¹⁸

601 48 61
                                    

- yorum yazmayana gece karabasan gelsin (saka)

Yazar'dan (yazariniz asik size, muahh)

İkili yataktan kalktıklarında hızla mutfağa gittiler ve beraber kahvaltı hazırlamaya başladılar.

Hyunjin omlet yaparken, Felix ise işini bitirmiş, tezgahın üzerine oturarak O'nu izliyordu gülümseyerek. Hyunjin üstünde bakışlar hissetmesiyle hızla bebeğine bakmıştı.

Felix'in O'na baktığını gördüğünde gülümsedi ve ocağın altını kapatarak bebeğinin yanına gitti. Sevgilisinin bacak arasına girdi ve ellerini kalçalarıma atıp, okşamaya başladı.

Felix bakışlarını Hyunjin'in dudaklarına düşündükten sonra, kollarını da boynuna doladı ve gülümsedi.

"Benim bebeğim neden bana bu şekilde bakıyor?"

"Çünkü senin bebeğin sana çok aşık ve bakmaya doyamıyor."

"Hmm, öyle mi?"

"Öyle."

Hyunjin sırıttı ve Felix'i kendine daha çok çekerek dudağına minik bir öpücük bıraktı. Ardından alınlarını birbirlerine yasladılar.

"Bugün ne yapalım, güzelim?"

"Umm, evde oturmaktan çok ama çok sıkıldım. Bugün piknik yapalım mı? Zaten havada çok güzel."

"Hmm, olabilir. Sadece ikimiz mi gidelim yoksa diğerlerini de çağıralım mı?"

"Aslında ikimiz gitsek daha güzel olur, başbaşa bir şekilde. Ama diğerlerini çağırmak eğlenceli olabilir. Diğerlerini de çağıralım, Jinnie."

"Tamam balım, sen nasıl istersen. Şimdi gel güzelce kahvaltımızı hazırlanalım, sonrasında diğerlerinin arayalım. Etrafında güzelce temizlendikten sonra hazırlanıp, gidelim."

"Tamam Jinnie."

Hyunjim ve Felix işinin başına düşmüşlerdi. Hızla kahvaltılarını yapmış, sonrasında ise hemen mutfağı toparlayıp hazırlanmaya başlamışlardı.

Hyunjin kendine bol bir siyah eşofman ve düz, antrasit gri renkli bir oversize tişört geçirmişti. Ayakkabı olarak da beyaz bir ayakkabı giymişti. Ve, Felix'in O'na aldığı güneş gözlüğünü takmıştı.

Felix ise, diz kapağının biraz üzerine gelen, bol ve siyah renkli bir şort, üstüne de beyaz bir tişört geçirmişti. Ayakkabı olarak da, beyaz bir ayakkabı giymişti. Takı olarak hiçbir şey takmamıştı, takma gereği duymamıştı açıkçası.

İyice uzayan sarı saçlarını tokayla arkadan bağlamıştı. Saçlarını uzun seviyordu ve arkadan bağlamayı seviyordu, ama neredeyse omuz hizasını geçecekti. Saçlarını kestirmeyi aklının bir köşesine yazdı.

__

"Şuan bu temiz havaya beni davet ettiğiniz için o kadar mutluyum ki."

Jisung konuştuğunda Felix gülümsedi ve eline aldığı voleybol topu ile ayağa kalktı.

"Biraz eğlenelim, kalkın!"

Jisung, Jeongin ve Seungmin hızla ayağa kalktığında Felix sorarcasına ve üzülmüşcesine Hyunjin'e baktı.

"Jinnie, sen oynamayacak mısın?"

"Yavrum siz eğlenmenize bakın, biz yemek hazırlayacağız. Sonuçta oyun oynarken fazla enerji kaybedeceksiniz, enerjinizi doldurmanız lazım. En sonunda hep beraber oynarız."

"Tamam Hyunie~"

Dörtlü voleybol oynamaya başladığında, diğer dörtlü de yemek hazırlamaya başlamışlardı. İkili takım kurmuşlardı; birinci takımda Felix ve Seungmin, diğer takımda ise Jisung ve Jeongin vardı.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin