Tüm halk diz çökerken önlerinde sığınmacı grup ayakta kalmıştı, Daisy elindeki mızrağı yere vurdu.
"Ya diz çökün ya da sürgün edilin."
Daisy tekrar konuşunca sığınmacılar birbirlerine bakıp diz çöktüler. Daisy gülümseyince halk alkışlamaya başladı, Daisy yanındaki Thor'a baktıktan sonra tekrar halkına döndü.
"Bundan sonra hepiniz birsiniz. Kimse çapulculuk yapmayacak, birbirlerini tehdit etmeyecek. "
Bakışlarını dikkatle onu izleyen halkında gezdirdi.
"Aksi halde idam edilirsiniz."
Konuştuktan sonra Thor'la birlikte taht odasından çıktılar. Yemek salonuna girdiklerinde Daisy ailesinin orada olduğunu gördü.
"İstediğin gibi oldu mu?"
Daisy konuştuktan sonra masada duran suyu aldı ve içmeye başladı.
"Senden beklediğimin fazlasını yaptın."
Annesinin konuşmasına göz devirdikten sonra elindeki bardağı masaya geri koydu. Thor'un biraz ileride oturduğunu görünce ona doğru ilerledi. Thor kafasını kaldırıp ona bakınca ellerini yavaşça Thor'un saçlarına geçirdi, Thor onun gözlerinin içine bakıp yavaşça kafasını Daisy'nin karnına koydu, ellerini de beline sardıktan sonra iyice kendine çekti.
"Her şey hazır."
Damon'nun sesini duyduklarında birbirlerinden ayrılıp masaya geçtiler, Daisy ve Thor yan yana oturup birbirlerine baktılar, Daisy derin nefes alıp masadaki yemeklerden biraz tabağına koydu.
"Midgartta günleriniz nasıl geçiyor?"
Babasının sesini duyunca Daisy bakışlarını Thor'a çevirmişti, Thor elindeki çatalı elinde sallayıp konuşmaya başladı.
"Gayet güzel gidiyor, Daisy'de oraya alışmaya başladı."
"Çok alışmaması tercihimiz."
Annesi konuşunca Thor kaşlarını çattı, bu kadının küçümsemesi sinirlerini bozuyordu. Her şeyi onun kontrolünde olmasını istiyordu ama Daisy onun kontrolünden çıkıyordu bu yüzdende kendi kızını sevmiyordu.
"Sizin tercihiniz alışmaması olabilir ama o benimle birlikte midgartta kalmayı tercih ediyor."
Thor konuşunca annesi cevap vermemişti, Daisy yemeğini yemeye devam etti. Midgartta kendi isteğiyle kalmıyordu ama bunu annesine söyleyemezlerdi, ne kendisi ne de Thor annesiyle uğraşmak istemiyordu.
"Ne zaman bir çocuk sahibi olacaksınız?"
Daisy babasının sorduğu soruyla yediği yemek boğazına kaçmıştı, kız öksürmeye başlayınca Thor gülerek onun sırtına vurdu. Daisy kendine geldiğinde bakışlarını babasına çevirdi, böyle bir soru kesinlikle beklemiyordu.
"Baba sen ciddi misin?"
"Evet, neden şaka yapayım ki?"
Babası ciddiyetle konuşunca Daisy ne diyeceğini bilemediği için Thor'a baktı, Thor'un onu kurtaracağını sanmıştı ama gülünce onu hayal kırıklığına uğratmıştı.
"Daisy kendini ne zaman hazır hissederse."
Thor konuşunca Daisy kafasını aşağıya doğru eğip elini alnına koymuştu, suç kendisine kalmıştı. Thor'un da bu konuyla eğlendiğini anlamak için çok düşünmeye gerek yoktu.
"Evliliğinizi sağlamlaştırmanın zamanı gelmedi mi Daisy?"
Annesinin sesini duyunca Daisy sinirle kafasını kaldırdı, annesinin her şeye karışması yetmiyormuş gibi çocuk yapmasında mı karışacaktı?
"Çocuk yapmamada mı karışacaksın anne?"
Daisy sinirle konuşunca Thor yavaşça Daisy'nin elini tuttu, eğer annesinin buna da laf atacağını tahmin etseydi en başından böyle bir şey demezdi.
"Annen öyle demek istemedi Daisy."
"Hayır, tam olarak öyle demek istedim. "Annesi konuşunca Daisy sinirle yumruğunu sıktı, Thor ona sakin olmasını söyleyecekken Daisy ondan önce konuştu.
"Bu karar bize kalmış bir şey, buna karışmaya hakkın yok."
"Eğer diğer gezegenlerde bizim hakkımızda yalan duyumlar yayılıyorsa karışırım Daisy."Daisy sinirle ayağa kalkınca oturduğu büyük sandalye düşmüştü, Thor'da hızla ayağa kalkıp yanındaki Daisy'nin elini tuttu, kızda sıkıca onun elini tutup sinirle konuşmaya başladı.
"Başka gezegenlerde ne olduğu umurumda bile değil."
Daisy gidecekken Thor onu durdurdu ve bu sefer o konuşmaya başladı.
"Evrenin en güçlü iki gezegenin prens ve prensesi evlenmiş, iki gezegen arasında ittifak kurulmuş. Eğer o konuşan kişiler çok cesaretlilerse gelsinler bana da söylesinler. "
Daisy yemek salonundan çıkmak için kapıya yöneldiğinde Thor'da onu takip etti, üst kata çıkıp koridorun sonundaki odaya girdiler.
"Bunu gerçekten söylediğine inanamıyorum!"
Daisy sinirle bağırınca Thor yavaşça ona yaklaşık ellerini tutup kendisine bakmasını sağladı.
"Şu an anneni değil, başka bir şeyi konuşmalıyız."
Daisy kafasını kaldırıp Thor'a baktı.
"Ne demek istiyorsun?"
Thor derin nefes aldı.
"Aşağıda yaptığın konuşma neydi öyle?"
Daisy onun demek istediğini anlayınca bir adım geriye gitti.
"Yaptığım konuşmanın arkasındayım."
"Halkına karşı böyle bir konuşma yapamazsın, onlar bizim korumamız altında. Onları öyle korkutamazsın."
"Onlar benim halkım!"Daisy bağırınca Thor onun gözlerinin içine baktı, onun yanlış karar almasına izin vermemeye çalışıyordu ama izin vermiyordu.
"Ben Kraliçeyim, kararlarıma saygı duyacaksın."
"Bende Kralım, saygı iki taraflı olur."Thor konuştuğunda Daisy alayla güldü Thor sinirlendiğini hissetti, Thor her zaman Daisy'nin arkasındaydı ama halkının ona karşı çıkmasını istemediği için onu uyarmaya çalışıyordu, sinirle konuşmaya devam etti.
"Annen ve baban gibi bir ilişki yaşamayacağım."
"Ben annem değilim."Daisy sinirle konuşunca bu sefer gülen taraf Thor olmuştu, şu an Daisy'le değil annesiyle konuşuyormuş gibi hissediyordu.
"O zaman neden onun gibi davranıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King And Queen
Science Fiction"Bir ay sonra ne olursa olsun geri döneceğiz Thor Odinson, gerekirse o çok sevdiğin kişiyi öldürürüm. Böylelikle buraya gelmek için sebebin kalmaz. " #avengers 1[20.01.2024] #avengers 2[06.02.2024] #tonystark 1[06.02.2024] #clintbarton 1[10.02.2024]...