²

1.8K 175 201
                                    

Şirkete girdiğimde hızla Raina'nın yanına çıkmıştım. Evde otururken beni acilen şirkete çağırmasına meraklanmıştım açıkçası.

Riana'nın odasına girdiğimde gördüğüm manzara ile resmen şoka girmiştim. Odada Hyunjin ve Hyunjin'in menejeri vardı.

"Felix, hoşgeldin tatlım. Otur şuraya."

Raina'nın gösterdiği yere oturdum ve karşımdaki iki kişiye baktım. Hyunjin bana gülümsediğinde bende O'na gülümsedim ve Raina'ya baktım.

"Şimdi Felix, dünkü röportajını Yejun bey izlemiş ve eğer olursa Hyunjin ile bir film çekebileceğini söylemişsin. Yejun bey'de bunu anında Hyunjin'e iletmiş. Eğer sende istersen bir film düzenleyelim Yejun bey ile beraber. Kabul ederseniz sizinle bir sözleşme hazırlayalım. Sizde buradan bir kahve içmeye gidin, biraz tanışın isterseniz. Sonuçta ikinizde oldukça ünlüsünüz ve ikinizde oyuncusunuz."

Raina'yı dinledikten sonra dediklerini düşünmeye başladım. Acaba, Hyunjin ile bir film çekmek ne kadar iyi olabilirdi?

"Şimdi Raina, biz zaten her şekilde anlaşabiliriz. İkimizin de bildiği yönetmenler vardır tabiki de. O zaman biz biraz gençlerin düşünmesine izin verelim."

"Pekala."

İkili sustuğunda Hyunjin'e baktım. Bana baktığını gördüğümde elini uzattı.

"Fazla uzatmaya gerek yok, kabul."

Bana bakarak sırıttığında aklından neler geçtiğini merak ediyordum açıkçası. Elimi eline uzattım ve elini sıktım.

"Kabul."

Elimi çektiğimde Raina'ya baktım. Gülümsedi ve masanın üstünde duran kartını alarak Yejun'a verdi.

"Bu kart sizde kalsın, lazım olabilir. O zaman isterseniz Felix, siz bir kahve içmeye çıkın. Dikkatli olun ama. Bizde Yejun bey ile yönetmenleri araştıralım."

"Benim için sorun değil. Hyunjin'de isterse eğer bir kahve içebiliriz."

Hyunjin'e bakarak konuştuğumda gülümsedi ve ayağa kalktı.

"O zaman beklemenin bir anlamı yok. Gidelim istersen?"

Gülümsedim ve ayağa kalkarak elimi kapıya doğru uzattım kısaca 'buyrun' der gibi.

Hyunjin kapıdan çıktığında bende arkasından gittim. Şirketten çıktığımızda hızla yüzüme maske geçirdim. Net yakalanacaktık ama kimin umrumda?

"Bildiğin herhangi bir cafe var mı?"

"Genellikle gittiğim bir cafe var Felix, biraz gizli bir yerde. Bu sayede rahat bir şekilde oturup sakince konuşabiliriz. Ve burayada baya yakın."

"Tamamdır."

Yürümeye başladığımızda Hyunjin'in kombinini süzdüm. Fazla rahattı. Sweat altına pantolon giymişti. Bende eşofman, tişört ve deri ceket giymiştim.

İkimizinde elinde telefon yürürken, konuşmuyorduk bile. Sadece Hyunjin'in gittiği yöne gidiyordum.

Sonunda cafeye geldiğimizde içeri girdik ve herhangi bir masaya oturduk. Garson yanımıza geldiğinde siparişlerimizi söyledik.

"Ee Felix, nasılsın?"

"İyiyim, yani iyi olmaya çalışıyorum. Son zamanki çektiğim film beni biraz yordu."

"Bende aynı şekilde. Kameralara yakalandığımızın farkındasındır umarım."

"Biliyorum, gördüm hepsini. Zaten fazlasıyla shipstan'lar vardı, şimdi daha da çoğalacaklar."

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin