koruma altındalar."Frigga konuşunca Athena alayla gülüp sinirle konuşmaya başladı.
"Yaşadıklarımız aksini gösteriyor Frigga."
"Athena aptallık etme, Odin'nin koruması altında olmaları her açıdan daha iyi."Frigga'da sinirle konuşunca Daisy ve Thor'un bakışları onlara doğru dönmüştü, Daisy yavaşça Thor'un kolunun üzerindeki ellerini sıkarken Thor konuşmaya başladı.
"Şu an tartışmamız gereken nerede kalmamız gerektiği değil, ne yapacağımız."
"Benimle birlikte gelin Thor, geçici olarak krallığa ziyaretleri kapatırız. Bebek doğduktan sonrada olanlara göre hareket ederiz."Daisy bakışlarını annesinden çekip Thor'a çevirirken sessizce konuşmaya başladı.
"Annem haklı, orada bizi bulamazlar."
"Daisy böyle söyleme, burada bizimle güvende olursunuz."Frigga konuşunca Thor konuşmaya başladı.
"Üzgünüm anne, bu sefer Daisy nasıl isterse öyle olacak."
"Thor aptallık etmeyin, Odin buradayken sarayı kapatırsak kimse cesaret edemez."
"Odin buradayken cesaret edemezler mi? Az önce yaşanları görmedin galiba Frigga?"Athena konuştuğunda Frigga derin nefes alıp bakışlarını yanındaki kadına doğru çevirdi.
"Odin buna izin vermez."
"Odin'den izin alan yok."Athena sinirle konuştuğunda alaylı gülme sırası Frigga'ya geçmişti.
"Öyle mi? Düne kadar kızının ne yaptığından haberin yoktu, şimdi mi onu korumak aklına geldi?"
"Anne yeter bu kadar!"Thor konuştuktan sonra ayağa kalktığında Daisy derin nefes alıp ne yapmaları gerektiğini düşünüyordu, Athena'nın bakışları kızına doğru dönerken konuşmaya başladı.
"Sen nasıl olmasını istiyorsan öyle devam edecek süreç, bizde buna saygı duyacağız."
"Kararımı verdim."Daisy konuştuğunda odadaki üç kişininde bakışları onlara doğru dönerken kadın kafasını kaldırıp eşine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...