Yazar'dan: (Asklarim bisey yazin hani yazarinizim ben ayip)
"Ben senden hoşlanıyorum."
Hyunjin duyduğu ile şoka girerken kalbinin deli gibi attığını hissetti. Felix ise elleriyle oynayıp dudaklarını kemiriyordu.
"Ne dedin?"
"Şey, duydun işte: ben senden hoşlanıyorum. Ama eğer rahatsız olursan sana bir santim bile yaklaşmam film harici."
Hyunjin bir anda ayağa kalktığında etrafta kimse olmamasını fırsat bilerek Felix'i belinden tuttu ve direkt dudaklarına kapattı kendini.
Felix bir anda şoka girdiğinde karşılık vermeyi unutmuştu adeta. Belini sıkan eller ile sessizce ve kısaca inlemiş, ardından dudaklarının üstündeki her zaman doyasıya öpmek istediği kalın ve dolgun dudakları öpmeye başlamıştı.
Felix bir elini Hyunjin'in saçına, diğer elini de yanağına attığında öpüşleri derinleşmişti. Hyunjin nefessiz kalıp ayrıldığında alnını Felix'in alnına yaslamıştı.
İkili derin derin nefesler almaya başladığında Hyunjin ellerini Felix'in yanaklarına attı ve kafasını kaldırıp Felix'e baktı.
"Bende seni seviyorum bebeğim, hemde çok seviyorum."
Hyunjin Felix'in dudağına öpücük bırakıp çekildiğinde ikili birbirlerine bakıp gülümsemeye başladı.
Ardından Hyunjin Felix'ten ayrıldı ve sandalyenin üstündeki çantasını alarak Felix'in elini tuttu.
"Eve gidelim güzelim, güzelce vakit geçirelim. Burası pek uygun değil; her an birisi gelebilir. Sonuçta yakalanmak istemeyiz, değil mi?"
Felix gülümsediğinde O'da çantasını ve telefonunu aldığında beraber eve gitmeye başladılar.
İkili eve geldiklerinde saat 02:23'idi. Eve girdikleri gibi Felix hızlıca duşa girmişti. Çok yorgundu ve makyajını çıkarması lazımdı.
Felix'in ardından Hyunjin'de duşa girmişti. Hyunjin duştan çıktıktan sonra üstünü giyinmiş ve kirlilerini makinaya atmıştı.
Hyunjin yatakta oturmuş telefonu ile ilgilenirken bir anda odaya Felix girmişti. Hyunjin Felix'i gördüğünde gülümsedi ve elini bacağına vurdu. Kısaca; 'gel otur' anlamında.
Felix hızla heyecanla Hyunjin'in kucağına yüz yüze olacaklar şekilde oturdu. Hyunjin gülümseyip elini Felix'in yanağına attığında Felix gülümsedi.
"Her zaman bu şekilde olmamızı istedim. Sonunda, sonunda bu haldeyiz sevgilim."
Hyunjin'in konuşmasıyla Felix gülümsedi ve Hyunjin'in dudağına bir öpücük bırakarak kafasını Hyunjin'in göğüsüne yasladı. Gözlerini kapattı ve Hyunjin'in kokusunu içine çekmeye başladı. Uykusu vardı, her zaman bu kollarda uyumayı istemişti. Kendisini huzurda, cennette hissediyordu adeta.
Hyunjin'de gözlerini kapatıp ellerini Felix'in saçına attığında Felix mayıştı. Hyunjin Felix'in belini tutarak yatağa yatırdığında kendinide Felix'in yanına atmıştı.
Felix kafasını Hyunjin'in boynuna gömdüğünde Hyunjin'de elini Felix'in saçına atmış ve okşamaya başlamıştı. İkili öylece uyuyakalmıştı sonra.
Felix ve Hyunjin, ilk defa bu kadar huzurlu uyuduklarını düşündüler. İkili birbirlerinin kokusunu içine çekerek kendilerini adeta cennette gibi hissediyorlardı.
__
Sabah Hyunjin açtı ilk gözlerini, ardından kafasını koluna yasladı ve karşısındaki güzelliği izlemeye başladı. Sonunda istediğine kavuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLix
FanfictionDünyaca ünlü iki oyuncu; Lee Yongbok Felix ve Hwang Hyunjin aynı kadroya düşerler. Uyarı: Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içermektedir!!