9

822 54 30
                                    

Daisy bir şey demeden kendini biraz geriye çekti, o kadar şey yapıp şu an bir şey yokmuş gibi davranamazdı.

"Teşekkürler."

Daisy karşısındaki adama bakmadan konuşmuştu Tony takım arkadaşlarına baktıktan sonra bakışlarını Steve'de durdurdu.

"Jarvis'in öğrendiği bilgilere göre Hydra'nın yüksek seviyeli ajanlarıda orada olacak."
"Bunu bize şimdi mi söylüyorsun?"

Natasha sesini yükselterek konuşunca Tony göz devirip derin bir nefes aldı, daha önce haberi olsaydı onlara söylerdi zaten.

"Daha önce haberin olsaydı size söylerdim Romanoff, bu normalde Stark şirketinin davet edildiği bir partiydi, dün sabah söylediğim partiyi yapamadığımız için sizi buraya çağırdım."

Tony konuşunca Natasha ikna olmuş gibi bir ses çıkardı, Tony gözünü kaşıdıktan sonra tekrar derin nefes aldı, sorun çıkmasını istemiyordu. Hydra düşmanları olabilirdi ama bugün bir sorun istemiyordu.

"Lütfen bir olay çıkmasın, karşı taraf bir şey yapmadığı sürece bizden bir müdahale yapılmasın."
"Kaç gündür uyumuyorsun?"

Steve konuşunca Tony kaşlarını çattı, şu an konuyla ne ilgisi vardı?

"Şu an konuyla ilgisini anlayamadım ama Daisy'nin geldiği geceden beri yani... Çok olmamış iki gece olmuş."
"İki gündür belalar peşimizi bırakmadığı için normal."

Crescent konuşunca Daisy kendini suçlu hissetti, o geldiğinden beri herkesin düzeni bozulmuştu, kendiside burada olmaktan mutlu değildi ama elinde olan bir şey yoktu.

"Gidelim mi?"

Strange konuşunca herkes tamam demiş ve arabalara binmişlerdi. Bucky şoför koltuğunda yanında Loki oturuyordu, arkada ise Thor ve Daisy oturuyordu. Daisy görebildiği kadar Bucky'e baktı, demir olmayan eli direksiyonu sıkıca tutuyordu, eklemleri beyazlamıştı. Kafasını iki koltuğun arasından uzattı, kafasını Bucky'e çevirdi.

"Bucky, iyi misin?"

Bucky yutkundu, iyi miydi bilmiyordu. Hydra'nın ajanları orada olucaktı ve kendini kaybetmekten korkuyordu. Daisy'nin elini omuzunda hissedince kendine gelmişti.

"İyiyim."

Daisy ikna olmadığını belirten bir mırıltı çıkardı, Bucky'nin her halinden belliydi iyi olmadığı.

"Hydra eskiden benim hafızamı silip onlara çalışmamı sağlamıştı. "

Daisy dikkatle Bucky'nin mavi gözlerine baktı, demek bu yüzden iyi görünmüyordu.

"Biz senin yanındayız."

Bucky yarım ağız gülümseyince Daisy güldü.

"Ciddiyim, Steve ile yakın olduğunuz belli. O burada, Natasha var... Eğer ihtiyacın olursa bende yanındayım."

Bucky tek eliyle direksiyonu tutarken diğer elini Daisy'nin omzunda olan elinin üzerine koydu.

"Teşekkürler."

Bucky etrafında birilerinin olduğunu hatırlayınca rahatlamıştı. Daisy geri arkasına yaslanınca bakışlarını Thor'a çevirdi, dikkatle araba kullanan Bucky'i izliyordu.

"Sende iyi değilsin galiba."

Daisy yanında oturan Thor'a hitaben konuşunca Thor bakışlarını ona çevirdi, Daisy'i inceledi merakla kendisinden gelecek olan cevabı bekliyordu ama ona Bucky'le yakın olmasından hoşlanmadığını söyleyemezdi.

King And QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin