¹⁶

802 59 158
                                    

3 Hafta Sonra:
Yazar'dan:

Film çekimi bitmişti ve bugün yayımlanacaktı. Film çekimini yönetmen ani bir şekilde bitirmişti ve son iki-üç part çektikten sonra film çekimini güzelce bitirmişlerdi.

Filmin sonunda, yani finalinde Hyunjin ve Felix evlenmiş, güzel bir yuva kurmuşlardı kendilerine.

Şimdi ise Felix ve Hyunjin yatakta yatıyorlar, sarılarak uyuyorlardı. İkili film çekiminden sonra rahatlamış, güzelce dinlenmeye başlamışlardı.

Tabi dün akşam biraz yorulmuşlardı ama olsun, Felix için güzel bir akşam yemeği sonrasında bu tür vakit geçirmek O'nu huzurlandırmıştı. Hyunjin ile yaptığı her şeyde huzur buluyordu.

Hyunjin gözlerini aralamaya başladığında ilk gördüğü şey önündeki sarı saçlardı. Yatakta doğrulup gözlerini ovuşturmuştu. Ardından yataktan kalkmış ve direkt banyoya giderek güzelce duşunu almıştı.

Üstündeki bornozu ile yatağa oturdu ve sevgilisinin dudağına uzun ve baskılı bir öpücük bıraktı. Felix mızmızlanarak gözlerini açtığında karşısında Hyunjin'i görmesi ile gülümsemiş, ardından kollarını sevgilisinin boynuna sararak kendine çekmişti.

Hyunjin yatağa düştüğünde elini sevgilisinn beline sarmış, sonrasında Felix'i boynuna yatırmıştı.

"Günaydın Jinnie."

"Günaydın Lixie."

Felix yatakta biraz debelenip, sonunda rahat bir pozisyon almıştı. Yani, Hyunjin'in üstüne yatmıştı. Hyunjin bebeğinin bu haline gülümsemiş, ve elini bebeğinin çıplak kalçasına atmıştı.

Felix'in çıplak kalçasını okşarken, bir yandan da Felix gülümsüyordu. En sonunda Felix'te yataktan kalktıktan sonra banyoya adımladı.

Hyunjin anında yataktan kalkıp Felix'in peşinden gitmişti. Aynadan kendine bakan Felix'i gördüğü gibi hızla beline sarılmıştı.

"Duşa beraber gidereceğiz."

"Ama sen yapmışsın zaten, neden bir daha benimle beraber giresin ki?"

"Çünkü, öyle. Beraber yapacağız."

Felix göz devirmiş ve Hyunjin'in ellerinden kurtularak kendini duşa atmıştı. Hyunjin anında bornozunu çıkararak Felix'in arkasından gitmiş, ve O'nu belinden yakalayarak tuttuğu gibi duvara yaslamıştı.

Bu sayede Felix'in sırtı, Hyunjin'in sırtına değiyordu. Felix Hyunjin'in yaptığı ile kıkırdamış, sonrasında duvar ile bakışmaya başlamıştı.

"Çok sıkıcısın Lixie, sadece beraber vakit geçireceğiz~"

Hyunjin sırıtarak duşakabinin kapısını kapattıktan sonra elini Felix'in beline atmıştı.

"Hyunjin~"

"Efendim güzelim?"

"Ya da, sahip mi desem? Ya da, daddy?"

Hyunjin'in gözleri karardığında fazlasıyla yükselmişti. Felix bugün bu duştan sağ çıkamayacaktı, yani Hyunjin'e göre.

-(ehe)-

"Yavrum, hadi ben bekliyorum seni!"

"Sevgilim iki dakika daha bekle, ayakkabılı giyip geliyorum!"

"Peki!"

Hyunjin kapının önünde Felix'i bekliyordu, arkadaşları ile buluşacaklardı. Felix en sonunda ayakkabısını giydikten sonra hızla ayağa kalkmış, kapıda O'nu bekleyen sevgilinin yanına gitmişti.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin