Hela ve Daisy portaldan çıktıklarında etrafa bakındılar, Thor yuvarlar sahnenin üzerinde elleri bağlı bir şekilde duruyorlardı. Hela gidecekken Daisy onu durdurup konuşmaya başladı.
"Biraz izleyelim."
İkili sahnenin en arkasından onları izlemeye başladı, Thor'sa kolları bağlı bir şekilde koltuğunda oturan Zeus'a bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.
"Necro kılıç birini ele geçirmiş, tanrıları öldürmeye geliyor."
Zeus kahkaha attı.
"Dediklerime inanmalısınız."
Thor tekrar konuştuktan sonra ileriye hamle yapmak için çabalasada kollarını bağlayan sarı zincirler izin vermemişti.
"Sert oğlanı oynuyorsun demek?"
Zeus konuştuktan sonra elini Thor'a doğru uzatıp konuşmaya devam etti.
"O zama görelim, fiskisler!"
Thor'un üzerindeki pelerin yok olurken tam anlamıyla çırılçıplak kalmıştı, Hela kahkaha atarken kafasını Daisy'e doğru çevirdi, kadının eli şaşkınlıkla ağzına giderken gülüp konuşmaya başladı.
"Bizi oraya götür."
"Biraz daha izleyebilirlerdi ama kıskandığını düşünerek susuyorum."Açılan portaldan geçtiler, Daisy etrafa bakınırken önündeki Thor'a doğru ilerledi. Thor'un etrafını siyah sisler sararken adamın bakışları ona doğru döndü, kaşları çatılırken konuşmaya başladı.
"Ne işin var burada?"
Daisy onun zincirlerini parçalarken sinirle konuşmaya başladı.
"İşini biraz zorlaştırmaya gelmiştim ama gördüm ki zaten her şeyi berbat etmişsin."
Thor eline baltasını çağırdığında üzerinde zırhı belirmişti, Zeus onlara doğru adımladığında Hela yanlarına gelmişti.
"Konuşmamız gerekiyor."
Zeus bakışlarını yan yana duran iki kadına çevirdi, gülümserken konuşmaya başladı.
"Odin'nin kızları, gelin sizinle biraz konuşalım."
Thor ne olduğunu anlamaz şekilde kardeşine ve karısına bakarken onları takip etti. İçeriye girdiklerinde Jane ve Valkyrie'de onlara katılmıştı, Zeus konuşmaya başladı.
"Neden buraya geldiğinizi öğrenebilir miyim?"
İçeriye girdiklerinde Hela ve Daisy yan yana durup kollarını göğsünün altında bağlamışlardı, kadın konuşacağı sırada içeriye başka biri girmişti.
"Baba, misafirlerimiz mi var?"
Herkül içeriye girince Daisy'nin bakışları ona doğru döndü, Zeus konuşmaya başladı.
"Evet, Odin'nin çocukları burada."
"Sen Hela olmalısın."Daisy'e bakarak konuşunca kadın güldü, Hela göz devirirken Daisy eliyle yanındaki kadını işaret etti.
"O Hela, ben Daisy."
"Ah üzgünüm, isim hafızam pek iyi değildir."
"Odin neden kendisi gelmedi? Onu en son oğlunun evlendiği gün görmüştüm, yaklaşık bir asır oluyor."Thor'la kadın göz göze geldiğinde Daisy bakışlarını kaçırdı, Thor derin nefes alıp konuşmaya başladı.
"Odin'nin işleri vardı, sizi buraya uyarmaya geldik."
Zeus alayla güldü.
"Ne için uyarmaya geldiniz?"
"Necro kılıç için."Zeus kafasını geriye atarak güldü.
"Bende önemli bir şey sanmıştım."
"Gorr şimdiden bir sürü tanrıyı öldürdü, eğer ona karşı birlik..."
"Bir dakika, birlik olmak mı? Odin'nin oğullarımı zeki sanardım, her tanrı tek başınadır size saldırırsa tek başınızasınız."Thor derin nefes aldı.
"Babam sizin akıllı biri olduğunuzu söylerdi, ahmak tanrılardan farkınız yokmuş."
Thor sinirle konuşunca Zeus eline şimşeğini çağırırken konuşmaya başladı.
"Haddini bil Odin'nin oğlu!"
Eline şimşeğini Thor'a doğru fırlatınca Hela yanındaki kadının hamle yapmasını engellemek için sıkıca tuttu, Thor'a zarar geleceğini düşünen Daisy gözlerini kapatıp kafasını Hela'ya doğru çevirdi. Yere düşme sesi duyunca gözlerini yavaşça açıp kendisini tutan kadının gözlerinin içine korkuyla baktı, bir şey olmadığını anlayınca bakışlarını hızla Thor'a doğru çevirdi. Gözlerinin maviye dönmüş olduğunu görürken Herkül'ün sesini duydu.
"Ne yaptın sen?"
Bakışlarını ona doğru çevirirken yerde yatan Zeus'u ve duvara saplanmış olan şimşeğini gördü, hızla Thor'a doğru koşunca Hela onların önüne geçti.
"Kardeşimi sadece ben öldürmeye çalışabilirim."
Ellerini saçlarına geçirdiğinde miğferi ortaya çıkarken ellerini hızla iki yana açtığında kılıçlar çıkmıştı, Daisy hızla Thor'un önünde durduğunda onu inceledi.
"İyi misin?"
Daisy konuşunca Thor yavaşça kafasını salladı, kadın bakışlarını çevirince Hela'nın Herkül'le savaştığını gördü Valkyrie ona yardıma giderken Jane yanlarına gelmişti.
"Thor, iyi misin?"
Thor ona cevap vermezken Daisy hala dövüşen kadınlara yardıma gitmek için hamle yaptığında Thor hızla onu tuttu.
"Gitmemiz gerekiyor."
"Hela'ya yardım etmem gerek."Hızla Thor'dan uzaklaşırken Herkül'ün kılıcını Valkyrie'ye saplamak üzere olduğunu gördü, elinde oluşturduğu kılıcı hızla Herkül'ün göğsüne fırlattı. Kılıç adamın göğsüne saplanırken adama yaklaştığında hızla karnıma tekme attı, Herkül duvara savrulurken kadın yerdeki Valkyrie'yi kaldırdı. Hela yanlarına gelirken Herkül yerden kalkıp göğsündeki Hela portal açtı.
"Gitmeliyiz."
Jane, Valkyrie geçerken Thor hızla Hela'yı da itti portala, Daisy'nin elinden tutup onuda çekecekken Herkül'ün sesini duymalarıyla durdular.
"Güzel olduğun kadar hırçınsında."
Daisy gülerek ona doğru döndü.
"Zekiymişsin."
Daisy elini sallarken Thor'la portaldan geçecekken Herkül'ün sesiyle tekrar duydu.
"Bu iş burada bitmeyecek!"
"Seni bekliyor olacağım."Thor sinirle konuştuktan sonra önce Daisy'i portaldan geçirmişti ama Herkül'ün sesini son kez duydular.
"Peşinizde olacağım Odinson'lar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...