Thor konuşunca Daisy geri çekildi, neler olduğunu söylemeleri gerekiyordu.
"Neler oluyor burada?"
"Midgart düştü, oraya dönmek şu anlık tehlikeli."Daisy biraz durdu, daha on dakika önce hep birlikte oturuyorlardı, Tony küçük çocuğa kaba davrandığı için peşinden gitmişti. Nefes alamadığını hissedince bir kaç adım atıp uzaklaştı, göğsünü tutarken neden böyle olduğunu anlamaya çalışıyordu. Nefes alamaması normal değildi, şu an yaşanan şeylerde normal değildi.
"Daisy, bana bak."
Thor yanına gelince kafasını kaldıracak gücü kendinde bulamamıştı, eliyle yavaşça çenesinden tutup kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı. Daisy onun gözlerine bakınca rahatladığını hissettmişti.
"Annem nerede?"
Daisy derin nefesler alırken konuşunca Thor önce ona sonra Damon'a baktı.
"Daisy... Odin ve ailen öldüler."
Daisy kafayı yediğini hissetti, yer ayaklarının altından kayıyor gibi geliyordu. Kendini bu kadar güçsüz hissetmekten nefret etmişti. Kafasını kaldırıp Thor'a baktı, ne zamandır ortalıkta yoktu?
"Thor... Ne kadar oldu?"
Thor derin nefes aldı.
"Beş yıl."
Daisy şaşkınlıkla karşısındaki adama baktı, bu kadar şey yaşanmıştı ve neler olduğuna dair bir fikri yoktu.
"Midgarta saldırı düzenlendi, senin öldüğüne emindim, seni almak istedim ama her şey çok hızlı gelişti ve seni orada bırakmak zorunda kaldım."
Taht odasının büyük kapıları açıldı ve içeriye hızla Crescent girdi.
"Damon!"
Sinirli sesi salonda yankı yaparken Strange ayağa kalkıp Damon'un yanına doğru ilerledi.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
Crescent bağırarak Damon'nun üzerine doğru ilerlemeye başladığında Tony hızla hamle yapıp onu belinden tutmuştu.
"Nasıl böyle bir şey yapabilirsin?!"
Crescent belini tutan ellerden kurtulmaya çalışırken bağırmaya devam ediyordu.
"Seninde parmağın var değil mi bu işin içinde Strange?!"
"Crescent yapmak zorundaydık."Thor korumacı bir tavırla Daisy'i arkasına alıp onlara doğru ilerledi, büyük odada adım sesleri yankı yapmıştı.
"Neler oluyor?"
"Wanda tam formuna ulaşmadan güçlerini benden habersiz kullanmış!"
"Maria sakin ol."Tony konuşunca Steve, Bucky ve Natasha onlara doğru ilerlediler.
"Sakin olun, neler oluyor burada?"
Steve konuşunca Crescent kendini Tony'den kurtarıp Steve'e doğru döndü.
"Dünyaya gitmişler. Onu getirmeye."
Konuştuktan sonra Daisy'i gösterdi, Damon derin nefes alıp rahatladığını belli etmişti.
"Daisy'i getireceğiz diye zaten konuşmuştuk Crescent, onun uyandığını hissedince işi hızlandırdık."
"Wanda'yı niye bu işe dahil ediyorsunuz?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...