¹⁹

564 44 35
                                    

Yazar'dan:

"Hyunjin, ablam aradı. Bir yere gidecekmiş ve uzun sürermiş, Olivia'yı bize bırakacak!"

"Olsun balım, beraber bakarız. Olivia kaç yaşında?"

"Daha 3 aylık, Tanrım!"

"Ahh, anladım. Bakarız aşkım, sorun değil."

Felix ciddi misin?' der gibi Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin ise gülümsemiş ve ayağa kalkarak bebeğinin yanına gitmiş ve bir elini beline atmış, diğer eliyle de yanağını oksamıştı.

"Balım, tamam daha küçük olabilir. Ama, O'nun o minik ellerini düşün, o cennet gibi kokan bedenini duşun, minik minik gülümsemesini düşün. Bunlar çok tatlı değil mi?"

Felix Hyunjin'in dediklerini düşündüğünde istemsizce gülümsedi. Ama, o daha çok küçüktü. Ya O'na zarar verirsem?' diye düşünüyordu.

Kapı çaldığımda Felix hızla kapıya koştu. Hyunjin'in içinde de heyecan vardı, minik bebeği görmeyi sabırsızlıkla bekliyordu.

Felix odaya girdiğinde kolunda bebek çantası ve kucağında da minicik bir bebek vardı, kucağında çok güzel duruyordu.

"Hyunjin, çok güzel..."

"Getir balım, beraber sevelim."

Felix dikkatlice ve yavaşça yatağa oturduğunda Hyunjin hızla bebeğe baktı. Cidden, o kadar güzeldi ki...

Hyunjin kafasını bebeğin boynuna gömdüğünde o harika kokuyu çekmişti ciğerlerine. Hep burada kalıp bu kokuyu koklayabilirim' diye düşündü içinden Hyunjin.

Kafasını kaldırdı ve Felix'e baktı, bebeğinin gözleri dolmuştu.

"Hey, n'oldu balım?"

"Hyunie, bu çok güzel ve çok minik. Yanlış bir hareket yapıp O'nu düşürürsem diye korkuyorum."

"Güzelim, bunda ağlamalık bir şey yok ki? Dökme o göz yaşlarını."

"Ben zaten bunun için ağlamıyorum. Ablam hamileyken ben O'nu hiç istememiştim. Şimdi ise O'nu bırakmak istemiyorum."

Hyunjin gülümsedi ve bebeğinin saçlarını okşadı. Ardından bebeğe baktı, huzurla uyuyordu.

"Ben de alabilir miyim, kucağıma?"

"Tabi, tabi Jinnie!"

Felix yavaşça bebeği Hyunjin'e uzattığında Hyunjin dikkatlice bebeği kucağına alarak koluyla başına destek yaptı.

"Tanrım, çok güzelsin~"

Bebek huysuzlanmaya başladığında Hyunjin ve Felix birbirlerine baktılar. Sanırım, işleri zor olacaktı.

"Ablam mama bırakmış, O'nu yapmalıyım."

"Balım, bu daha üç aylık. Anne sütü daha sağlıklı olmaz mı?"

"Haklısın Jinnie, fakat ablam süt sağamamış, pompası bozulmuş. Bunun için maalesef mamayla idare edeceğiz."

"Anladım yavrum. Sen yap o zaman, biz seni bekleyelim."

"Peki~"

Felix mutfağa gitti ve biberona mama koydu, üzerine de sıcak süt ekledi ve biberonu kapattı. Yukarı çıkarken biberonu sallamayı da eksik etmedi.

Kapının ağzına geldiğinde tam içeri gidecekti ki, gördüğü manzara ile kafasını kapıya yaslayarak gülümsedi.

Bebek uyanmıştı ve Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin ise bebeğe bakarak komik komik hareketler yapıyordu. Bebekte buna gülümsüyordu.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin