21

58 9 0
                                    

Potterin valituksi tuleminen kolmivelhoturnajaisiin oli synnyttänyt kamalan mekkalan kaikissa Tylypahkan tuvissa ulkomaalaiset mukaanlukien. Luihuiset olivat enimmäkseen katkeria miten Potter oli aina etuoikeutettu kaikkeen. Toisaalta Crabben mukaan Potterin omat ystävätkin olivat kääntyneet häntä vastaan mikä tietysti toi hieman iloa meille.
Minua ei oikeastaan kiinnostanut kovin paljoa mitä Potterille tapahtui. Ehkä hän vihdoin pääsisi hengestään tässä turnauksessa, se olisi hyväksi meille kaikille. Minulla oli kuitenkin aavistus siitä että tämän kaiken takana oli jotain paljon suurempaa, en vain tiennyt vielä mitä.

Kolmivelhoturnajaiset tarkoittivat myös sitä ettei huispausturnauksia olisi ollenkaan tänä lukuvuotena. Se harmitti minua, mutta toisaalta Luihuisten lukukauden ensimmäiset bileet olisivat pian ja me saisimme jo osallistua.
Luihuiset olivat tunnettuja siisteistä bileistään Tylypahkan keskuudessa, silloin ei alkoholin tai tupakkien käytössä säästelty. Blaise oli onnistunut hankkimaan meille pilveä, se oli paljon harvinaisempaa enkä voinut odottaa, että pääsisin sen aiheuttamaan euforiseen oloon. Me emme myöskään hyväksyneet ketään alle 4 luokkalaisia bileisiimme, lukuunottamatta muutamia poikkeuksia, jollainen minäkin olin Dracon kanssa ollut.

"Katso mitä mä puen päälleni!"
Pansy juoksi valkoisen bilemekon kanssa luokseni.

"Ihan hieno"
Sanoin ja näin samalla kuinka muutama Drumstrangilainen tuli luihuisten tupaan Marcus Flintin saattelemana.

Heistä toinen oli vähän tylsän ja tavallisen näköinen, mutta vasemman puoleinen poika herätti huomioni.
Hän oli hyvin pitkä ja hänellä oli musta hieman kihara tukka ja hämmentävän siniset silmät, jotka katsoivat suoraan minuun. En voinut olla myöskään huomaamatta hänen suuria käsiään...

"Mä omistan myös sellaisen mustan bilemekon. En ole ennen käyttänyt sitä, koska oon aatellu että se on liian huorahtava, mutta tänä iltana millään ei ole väliä"
Sanoin ja loin vielä viimeisen merkitsevän katseen kohti Drumstrangilaista joka hymyili minulle ovelasti, vaikken uskonut että hän edes ymmärsi englantia.

Blaise hurrasi takanani päätöksestäni:
"Vihdoin Arabellakin lähtee revittelemään! Pansyn tissit ovat jo nähty juttu."

"Turpa kiinni Blaise"
Sanoin, mutten jaksanut väitellä hänen kanssaan tuosta ei-niin hemaisevasta kommentistaan.

Draco oli istunut koko keskustelun ajan hiljaa oikealla puolellani, mikä oli harvinaista sillä yleensä hänkin osallistui keskusteluihimme.

"Kaikki hyvin Draco?" Kysyin, mutta Draco tuntui olevan jossain muualla maailmassaan, sillä hän tuijotti murhaavasti Drumstrangilaista jonka kanssa olin äsken vaihdellut pari katsetta.

"Pansy, mikä tuon Drumstrangilaisen pojan nimi on?"
Kysyin vähän myöhemmin, kun olimme matkalla takaisin tupiimme valmistautumaan.

"Nikolai Romanov? Uu Bella, oletko sinäkin vihdoin löytänyt jonkun."
Pansy kikatti ja minä hymyilin hänelle hieman takaisin.

En minä enempää kaivannut kuin pikapanon oikeastaan. Suhteet eivät olleet minun juttuni, ne olivat ihan tyhmiä.
Miksi jaksaisi sitoutua johonkin yhteen ihmiseen, kun voisi vain panna kaikkia kuumiksia ilman mitään huolta muiden mielipiteistä.

Minun mekkoni oli hieno, se oli pakko myöntää. Se oli aika lyhyt, mutta peitti kaiken mitä ei halunnut kaikkien näkevän. Mekko oli avara, mutta sai tytsyni näyttämään tosi hyviltä. Sen lisäksi se korosti kurvejani juuri oikeista kohtaa.
Lisäksi tein perus meikkini ja annoin hiuksieni olla auki pienillä laineilla, kuten ne aina olivat. Huulipuna, viinapullo ja kaikki oli täydellistä. Katsoin peiliin ja olin tyytyväinen siihen, mitä näin. Jos ei näillä yhtä Drumstrangilaista saanut, niin silloin hän olisi luultavasti homo ja peli olisi menetetty.

"Arabella! Vähän sä näytät seksikkäältä"
Pansy huudahti heti kun näki minut.

Hymyilin ja niin kävelimme kohti Luihuisten oleskeluhuonetta. Matkalla pysähdyimme Pansyn kanssa pariin kertaan vetämään hörpyt viinapullostani ja kun saavuimme bileisiin viinaa oli jäljellä enää vähän pullonpohjalla ja minä tunsin oloni jo hyvin humaltuneeksi. Tuttu vapautuneisuus täytti minut kun kävelin bileisiin tietän miten jokainen katsoi minua, sillä enhän minä jokapäivä revitellyt.

"Addams! Mistä nuo tulivat" Zabini huudahti sohvalta missä hän istui Dracon, Nottin, Crabben ja Goylen kanssa.

Päätin olla huomiomatta jälleen hänen kommentinsa ja lähdin etsimään lisää juomia, kannabista ja mahdollisesti Nikolaita, Drumstrangilaistani. Löysin helposti juomapöydän, sillä vanhemmat luihuiset olivat piirittäneet sen.

"Arabella! Mitä saisi olla?" Graham Montague, yksi huispausjoukkueen jäsenistä kysyi.

"Vahvinta, kiitos" Sanoin ja etsin katseellani Nikolaita:
"Missä kaikki Drumstrangilaiset on?"

"Ne tulee kai pian. Karkaroff tuli epäileväksi, kun kuuli ettei tänne tuu muita kuin luihuisia ja he. Mutta kyllä ne pääsee."

En vastannut mitään, otin vain Grahamin antaman shotin ja vedin sen alas. Pian ajantajuni alkoi hämärtymään ja huone alkoi sumentumaan sopivasti.
Seuraava asia minkä tajusin oli, että näin Nikolain edessäni vetämässä jotain, mitä minäkin halusin. Kävelin tai ainakin yritin kävellä määrätietoisesti kohti pöytää, joka tuntui katoavan kauemmaksi ja kauemmaksi kokoajan.

Olin juuri tervehtimässä häntä, mutta Nikolai ehtikin ennen minua:
"Nikolai Romanov"
hän sanoi ja ojensi kätensä kätelläkseen minua.
Onnistuin kättelemään häntä takaisin:
"Arabella Addams"

Emme puhuneet enempää, hän katsoi minua ensin silmiin ja sen jälkeen tunsin kuinka hänen silmänsä alkoivat vaeltaa alemmas ja alemmas...
Humalaisessa mielessäni tajusin, kuinka tästä voisikin tulla jotain, joten tartuin tuumasta toimeen ja kosketin hänen käsivarttaan. Katsoin häntä merkitsevästi ja muuta ei tarvittu. Nikolai otti minut kainaloonsa ja lähti kuljettamaan minua muiden juhlijoiden läpi jotain hieman yksityisempää paikkaa kohden.
Olimme jo melkein ulkona ja tunsin itseni haluavan häntä kun Draco ilmestyi yhtäkkiä eteemme jostain.

"Arabella? Mitä sinä teet?"
Hän kysyi yhtäkkiä niinkuin ei olisi juuri ilmestynyt jostain tyhjästä ja pilannut iltani ainoaa tavoitetta.

"Mene pois Draco, etkö näe että minulla on muuta tekemistä"
Sanoin ärsyyntyneenä ja yritin vetää Nikolaita mukanani ulos bileistä.

Draco kuitenkin otti minusta kiinni ja lähti kuljettamaan minua ulos. Draco! Ei Drumstrangilainen prinssini.

"Lopeta Draco, mitä sinä teet? Minun piti olla Nikolain kanssa!"

"Sinä olet ihan kännissä Bella ja tuo tyyppi haluaa vain nussia sinua. Minä en anna sen tapahtua, en nyt"
Draco sanoi ja aukaisi oman huoneensa oven.

Tietenkin rakkaalla luihuisen prinssillä oli oma huoneensakin Tylypahkassa.
"Minäkin halusin panna häntä, joten sitä ei lasketa! Anna minun olla rauhassa Draco!"
Yritin päästä irti, mutta Dracon ote ei lipsunut ja hän laittoi minut makaamaan sängylle.

"Anna minulle ees pilveä niin tämä ilta olisi vähänkään onnistunut"
Pyysin, mutta Draco ei vastannut.

Olin vielä syyttämässä häntä jostain, kun koko huone alkoi pimentyä ja juuri ennenkuin sammuin Draco Malfoyn sängylle, kuulin kuinka hän kysyi loukkaantuneella äänellä:

"Haluatko sä todella panna Nikolai Romanovia?"

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 05, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Unohdettu//Voldemortin tytärDonde viven las historias. Descúbrelo ahora