Üzerlerini giyindiklerinde aşağıya indiler, herkes masada otururken onlarda masaya geçtiler. Thor ve Daisy karşılıklı otururken kadın bakışlarını masada gezdirdi, yemek istediği bir şey yoktu, Charles konuşmaya başladı.
"Çarpışmaya çok az kaldı, bunu engellememiz gerekiyor."
"Nasıl yapacağız?"Carol konuşurken Thor bakışlarını Charles'a çevirmişti, yaşlı adam tekrar konuşmaya başladı.
"Evrenleri birbirinden ayıracak iki güce ihtiyacımız var."
"Biri Wanda."Masadaki herkes birbirine bakarken Thor ve Daisy göz göze gelmişti, Richards konuşmaya dahil oldu.
"Diğer kişileride Strange ve Damon olarak düşündük, güçlerini birleştirerek Wanda'ya yardımcı olurlar."
"Damon'nun bedeni kaldırmaz."Daisy konuşunca bakışlar ona doğru döndü, Charles ellerini masaya koyarken konuşmaya başladı.
"Sen ne önerirsin Daisy?"
Daisy arkasına yaslanırken ellerini karnının üzerinde birleştirdi, bakışları Damon'a dönerken konuşmaya başladı.
"Kral ya da kraliçe olmayan birisi gücünün tam sınırlarını kullanamaz, Damon'nun kral olmadığını göz önüne alırsak bunu başaramaz."
"Yani?"Daisy'nin dudağı alayla kıvrılırken devam etti.
"Karanlığı istediğin şekilde yönetebilirsin, istediğin her şeyi yapar sınırları yoktur çünkü karanlık her yerdedir. Ama yönetebilmek için güçlü irade ve beden gerekir."
Charles onun dediğini anlayınca cevap vermedi, kadın bakışlarını masada gezdirdikten sonra Thor'la göz göze geldi.
"Ben kraliçeyim, tüm karanlığa hakimim."
Thor'un anında kaşları çatılırken kadın bakışlarını yaşlı adama çevirdi.
"Ayrıca bende yıldırımlarda var."
Elini açtığında oluşan siyah sisin içinde küçük yıldırımlar dolaşmıştı, Thor yumruğunu sıkarken konuşmaya başladı.
"Bu çok tehlikeli."
"Bunun sonunda evimize geri döneceğiz, evrenler kurtulacak. Ayrıca bana bir şey olmayacak."
"Kendine çok güveniyorsun."Jane'nin sesini duyduğunda yüzüne alaylı bir gülümseme yerleştirdi, hikayenin baş karekteri en güçlüsü olurdu Daisy'de kendi hikayesinin baş karekteriydi.
"Sana birinin fikrini sorduğunu hatırlayamıyorum."
Jane konuşacakken Charles'la göz göze gelince sustu, Wanda konuşmaya başladı.
"Bunu şimdi yapabilir miyiz?"
Thor bakışlarını kadınına çevirdiğinde zaten kendisine baktığını gördü, kadın kocasının gözlerindeki endişeyi görünce sakince gülümsedi, bu onlara göre bir şey yok demekti.
"Daisy?"
Kadın omuz silkince Wanda ayağa kalktı, Daisy'de ayağa kalkınca onun peşine Thor ve Charles masadan ayrılmıştı.
"Her duruma karşılık siz burada kalın."
Charles ilerlemeye başlayınca üçlü onu takip etti, bir kapının önüne geldiklerinde Charles konuşmaya başladı.
"Hazır mısınız?"
Wanda ve Daisy birbirine bakarken kapı açılmıştı, dörtlü içeriye girdiğinde Thor, Daisy ve Wanda hayranlıkla önlerindeki manzaraya baktılar. İçeriye Strange gelince konuşmaya başladı.
"İşte kurtaracağınız evrenler."
Wanda'nın etrafını kırmızı sisler sararken üzerinde kostümü oluşmuştu, Daisy'nin de etrafını siyah sisler kaplarken üzerinde zırhı oluşmuştu. Thor yavaşça elini kadının beline koyup kendine çekti ve sıkıca sarıldı, kadın bir kolunu adamın boynuna dolarken diğer elinide saçlarına geçirmişti. Thor kadının kokusunu içine çekerken konuşmaya başladı.
"Seni seviyorum."
Daisy yavaşça adamdan ayrıldı, sakince gülümserken sessizce konuşmaya başladı.
"İşim bittiğinde bende söyleyeceğim."
Thor derin nefes alırken Daisy bir kaç adımla Wanda'nın yanında durdu, Charles konuşmaya başladı.
"İstediğiniz an başlayabilirsiniz."
Wanda ve Daisy birbirine baktıktan sonra kafalarını salladılar, kadın ellerini iki yana açarken Wanda ellerini yarım olacak şekilde öne doğru açtı. Kadının parmaklarının ucu siyaha boyanırken Thor bakışlarını manzaraya çevirdi, uzakta oldukları için oldukça küçük duran evrenlerden birinin etrafını kırmızı sisler kaplarken diğeriyse siyahla kaplanmıştı. Sürekli olarak ilerleyen evrenler oldukları yerde durmuştu, Charles evrenleri tutan kadınlara seslendi.
"Onları yörüngelerine geri getirmelisiniz!"
Daisy ellerini birbirine yaklaştırırken siyahla kaplanmış evren neredeyse belli olmayan beyaz çizgiye ilerlemeye başlamıştı, kırmızıyla kaplı olansa başka bir çizgiye ilerlemeye başlamıştı. Yavaş ilerleyen gezegenler tutmak gittikçe zorlaşırken kadın acıyla dişlerini sıktı, acı bütün bedenini sararken yanındaki Wanda'ya yandan bir bakış attı, onunda aynı durumda olduğunu görünce dişlerini daha çok sıktı. İki evrende sonunda yörüngesine yerleşirken kadınlar ellerini indirmişlerdi, Wanda tutunmak için elini uzattığında eli boşluğa düşmüştü, başı dönen kız gözlerinin kararmasıyla yere düşecekken Strange onu tuttu. Daisy kısa süre nefeslerini düzene soktu, arkasında hissettiği kişiyle yavaşça ona doğru döndü, Thor'u görünce yüzüne yorgun bir gülümseme yerleşmişti.
"Daisy, iyi misin?"
Daisy'nin başı dönmeye başlarken yavaşça kafasını salladı, karşısındaki adama bir şey belli etmemeye çalışırken Thor çoktan onun iyi olmadığını anlamıştı. Kadın gücünü toplamak için elini yavaşça Thor'un koluna koyunca gözü kararmaya başlamıştı, Thor onun kolunu tutarken kadın yutkunmaya çalıştı ama kendini iyi hissetmiyordu. Thor'un görüntüsü yerini tamamen siyaha bırakınca bedenini taşıyamayacağını hissetti, bir şey söylemek istediğindeyse bedeni yerle buluşmadan önce sadece tek bir kelime çıkmıştı ağzından, Thor kollarına yığılan kadını hızla kucağına alırken kendisine seslendiğini duydu.
"Thor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...