1.2K 114 295
                                    

Hwang Hyunjin

Gözlerimi araladığımda görüş alanıma bütün güzelliği ile uyuyan Felix'i görmüştüm. Gülümsedim ve yatakta doğrularak Felix'e baktım.

Kim bilirdi ki Felix'e aşık olduğumu? Ve yönetmenle anlaşıp her parta bir yakınlaşma sahnesi koydurduğumu? Bunlar benim için oyun oyuncağıydı.

Yavaşça Felix'in dudağına eğildim ve dudağına uzun ve baskılı bir öpücük bıraktım. Tabi bundan haberi olmayacağı için sıkıntı yoktu.

Hafiften kıpırdandığında geri çekildim ve saçlarını bir öpücük bırakarak yataktan kalktım.

Felix'i yaklaşık iki haftadır seviyordum. Evet sevme potansiyelim kısa bir zaman olabilir ama ben güzel seviyordum.

Felix'in kılına zarar gelse Felix'e onu yapan kişiyi yaşatmazdım. Felix ise korkuyordu sanırım bana aşık olmaktan ama ben O'nu kendime aşık edicektim.

Felix yavaşça gözlerini aralamaya başladığında ben ise banyoya gidiyordum o sıra.

"Jinnie."

"Efendim bebeğim?"

"Günaydın."

Gülümsedim ve yatağa geri dönerek yatağa yattım. Felix'in alnına bir öpücük bıraktım ve konuşmaya başladım.

"Günaydın güzelim, uykunu alabildin mi?"

"Hmhm, aldım Jinnie."

"Güzel. O zaman güzel bir kahvaltıya ne dersin?"

"Harika olur derim ama biraz kendime gelmem lazım."

"Peki, o zaman ben bi elimi yüzümü yıkayayım. Sonra sen gelirsin aşağı tamam mı?"

"Tamam Jinnie."

Felix gözlerini geri kapattığında aramızdaki bağ'ın tek olumsuzluğu sevgili olmamamızdı. Tabi ben yönetmenle konuşup aramızdaki bağ'ı sevgililiğe çekiyordum ama, neyse.

Bu çocuk elinde sonunda benim olacaktı. Film çekiminde de dediğim gibi; Benden kurtuluşun yok, Lee Felix.

Yataktan sırıtarak kalktım ve banyoya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım ve aşağı indim.

Mutfağa giderek kahvaltılık birşeyler hazırlamaya başladım. O sırada yukarıdaki banyodan su sesleri geliyordu. Felix, duş mu alacaktı?

Her neyse, duş alması seni neden bu kadar ilgilendiriyor Hyunjin? Sesini kes! Kendime sinirlendikten sonra işime devam ettim.

__

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra son kalan tabağı masaya koymuştum. Tam masaya koymuştum ki merdivenlerden ses gelmeye başlamıştı.

Merdivenlere baktığımda Felix üstünde bornozla karşımdaydı. Bu görüntü, benim için iyi değildi.

"Waow, masa harika görünüyor Jinnie. Ellerine sağlık."

"Teşekkür ederim Lix. Ee, sen neden üstünü giymedin?"

"Ya giyeceğim giyeceğim de, ben birşey demek istiyorum."

"Tabi, dinliyorum."

"Hani bir bugün izinliyiz ya? Saçımı boyatalım mı?"

"Hmm, aslında güzel olabilir fakat yönetmene sormamız lazım. Senaryoda değişiklik yapabilir."

"Haklısın. Her neyse, ben üstümü giyeyim. Sen otur, gelirim birazdan."

Kafamı salladım ve koltuğa oturdum. Felix yukarı çıktığında bende Minho'yu aradım.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin