26

361 32 20
                                    

Daisy arkasını döndüğünde Damon'nun orada olduğunu gördü, Thor'a baktıktan sonra abisine doğru ilerlemeye başladı. Elindeki oluşan kılıcı yere sürterken abisiyle arasındaki mesafeyi kapatmıştı, kılıcını kaldırdı ve ucunu abisine doğru çevirdi.

"Böyle bir şey yapmamalıydın."
"Her zaman ailemizin favori çocuğu oldun Daisy, hissettiklerimi anlayamazsın."

Daisy alayla güldü, annesi tarafından nefret edilmenin ne demek olduğunu bilmiyordu abisi.

"Favori çocuk mu? Annemin bana yaptıklarını her zaman biliyordun, bunları görmemezlikten gelemezsin."
"Babamızın sana olan sevgisi, her şeyin önüne geçti."

Damon konuşunca Daisy kafasını hafifçe sağa doğru eğdi, abisi şu an ciddi miydi?

"Söylediklerinin hepsinin saçmalıktan ibaret olduğunun farkında mısın?"
"Buradaki vibraniumu ele geçirdiğimde kimse karşımda duramayacak."

Daisy kılıcını indirdikten sonra tekrar alayla güldü.

"Beni unutuyorsun Damon."
"Sende karşımda duramayacaksın."

Damon elindeki kılıcı savurunca Daisy kendi kılıcını kaldırdı, kılıçlar çarpışırken Daisy tek eliyle Damon'nun kılıcını tuttu. Elini kanarken hızla kılıcı geriye itti, Damon geriye sendelerken Daisy onu yere düşürdü, hızla üzerine çıkarken Damon'nun kılıcını farklı yere fırlatmıştı. Kendi kılıcını abisinin boğazına bastırırken Damon onun gözlerinin içine bakmaya başladı.

"Bana bunu yapacak mısın?"

Daisy kılıcı iyice bastırırken boğazından siyah kanlar akmaya başlamıştı, Daisy sinirle dişlerinin arasından konuşmaya başladı.

"Artık küçük kardeşin yok Damon."
"Victoria yerine sen ölseydin!"

Damon bağırınca Daisy kılıcı bastırmayı bırakmıştı, Damon onun boşluğundan yararlanıp üzerinden attı, Daisy bir kaç kere yuvarlandıktan sonra elindeki kılıcını yere sapladı ve durdu. Kafasını kaldırıp az ilerisindeki abisine baktı.

"Victoria senden daha güçlüydü, en güçsüzümüz sendin, en savunmasız olanımızda. Ölümü en çok hak edende."
"Şansına küs Damon, 9 Diyarı ben koruyorum. Kraliçe benim."

Damon kız kardeşinin gülüşünden kontrolünü kaybettiğini anlamıştı, Daisy yavaşça ayağa kalktığında kılıcını sapladığı yerden çıkardı, gözleri siyaha dönerken tüm canavarlar durmuştu, Damon etrafa bakındı.

"Artık kraliçelerine itaat ediyorlar."
"Beni öldürmek için ordunun arkasına mı sığınacaksın?"

Daisy hızla ona doğru ilerlemeye başladı, elindeki kılıcınıda yere bırakmıştı.

"Seni ellerimle öldüreceğim."

Damon'da ona doğru gelince birbirlerine yumruklarını savurdular, Daisy'nin yumruğu abisinin yanağına yerleşirken Damon'nun yumruğuda Daisy'nin boşluğuna gelmişti. Damon'nun elmacık kemiğinden sesler gelirken Daisy onun bacağına tekme attı, bacağıda kırıldığı için ters dönerken Daisy onu yere itti, Damon acıyla bağırarak yere düşerken Daisy onun üzerine çıktı ve yüzüne ardı ardına yumruklar savurmaya başladı, Damon ağzından kan gelirken kahkaha atmaya başladı.

"Hadi, öldür beni."

Daisy yumruklarını yüzüne geçirmeye devam ederken Damon hala gülüyordu.

"Tüm diyara aslında kim olduğunu göster."

Daisy sinirle güldükten sonra yumruk atmayı kesti, Damon'u zırhından tutup hızla kendine çekip yüzüne yaklaştı, Damon kardeşinin siyah gözlerinin içine baktı.

"Herkes benim kim olduğumu biliyor Damon, artık manipüle edebileceğin küçük kız kardeşin değilim."
"Daisy, yeterince zarar verdin ona. Bırak Hela alsın onu."

Thor'un sesini duyunca kafasını kaldırıp ona baktı, yavaşça onlara doğru yaklaşıyordu, Damon onların boşluğundan yararlanıp elinde oluşturduğu kılıcı Daisy'nin karnına sapladı. Daisy sessizce acıyla inledi, Damon onu üzerinden itip kenara atmıştı.

"Daisy!"

Thor bağırdıktan sonra Daisy'e doğru koştu, Hela ise Damon'a doğru ilerlemeye başlamıştı. Thor hızla Daisy'nin yanına eğildi, karnındaki kılıcı çekip attıktan sonra Daisy'i kucağına çekti. Kızın önüne düşen saçlarını geriye attı ve konuşmaya başladı.

"İyisin."
"Acıyor."

Daisy gözleri dolarken konuşunca Thor elini onu karnına koydu, Daisy onun elini tuttu ve derin nefes almaya çalıştı.

"Damon'nun dedikleri acıtıyor."
"Daisy onun dediklerinin bir önemi yok, sen her zaman doğru olanı yaptın ve yapıyorsun."

Daisy yarasının iyileştiğini anlayınca yavaşça doğruldu, Thor ayağa kalktı ve yavaşça onuda kaldırdı. Daisy abisine doğru ilerlerken Thor'da onu takip etti, Daisy eliyle onu durdurdu.

"Bana bırak."

Thor geride kalırken Daisy abisine yaklaşmıştı, Hela onun geldiğini görünce durdu. Daisy aralarındaki mesafeyi kapatınca elindeki kılıcını Damon'nun sırtına doğru hızla fırlattı, kılıcın ucu Damon'nun göğsünden çıkarken acıyla inledi ve tek dizinin üzerine düştü, Daisy hızla onun üzerine doğru eğildi ve tüm ağırlığını ona verdi, Damon hareketsiz kalırken Daisy elindeki oluşturduğu kılıcı onun boğazına dayadı.

"Seni ellerimle öldüreceğim demiştim..."

Kılıcını hızla çekince Damon'nun vücudu ve kafası farklı yerlere düşmüştü, Daisy yavaşça doğruldu ve elindeki kılıcı yere attı, derin nefes alırken tekrar konuştu.

"Kardeşim."

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin