¹⁰

1.2K 91 82
                                    

Yazar'dan:

Felix gözlerini açtığında yanının boş olduğunu gördü. Yalan söylememek gerekirse bu O'nu fazlasıyla üzmüştü. Hele ki Hyunjin'e sahip olduğunu bilip bu şekilde olması O'nu hayli hayli üzmüştü.

Felix of'layarak yataktan kalktı ve banyoya gitti. Elini yüzünü yıkadıktan sonra banyodan çıktı ve aşağı indi.

Mutfaktan sesler geliyordu. Hızla mutfağa gittiğinde gördüğü görüntü ile gülümsedi Felix. Hyunjin güzel bir şarkı mırıldanarak yemek hazırlıyordu.

Felix sessizce yanına ilermeye başladı. Yanına gittiğinde yavaşça kollarını Hyunjin'in beline sarmış, kafasınıda omuzuna koymuştu boyu kısa olduğu için.

Hyunjin irkilmişti başta, sonra anlamıştı bebeği olduğunu. Elindekileri tezgaha bırakmıştı ve gülümseyerek bebeğine dönmüştü.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın sevgilim."

Hyunjin gülümseyerek elini Felix'in yanağına çıkarmıştı. Ardından dudağına minik bir öpücük bırakmıştı.

"Aslında sen uyanana kadar seni izlemek isterdim fakat fazla uykucuydun meleğim. Bu yüzden bende sen uyanınca güzel bir kahvaltı ile güne başla istedim."

Felix gülümsemiş ve burnunu Hyunjin'in burnuna sürtmüştü. Hyunjin'de gülümsediğinde Felix'i bacaklarından tutarak kucağına almış, sonrasında tezgaha oturtmuştu.

"Kahvaltı bitti zaten neredeyse, sadece bunlar kaldı bebeğim. O sıra beni izlemeni istiyorum sadece."

"Peki~"

Felix kelimesini uzatarak söyledikten sonra Hyunjin'in yaptıklarını izlemeye başlamıştı. Güzel bir salata yapmıştı ve şimdide onu karıştırıyordu.

Karıştırdığı salatayı bir tabağa koyduğunda onu da Felix'in görmediği, daha doğrusu dikkat etmediği üstünde yemek olan masaya koymuştu.

Ardından Hyunjin masanın üstündeki bardaklara meyve suyu koymuştu. Ardından bebeğine geri dönüp bacak arasına geçmiş, dudaklarına bir öpücük bırakmıştı.

Felix kıkırdamış ve ellerini Hyunjin'in boynunda birleştirmişti. Hyunjin'de gülümseyerek ellerini Felix'in kalçalarına atmıştı.

Felix Hyunjin'in hareketiyle kilitlenmişti resmen. Hyunjin yavaşça Felix'e yaklaşmaya başladığında Felix'in bakışları Hyunjin'in dudağına düşmüştü.

Hyunjin Felix'in dudağına iyice yakınlaştığında, Hyunjin Felix'i sinirlendirme amacıyla alnına bir öpücük bırakmıştı.

Felix Hyunjin'in bu hareketine sinirlenmiş, kaşlarını çatarak konuşmaya başlamıştı.

"Film çekimindeki gibi mi yapmamı istiyorsun, Hwang Hyunjin?"

"Bilmem, nasıl yapmak isterseniz, Lee Felix."

"Lee mi? Emin misin Lee olduğuma?"

Hyunjin tek kaşını kaldırmış ve Felix'e bakarak düşünmeye başlamıştı.

"Kusura bakma bebeğim, sevgili olarak bana sahip olabilirsin ama fiziksel bakımlardan bana sahip değilsin."

Hyunjin'in mırıldanarak söylediği şey ile Felix resmen o sese eriyeceğini hissetmişti. Felix donup kalmışken, Hyunjin Felix'in bu haline gülümsemiş, sonrasında ise Felix'i kucağına alarak sandalyeye oturmuştu.

"Hey, kucağında mı yiyeceğim?"

"Sen yemiyeceksin bebeğim, ben sana yedireceğim."

Felix gülümsemişti, ardından Hyunjin'in boynuna bir öpücük bırakmıştı.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin